Wat je even kwijt wil #45

Ik zou t stiekem wel grappig vinden als de winkels dicht gaan. Al die paniek zaaiers die al heeeel t jaar weten wanneer t kerst is en met wie ze t vieren enzo. En dan alsnog pas de 24ste cadeaus halen haha.

Wel sneu voor post nl enzo.

6 likes

Gadver ik ben echt zo boos op pussy Nederland. Het is zo hard nodig maar had dit een fucking halfjaar geleden gedaan.

Eindelijk aangedurfd hotelnachtje te boeken, loopt weer in de soep. Aanstaande donderdag zou ik voor het eerst sinds maart naar school gaan en m’n klas ontmoeten, kunnen we ook weer snel vergeten. Stage gaat ook compleet op slot tot ik klaar ben, wordt ook een saaie boel zo.

5 likes

Hotels worden toch niet gecanceld?

Ja ik snap dat dit echt minimaal leed is hoor, maar ik heb dit jaar pas 1 week vrij gehad en daarin ben ik verhuisd. Verder alleen wat losse snipperdagen opgenomen. Nu zou ik volgende week op wintersport gaan maar dat is natuurlijk al lang van de baan, maar ik heb wel mijn twee weken vrij opgenomen met het motto dat die vakantiedagen toch een keer besteed zullen moeten worden. Er kan natuurlijk niet zoveel nu, maar had de knop helemaal omgezet om dan maar lekker veel sportlesjes te gaan doen, m’n museumjaarkaart te gebruiken, keertje naar de bios etc.

Maar goed nu word het dus 2 weken binnen zitten. Nogmaals, mijn leed valt in het niet bij dat van veel anderen en ik snap dat ingrijpen echt noodzakelijk is, maar ik had wel echt veel behoefte aan even twee weken vakantie en afleiding. Ben van mezelf ook nogal een piekeraar dus ik heb nu eigenlijk al veel minder zin in die hele vakantie, veel binnen zitten zonder echte activiteiten is gewoon echt niet goed voor me.

1 like

:exploding_head: Ik ging daar echt meteen vanuit omdat letterlijk bijna alles sluit, maar ik hoop dat je gelijk hebt

Ik heb ook een hotelreservering staan idd, maar omdat blijkbaar veel mensen voor de kerst een hotel geboekt hebben denk ik dat hotels er ook wel onder gaan vallen eerlijk gezegd. Hotels openhouden strookt ook niet helemaal met ‘iedereen moet zo veel mogelijk thuis blijven’… wel echt super balen natuurlijk

Neem iemand in dienst voor hulp in de huishouding. Kan je je vrije tijd beter gebruiken om uit te rusten.

2 likes

Ik heb een nieuw woord geleerd door het forum: uitzet.

1 like

Daar denken sommige Nederlanders anders over.

Daarom zeg ik ook dat dat natuurlijk al lang van de baan is.

Er staat toch ook dat dat al lang van de baan is?

Edit: sorry, spuit elf

Ik vind Willow van Taylor Swift zo’n leuk lief liedje, ben normaal echt geen fan van haar maar echt zo’n melancholisch liedje voor deze tijd

5 likes

Pff heb deze hele maand niet kunnen dansen eerst doordat mn dans partner steeds niet kon. En nu door de maatregelen. Maar er moest wel persee betaald worden…
Prima dan zet ik nu mn abbo stop totdat de maatregelen versoepeld zijn en dan kom ik dan gewoon de hele maand gratis.

Ik ga m’n best doen! Het zal vast uiteindelijk ook wel goed komen hoor. Baalde er gewoon van dat ik allemaal leuke alternatieven had bedacht die nu dus ook weer van de baan kunnen. Kan mezelf binnen ook wel redelijk vermaken, maar twee weken lang puzzelen, bakken, lezen, serie kijken, opruimen etc. vind ik toch ook wel lang ofzo? Heb het idee dat ik daar na een paar dagen wel op uitgekeken ga zijn. Realiseer me dat sommige mensen dit heerlijk lijkt maar ik ben toch meer van de sociale en actieve hobby’s en dat zijn natuurlijk net de dingen die nu ingeperkt gaan worden.

Hebben meer mensen storing bij Google Docs? Hallo mijn hele leven staat daarin en ik heb morgen tentamen dus moet erbij

3 likes

Volgens mij is er iets aan de hand met google… bij mij werkt docs ook niet, maar gmail en youtube doen ook niks

Wat kots ik sowieso van “dit laat ik me niet afnemen”. Baahh wat afnemen? Je hebt niets behalve egoïsme, zak vla.

2 likes

Oh shit

Volgens Twitter is het een wereldwijde storing op alle services van Google :sweat_smile: kon er ook nog wel bij dit jaar toch

4 likes

Heftig wel! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren