Echt, waarom heeft Parodontax de smaak veranderd? Steeds wanneer ik mn tanden sta te poetsen baal ik.
Ja ik baal hier ook nog steeds van. Ik wil gewoon een normale zoute smaak, geen drop of wat het moet voorstellen.
Ja vies he? Het is nu inderdaad zoetig, beetje Stimorol kauwgom. Bah! Er is ook niks soortgelijks op de markt volgens mij. Maar als iemand tips heeft voor een tandpasta die heel lang een frisse smaak geeft, ik hoor het graag
My goooood. De poezel is echt een loeder soms! Ze heeft door dat ik geĆÆrriteerd raak als ze tegen de bank opspringt ter hoogte van mijn hoofd (lig als een aangespoelde walvis) en dan keihard gaat mauwen. Dit is haar tactiek na eerste enkele minuten passief agressief aanstaren terwijl ze bij haar voerbak zit. Moet ik gvd eens proberen als zij in haar mand ligt!!! Ze steekt nu de laatste paar keer zelfs haar poot naar me uit XD. Asshole.
En geef ik dār dan voer, komt ze daarna niet kroelen maar gaat in de werkkamer liggen!!! Maar zo zijn we niet getrouwd
Ik vind Klikbeet zo grappigggg
Dat klinkt op zich wel logisch inderdaad!
Ja ze zijn zo in point de laatste tijd!
gadver, ik kreeg net een mail dat mijn Linkedin ww was gewijzigd, en ik heb dat niet zelf gedaan, ziet nu echt helemaal in de stressā¦straks word ik overal gehackt ofzo
Heb echt mān droomvacature gezien en ook op precies het juiste moment, ik ben nu helemaal hyper in bed en wil het liefst meteen solliciteren maar ik moet morgen vroeg op
Echt zin om naar bed te gaan, vanmiddag eindelijk alle chipskruimels eruit gestofzuigd
Ze zijn flink vuurwerk aan t knallen ergens in Utrecht geloof ik
Mijn kat is zo dom. De kerstboom staat waar eerst het drinkbakje tijdelijk stond. Dat bakje heb ik dus 2 meter verzet. Zit die kat net (alweer voor de 2e dag) voor de kerstboom, te wachten op water denk ik?
Want toen ik m bij m bij zn water zette ging ie drinken. Nu heb ik ook maar een extra bakje onder de kerstboom gezet, maar toch dommig. De andere 2 snappen t wel gewoon en die zijn doorgaans ook niet heel snugger.
Herkenbaar! Ik denk tijd dat ze dan gaan oordelen over het tijdstip en denken āoh die is nog zo laat wakker, laat ik die maar niet uitnodigenā
Ik heb iemand op Facebook gerapporteerd omdat die zwarte pieten fotoās had. Diegene is ook echt pro zwarte Piet dus ik kijk nu al uit naar zijn reactie
Ik liet net per ongeluk mijn vriend schrikken waardoor hij met zijn rug kei hard tegen mn neus klapte en t doet echt vet pijn maar ik kreeg gewoon geen bloedneus. Mijn neus is echt van ijzer
Hopelijk is ie morgen niet dubbel zo dik
En zoals verwacht nu uitgeslapen. Het regent keihard buiten dus lopen word hem ook niet. Saai begin van de dag.
Uugh vandaag zie ik een hele nieuwe groep mensen op werk (had zelf voorgesteld of ik iedere dag naar kantoor kan komen zodat ik veel meer leer ipv om de dag thuis, dacht lekker pro-actief) en ik ben daar weer helemaal zenuwachtig voor. Ook veel ste vroeg wakker
Zet op zoveel mogelijk plekken tweestapsverificatie aan! Dus zoān code die je toegestuurd krijgt.
Ugh mān wekker ging midden in een droom. Dat is zo onrustig wakker worden
Waarom is het nu al weer maandag