Wat je even kwijt wil #45

Ja die! Ooo tranen met tuiiiiiten

2 likes

Nee, ik heb mensen dat nog niet zien doen! Mensen blijven dan staan ipv naast een vreemde te gaan zitten. Ik heb het ƩƩn keer zo druk gezien in de trein dat het nodig was dat mensen stonden. Verder moet je soms even een stukje doorlopen om een groen plekje te vinden die vrij is, maar meestal is dat ook niet echt nodig en is het rustig genoeg dat iedereen vrij gemakkelijk een groen plekje vindt. Ik reis 5 dagen per week met de trein in de randstad dus denk vrij representatief beeld.

Hoop dat het je wat gerust stel! Kan me soms ook druk maken om nieuwe dingen en dan vind ik het ook fijn tevoren een beeld te kunnen vormen dus dacht geef een uitgebreide beschrijving

2 likes

Ik heb het aldi huispak gekocht en ik heb geen spijt

6 likes

Ik ben met de trein geweest en heb geen groene of rode plekken gezien :sweat_smile: Nu vraag ik me af of ik wel goed zat en hoeveel mensen geĆÆrriteerd waren dat ik ergens zat waar je niet mag zitten.

Heb precies hetzelfde! Maar dan voornamelijk met dingen die je dan wekelijks bij moet houden want nieuwe aflevering. Dan wacht ik net zo lang tot dat voorbij is en ik alles in 1 keer kan kijken.

@ellegirltalk volgens mij mag je sinds kapjes verplichting in het ov overal zitten. Zelfs naast mensen (al vind ik dat niet chill nu)

Tering mijn computerkamer was net 9 graden toen ik thuiskwam na een weekendje weg te zijn geweest. Het is nog niet eens winter. Het is nu 10 graden dus veel beter is het nog niet maar oke even geduld hebben want verwarming staat net aan.

Nee ik ook niet. Maar misschien bedoelen ze die (groene) stickers op het raam? Eerst mocht je natuurlijk alleen aan de raamkant zitten, maar tegenwoordig mag je overal zitten sinds de mondkapjes plicht.
Ik heb ook nog niet meegemaakt dat mensen naast je komen zitten hoor @Huismus. Als het al druk is, blijven mensen liever staan dan dat ze naast een vreemde gaan zitten.

1 like

Mijn wandeling heeft echt geholpen. Voel me niet perse veel vrolijker, maar heb wel mijn gedachte kunnen ordenen en op een rijtje kunnen krijgen waarom ik me nu rot voel. En dat lucht ook al wel op.
En de koffie van bagels & beans is heel lekker <3

21 likes

Me : Ik heb zon zin in augurk de laatste dagen ineens…
Mn moeder : Je bent toch niet zwanger
Me : PANIEK.

30 likes

Oeiii dat is echt koud, is het wel goed geĆÆsoleerd? Of stond er iets open?

Luikje op mini kiertje maar daar komt het niet door haha, vorige keer was het hier 11 graden en toen zat die dicht en was het buiten nog iets warmer. Gewoon slecht geĆÆsoleerd mijn huis en deze kamer is enige kamer met enkel glas en enige kamer zonder muren van de buren er om heen en enige kamer met plat dak erboven.

In de zomer tikt het hier bijna de 40 graden aan in deze kamer als het buiten goed heet is haha.

Ah is het uiteindelijk goed gegaan?

Hahaha you’re so welcome girl

1 like

M’n vader haalde vroeger vaak een soort visprutje bij de visboer (verschillende stukjes vis in een heerlijke romige saus) en dat was m’n lievelingseten, maar toen haalde hij het opeens nooit meer.

Nu heb ik een half jaar geleden ofzo gevraagd waarom ie dat nooit meer haalt en dat ik dat zo lekker vond en blijkbaar moet je het tegenwoordig bestellen van te voren en dat doet ie nu meestal als ik kom eten, zo ook vanavond jamjamjam zo veel zin in :two_hearts:

38 likes

Waar jij jij het? Ik wacht al eeuwen op seizoen 16 ergens… nu ben ik helemaal benieuwd!

Ja ik heb vet lang gezocht naar een goede website, zelfs na lang overwegen Videoland account gekocht maar toen was het er vanaf gehaald :face_with_monocle::joy:

Kijk nu op https://www.123movie.show ! Even addblock aan en dan ben je helemaal good to go

3 likes

Ik heb m ook gekocht voor mn vriend als kerstcadeau. Ik had m even uitgepakt en geprobeerd, moet wel weten of ie t doet. Maar nu wil ik dus eigenlijk zelf steeds dat kussen gebruiken en dat kan niet :joy: duurt nog lang voor t kerst is…

1 like

Amazon Prime!

1 like

Ik ken dit niet maar ik wil het wel.

Seizoen 16 is niet te kijken via de reguliere streamingsdiensten helaas :cry: hij komt in januari wel op videoland te staan!

1 like