Wat je even kwijt wil #45

Er komt al de hele dag amper iets uit mijn handen doordat ik zo bezig ben met die nieuwe maatregelen… zou nu ook nog even aan studie moeten zitten maar ben helemaal gespannen

5 likes

Is niet gek joh, het is ook gewoon heftig. Ik hoop dat je een beetje de ruimte hebt om het rustig aan te doen. Merk dat het mij ook wel wat doet, terwijl er niet eens iets groots veranderd voor mijzelf.

2 likes

Vandaag 20 echo bureau’s gebeld en uiteindelijk eentje gevonden die nog een plekje had…

IK KRIJG EEN MEISJE :gift_heart:

131 likes

Wow, de winkel van mijn bijbaan is net gesloten voor vandaag en ze hebben de hoogste omzet OOIT gedraaid vandaag. Terwijl zij gewoon een essentiële winkel zijn en dus open blijven… Wat ben ik blij dat ik gister heb gewerkt en niet vandaag.

Wat fijn dat je dat vandaag nog hebt kunnen regelen!

1 like

Ah wat stom dat je stage je niet op niveau behandeld. Ik snap dat je opziet tegen het gesprek, maar ze nemen je dus wel serieus en daarna verbeterd de situatie wel!

1 like

Maarten zijn kapper was zeker dicht?

Edit. Ik verhuis naar het goede topic.

Meid op naar het slimste mens topic!

De Slimste Mens duurt een week langer dan de lockdown! Loopt mooi op met elkaar.

Ik speel sinds net Wordfeud met m’n vader en nu stuurt 'ie steeds ‘jij bent’ in de chat als hij een woord heeft gelegd. Ja dat zie ik pap :upside_down_face:

37 likes

Heb ik bijna 7000 stappen gezet thuis? Ja. Alvast wennen aan het hernieuwde #blijfthuis

4 likes

Wat inspiratie voor komende maand:

9 likes

Ik bestelde net een anniversary cadeau voor m’n vriend (over 1 maand VIER jaar samen echt crazy) en ik kon kiezen voor de optie -1-3 dagen langere verzendtijd maar dan wel milieubewuster (dus dan verzenden ze meer in 1 keer denk ik) en hun verpakkingsvulling is oplosbaar in water :pleading_face: bless
Mijn cadeau was trouwens ook van duurzaam materiaal gemaakt, echt blij want ik wilde eerst iets uit een kringloop halen maarja is dicht nu natuurlijk
De website is overigens spiru.nl nospon

23 likes

Ik ga van vrienden een of andere vintage game-computer lenen tijdens deze lockdown, met Mario Kart enz. Dit wordt echt geweldig.

6 likes

Ik had vanmiddag mijn eindejaarsbeoordeling en ik heb zoveel veren in mijn reet gekregen, kan nog steeds niet normaal zitten

53 likes

Ik kijk soms met mijn moeder mee naar Murder, She Wrote. Ik vraag me toch af hoe Jessica Fletcher geen trauma heeft aan al die moorden die ze meegemaakt heeft.

2 likes

Ik heb morgen dus weer een sollicitatiegesprek en ben nu alweer zo bang om afgewezen te worden. Ik zit nu bijna een jaar thuis en met deze nieuwe nog strengere maatregelen zie ik dan weer een aantal sombere weken tegemoet

4 likes

Yessssssss, zal wel dubbel zo hard janken worden dit jaar

1 like

Ik dm je wel even mocht hij ineens meelezen :crazy_face:

Ik moet echt huilen gewoon om alles. Het ging weer net wat beter allemaal en nu met die lockdown en alles voel ik me zo kut, dit is echt ff de druppel van alles lijkt het wel

10 likes