Wat je even kwijt wil #45

Haha doe jij de pr van Mark Rutte ofzo :stuck_out_tongue:

13 likes

Misschien doet ze het vanwege zijn beukpaal…

23 likes

Dat had 10 jaar geleden moeten gebeuren.

1 like

Ik lig al in bed omdat ik me de pleuris verveel :sweat_smile: die dagen heb je soms ook…

7 likes

Hij is echt een dotje hier!

1 like

@Oprah Ga je mee naar Zuid Georgia?

1 like

Hahaha wel echt weer classic kneusje hoor
“Toen kreeg ik bericht van de ziGGGGo”

3 likes

Haha ophouden
“Kleine noKKia”

Mijn vriend neemt vaak een doos donuts voor me mee en hij kiest dan wat hij denkt wat ik lekker vind. En dat is natuurlijk heel lief. Maar het zijn er echt veel, en wil een beetje op mn eten letten. Er waren er net nog 3 over en wilde ze eigenlijk overgieten met afwasmiddel maar heb ze allemaal doormidden gescheurd en geproefd zodat ik ze wel kan reviewen.

8 likes

Wattt :astonished:

Wat bizar dat zij zo twee verschillende kanten op zijn gegaan. Thanks voor de tip, ik ga het terugkijken

1 like

De hond van mijn buren blaft de laatste weken zoooooooo veel, vooral als zij niet thuis zijn en ik vind dat zo sneu, maar kunnen zij daar iets aan doen? Lijkt me dat als je niet thuis bent je niet weet waarom je hond blaft, of überhaupt weet dát ie blaft, dus heeft het dan zin om er iets van te zeggen. Ik heb er geen last van qua geluid, maarja toch sneu als zo’n beestje een hele tijd zit te blaffen.

Mark is niet zo goed in mensen laten (uit)praten, hij is echt zo’n stuiterbal die steeds wil praten hahah desalniettemin vind ik hem nog steeds sympathiek

4 likes

Ik vind het echt een leuke vent en leuk dat Floortje er ook bij zit, maar ze is meer een stuk van het meubilair dan echt iemand die geïnterviewd wordt. 1 vraag aan Floortje en daarna weer 5 aan hem.

1 like

Echt sympathiek

16 likes

Hahahaha al 25 jaar getrouwd en 3 kinderen :joy::joy:

2 likes

Nou benieuwd of de partner-vraag nu ook aan Mark gesteld gaat worden

Oh here we go

1 like

Linda zit wel lekker te prikken. Wat wil ze dat hij zegt dan, ja ik zit elke dag te huilen in een hoekje

1 like

Vanavond stond er een jongen van een jaar of 11 bij mij de deur met de vraag of hij een aansteker mocht lenen. Toen ik vroeg waar hij dat voor nodig had, zei hij vrolijk ‘voor vuurwerk cat.1’ Natuurlijk niet gegeven en ik hoop iemand anders in de staat ook niet. Ik ben er nog niet uit of ik zijn lef moet bewonderen ja of nee😂 Iemand overigens enig idee wat cat. 1 is in deze context?

Is dat niet “kinder” vuurwerk? Dat is nog wel legaal.

1 like