oh soms heb ik echt geen woorden voor mijn werk. Ze kunnen geen daadwerkelijke kritiek punten pakken omdat ik mijn werk doe (ok sorry voor de humblebrag but facts) dus halen ze maar dingen er bij wat niet mijn schuld is maar hun moeten fixen. :") echt fuckooooooof.
Hoop dat rona snel voorbij is en ik dan eens op mn gemak rond kan kijken voor ander werk.
Moet vanavond buiten trainen want kon niet naar de sportschool ofzo maar dan moet ik zo’n afgrijselijke heuvel oprennen en dat is echt de heuvel des doods. En dan bovenaan zit er zo’n kind vrolijk in een schommel je lachend aan te staren als je met je paarse kop jankend eindelijk boven bent. En als ik klaag over die kutberg dan zegt hij ja je wil toch fit worden?! NEE ik wil liever lui en dik zijn, dit was 1 grote fout die ik in een opwelling heb gemaakt en waar ik nu 10 weken lang de gevolgen van moet dragen. En dan zegt hij alleen maar lachend dat hij nog een veel ergere oefening voor me heeft
Ik wil helemaal geen fitgirl worden. Zucht, nou daarna lekker pepernoten eten op de bank.

ook je neefjes, nichtjes, buren en goudvissen die het al jaaaren zo doen