Wat je even kwijt wil #46

:woozy_face: Oh vind het nu al kut voor die nieuwe bewoner. Denkt hij een fijne nieuwe woning te hebben krijgt hij er racistische buren bij, leuk zeg.

Hopelijk heb je naast dat je hoopt voor ze dat hij geen geluid maakt (?) ook gezegd dat hun reacties echt lelijk respectloos en totaal nutteloos zijn

14 likes

Ik werd er nogal door overrompelt eerlijk gezegd. Vond het wel bijzondere reacties. :sweat_smile: Ook dat ze het allemaal kwamen vragen en 1 belde me er zelfs over op. Overigens weet ik niet of hij het nam, want hij wilde graag nog een keer kijken met zijn vriendin. Maar ik moet morgen werken en vrijdagochtend de sleutels inleveren.

Ik haalde net een zak Thaise wok groente uit de diepvries. Ja i know beetje raar maar dat bevalt me beter dan in de koelkast. Dus ik dacht ik leg dat ff op de verwarming. Verwarming loeiheet, zegt mn vriend ineens. Hoort dat hier? Dus warme Thaise wokgroente, hief ik het ook niet meer te wokken. Lol.

3 likes

Oh gat wat rot! Het is voor jou al een lastige en moeilijke situatie en dan zit je daar al helemaal niet op te wachten. Wat een egoistische mensen zeg, bah.

Nou ja, van 1 buurman wist ik het al wel. Want zijn dochter heeft ooit tegen een meisje in de straat gezegd: ‘Ja, ik mag met jou niet spelen, want jij bent buitenlands.’ Ouders van dat meisje zijn toen ook terecht verhaal komen halen.

Ik had een klacht ingediend bij Sheba want er zat 5 gram per zakje minder inhoud in de vissoep van de kat. Het is wel 3 euro voor 160 gram dus ik vind dat best aanzienlijk. Nu krijg ik een DHL melding dat er morgen een pakket van ze komt :grimacing: en nu voel ik me ergens echt een knaak dat ik zo mierenneukerig doe. Maarja duur :woman_shrugging:

56 likes

Ja maar, hij zegt net dat ie arm is.
Beetje jammer weer
Ik ben ook arm, heb verdomme net een nieuwe schutting betaald vandaag

1 like

Nieuw NL serie op net 5. Binnen een minuut seks. Het zal ook eens niet

8 likes

Pff, waarom heb ik in de vakantie weer zo weinig voor school gedaan :sleepy: Nu dus weer de hele avond verslagen tikken

@Soy.peor

Je hebt hem vast al gezien, maar ik moet echt elke keer weer aan jou denken.

Ah de video doet het niet bij mij. Maar ik gruwel van kant en klare tzaziki

Ja precies. Fijn om te lezen dat het heel vaak heel gezellig is direct!
Dat ervaar ik nu ook zelf
En dat dit de algemeen heersende lijn is.

Dan waren dit hopelijk wat uitzonderingen of misschien miscommunicaties geen idee, want ik zag dat vanmiddag niet zo snel terug.
Eerst 6/7 reacties met wat is ZL (nou dat kan nog maar ze kreeg ook niet echt gelegenheid het uit te leggen, 1x vragen was missch genoeg).
En vervolgens de opmerking als je hier aan komt kakken met deze term kun je beter naar Viva forum, iets in die trant

(En heel toevallig sloot het aan op mijn eigen ervaring nav een 1e post “dit is niet boeiend”. En dan massaal liken. Wat ik andersom ook vaaaaak genoeg denk maar niet post en verder heb ik dit alles nu wel echt een plekje gegeven in mijn dagboek)

1 like

Omggg… Tazaikai… Hou op hoor.

hahahahahaha

Ik krijg hem ook gewoon niet als video hier, maar top dat het je nog gelukt is ;p

1 like

Oh shit, ik ben bij mn ouders en want ik moet morgenvroeg samen met hun heel vroeg al op mn nichtje passen dus ik blijf slapen. Ik dacht ik gooi ff wat in de was. Maar die wasmachine van hun daar mag je geen wasmiddel ingooien want dat ding reguleert dat zelf. Als je toch je eigen wasmiddel erin gooit moet je een bepaalde functie uitschakelen. Dat heb ik niet gedaan. Ik ben helemaal bang nu en durf het niet te zeggen. Straks heb ik die hele machine verneukt? Weet iemand daar iets over? Oh god nee.

Zal wel meevallen. Misschien is de was straks niet helemaal uitgewassen qua sop maar een wasmachine moet dat voor een keer wel kunnen hebben hoor.

1 like

Ik gebruik in mijn gebouw een wasmachine die zelf wasmiddel reguleert, sommige bewoners gooien daar zelf nog wasmiddel of wasverzachter bij en dat zorgt dan voor vlekken op de was die erna komt. Als je erna nog een programma draait met handdoeken oid op een hoge temperatuur zal het vast meevallen.

2 likes

Ik hoop het echt, ik heb vroeger in een bejaardentehuis en ook via de thuiszorg met zoveel verschillende wasmachines gewerkt maar ik ben echt bang voor dit ding. Dat er straks iets gaat piepen of een storing oid. Ik denk dat ik het zo toch maar ff tegen mn moeder zeg.

Vertelde het net aan mn bff, zijn reactie, ja dat is dan je ouders schuld, moeten ze maar niet van die fancypancy shit hebben. Eh ok?? Normaal is hij heel meegaand maar dit slaat nergens op.

Hoezo tuig je m af? Misdadig dit.

Lekker laten staan tot wanneer je wil meid

2 likes

hahahaha dit leest zo droog. echt helemaal klaar met die tepels.

4 likes