Oh God de apocalypse is hier, had ik toch maar wel doomsday prepper moeten worden
Mijn werkmail deed t ook niet ohhh dus ligt niet aan mij
Die kut sportscholen weer dicht whyyy… zou morgen EINDELIJK de sportspullen uit mn woonkamer gaan verhuizen naar een opslag 
Wel beter dat je het nog niet gedaan had anders kon je weer alles terug sjouwen.
ooh wat een super goed idee! heb bijna kerstvakantie dus ik denk dat ik dan ook maar een roadtripje ga maken!
Ja was ook ff bang dat het aan mijn account lag en dat ik alles kwijt was
Ik heb een baan aangeboden gekregen op de plek waar ik nu gedetacheerd ben en ik denk dat ik het moet gaan doen: veel meer doorgroeimogelijkheden, meer salaris en hoef niet meer in te werken. Maar ik vind het tegelijkertijd zooo spannend.
Ja ik heb over 2,5 uur een deadline, mijn groepsgenoot heeft diens gedeelte nog niet af en ons doc staat alleen in Drive, ik ga echt leip
Edit: werkt weer!!
Ik heb net kattenvoer gehamsterd.
Ja dat wel maar het ziet er zo lelijk en rommelig uit
Pfffff moet ik nu alles afzeggen deze week??? Ik kan niet tegen deze onduidelijkheid
En ja i know moet wachten tot vanavond maar ik weet niet hoe ik dat in 3 dagen nog recht gebreid krijg met m’n cliënten
Ohhhh gelukkig werkt het weer! Succes met de deadline nog even
Hahahahahahhahaha gezoend 

Aaah ik vind dit echt lief/leuk!
Ik vind dit wel een mooie reden om toch een nieuwe noisecancelingkoptelefoon voor mezelf te kopen, de prijs zal wel weer gaan stijgen komende weken. Kunnen m’n vriend en ik gezellig samen met zo’n ding op ons kop in lockdown
Straks moeten we 5 weken met elkaar praten, stel je voor.
Maar waarom hamsteren jullie dierenvoeding? De winkels worden als essentieel gezien en blijven open.
Hahahaha zulke posts toveren toch nog een beetje een glimlach op mijn gezicht na mijn inzinking in het ov net
Hahaha, ik ga echt stuk om al die mensen die nu massaal naar de winkels gaan en de foto’s met files op de wegen die naar centrums gaan. Ik snap serieus niet wat je nu acuut moet gaan kopen omdat de winkels een maand dicht gaan?? Supermarkt blijft gewoon open dus daar kan je al je voedsel halen. Ik hoor sommige van mijn vriendinnen die nu snel kerstcadeautje gaan kopen, dat kan toch gewoon online.
Ik denk dat sommige mensen speciale dierenvoeding kopen bij tuincentra en die gaan wel sluiten.
Mijn god zeg. Mijn vader is echt zn kluizenaar maar moet vandaag wel ff naar de Blokker om cadeau te halen voor m’n moeder die in januari jarig is
ik kan me hier zo kwaad om maken. (Pa is risico groep)