Ik woon in het centrum en het is zo druk, verbaas mij echt hoe mensen denken. Alsof de overheid zomaar de winkels dicht gooit.
Wat een lul. Ik vind dat je er altijd heel rustig onder ben gebleven van wat ik hier zo had gelezen. Ik had hem al lang helemaal verrot gescholden. Niet dat je daarmee iets opschiet maar jezus.
Gijs groenteman wiens moeder Hanneke groenteman is en wiens vrouw Aaf Brandt Corstius is, die weer de zus is van Jelle Brandt corstius en de dochter van Hugo brandt corstius.
Heb zo’n hekel aan al die BNers die familie van elkaar zijn en allemaal bffs van de vara zijn.
(Om en nabij) 2 meter!
Wat lief, dank! Het is best een pittige en complexe doelgroep waar ik dan hoofdbehandelaar van wordt en mijn hele fijne collega gaat met pensioen en wij waren wel een goed team haha. Straks ben ik meer op mezelf aangewezen. Gelukkig kan ik het met de rest van het team ook goed vinden 
Ahh wat lief! Ik word er helemaal vrolijk van
Shit ik heb iets besteld en dat wordt afgeleverd bij een Homerr punt. Maar die winkel gaat neem ik aan ook morgen dicht. Wel balen als dat betekent dat ik pas half januari het kan ophalen
Brrrrrrrrrrr
Ha fuck daar zeg je wat 
ik heb ook iets besteld en het komt aan bij een kleine dorps drogist, maar weet niet of die open blijft
Ik was net in de sportschool en het was net als de laatste forumdag op egf qua sfeer.
Serieus die mensen op de achtergrond bij de persconferentie?
Maar love zijn reactie!
Hoop oprecht dat ze opgepakt worden.
Vreselijk zeg

hahahahah nee iets minder sfeervol
Iets als in: mensen geloven nog steeds dat het gewoon griep is, net als de mensen buiten.
Ik ga even de walk of shame doen.
Naar de glasbak.
Kunnen ze die demonstranten niet met een brandweerspuit wegspuiten of iets?
Hahahahah wat is dit
Heeel leuk bedacht!