Wat je even kwijt wil #45

Jongens :o Heartbreak high staat op Netflix. Alles! Dat wordt voor het eerst in 20 jaar tijd alles in chronologische volgorde kijken. Ik had nooit gedacht dat dit nog ging gebeuren in mijn leven. Ik kan het bijna niet aan van nostalgie :’) Ben zo benieuwd of ik me dingen nog goed herinner.

15 likes

Zal wel weer drie blokken worden en een zucht. (Wilde kuch zeggen Maja rona)
Vriendin in Canada die vertelde dat ze 30 tot 35cm sneeuw verwacht. Ben jaloers.

2 likes

Ik hoop ook eeeeecht dat sweet valley high er op komt :heart_eyes:

8 likes

Dit heb ik nooit gezien :o misschien doordat het op commerciele omroep kwam en dat keken wij nooit :stuck_out_tongue: Leek het op hbh?

Het was me na het zien of 1 aflevering Heartbreak High wel direct duidelijk waar ik mijn kleding/haar inspiratie vandaan haalde. :joy:

1 like

Snap ik, lijkt me ook echt vreselijk op het moment zelf. Als je niet meer kan kan je gewoon niet meer.

Ik zal het zeker eens aan haar vragen! Tijdens de meting over twee weken zal ik het eens opbrengen.

Als je zegt pro roetveeg piet te zijn, waarom zeg je dan wel zwarte piet? Zo pro ben je dan kennelijk niet…
Ik denk dat het merendeel hier op het forum is opgegroeid met zwarte piet, maar dat is inmiddels verleden tijd. Ook al is je kind het zo gewend en je overige familie ook en wordt dat in het dorp nog gezegd, het is niet meer van deze tijd. Jij zegt dat je pro roetveegpiet bent, laat het dan ook blijken. En het begint altijd bij jezelf!

13 likes

Nee maar echt, hoezo heeft sinterklaas geen roetvegen dan.

1 like

Hij gaat niet door de schoorsteen toch? Hij paradeert alleen over de daken en zijn knechten doen het gore werk natuurlijk

7 likes

Jezus wat een werk. Ik zal aan ze denken als ik in mijn warme nest lig.

10 likes

Omg het moment is eindelijk daar. Mijn opa heeft Instagram :joy:. Hij heeft ook echt zo’n ultra blije profielfoto. Kan niet wachten tot hij heeft ontdekt hoe je een post maakt.

39 likes

Ik slaap een nachtje in een hotel en ben daar nu dus ‘uit eten’. Ik ben helemaal blij en al bijna dronken :+1:

29 likes

Godverdomme mijn jeugd is een leugen.

1 like

Bloemen sturen en regelmatig laten weten dat je aan haar denkt is voldoende voor nu denk ik! (Als je er niet langs kan of als zij dat liever niet heeft)
Wat erg :frowning:

Ik liep net langs het politiebureau toen er vier agenten naar buiten renden en in auto´s sprongen, daarna nog één, en toen ik verder liep reden er nog een busje en een auto langs. Nu wil ik natuurlijk weten wat er is gebeurd maar er staat niks op p2000.

13 likes

Een kaartje, wat lekkers, een berichtje hoe t met haar gaat of afleiding. Dat waardeerde ik toen heel erg.

1 like

Iets anders voor een lager budget kan je ook wel bedenken toch? Favo chocolade reep / dropjes / pakje thee whatever ze normaal lekker vindt met een kaartje is ook meer dan prima naturlijk.

een vriendin van me en ik sturen elkaar altijd kaartjes als het niet goed gaat. Met wat troostende woorden en inside jokes. Iets waardoor echt blijkt dat we aan elkaar denken. Ik weet niet of ze dat nog hebben maar bij de Zeeman hadden ze altijd hele goedkope kaartjes en je kunt hem desnoods zelf in haar brievenbus doen!

Ah wat naar! Inderdaad, wat anderen zeggen. Kaartje of berichtje sturen of iets anders. Misschien wat eten voor haar maken en dit brengen?

Noem em dan roetveeg piet of gewoon piet?