Pff, waarom heb ik in de vakantie weer zo weinig voor school gedaan Nu dus weer de hele avond verslagen tikken
Ah de video doet het niet bij mij. Maar ik gruwel van kant en klare tzaziki
Ja precies. Fijn om te lezen dat het heel vaak heel gezellig is direct!
Dat ervaar ik nu ook zelf
En dat dit de algemeen heersende lijn is.
Dan waren dit hopelijk wat uitzonderingen of misschien miscommunicaties geen idee, want ik zag dat vanmiddag niet zo snel terug.
Eerst 6/7 reacties met wat is ZL (nou dat kan nog maar ze kreeg ook niet echt gelegenheid het uit te leggen, 1x vragen was missch genoeg).
En vervolgens de opmerking als je hier aan komt kakken met deze term kun je beter naar Viva forum, iets in die trant
(En heel toevallig sloot het aan op mijn eigen ervaring nav een 1e post âdit is niet boeiendâ. En dan massaal liken. Wat ik andersom ook vaaaaak genoeg denk maar niet post en verder heb ik dit alles nu wel echt een plekje gegeven in mijn dagboek)
Omggg⊠Tazaikai⊠Hou op hoor.
hahahahahaha
Ik krijg hem ook gewoon niet als video hier, maar top dat het je nog gelukt is ;p
Oh shit, ik ben bij mn ouders en want ik moet morgenvroeg samen met hun heel vroeg al op mn nichtje passen dus ik blijf slapen. Ik dacht ik gooi ff wat in de was. Maar die wasmachine van hun daar mag je geen wasmiddel ingooien want dat ding reguleert dat zelf. Als je toch je eigen wasmiddel erin gooit moet je een bepaalde functie uitschakelen. Dat heb ik niet gedaan. Ik ben helemaal bang nu en durf het niet te zeggen. Straks heb ik die hele machine verneukt? Weet iemand daar iets over? Oh god nee.
Zal wel meevallen. Misschien is de was straks niet helemaal uitgewassen qua sop maar een wasmachine moet dat voor een keer wel kunnen hebben hoor.
Ik gebruik in mijn gebouw een wasmachine die zelf wasmiddel reguleert, sommige bewoners gooien daar zelf nog wasmiddel of wasverzachter bij en dat zorgt dan voor vlekken op de was die erna komt. Als je erna nog een programma draait met handdoeken oid op een hoge temperatuur zal het vast meevallen.
Ik hoop het echt, ik heb vroeger in een bejaardentehuis en ook via de thuiszorg met zoveel verschillende wasmachines gewerkt maar ik ben echt bang voor dit ding. Dat er straks iets gaat piepen of een storing oid. Ik denk dat ik het zo toch maar ff tegen mn moeder zeg.
Vertelde het net aan mn bff, zijn reactie, ja dat is dan je ouders schuld, moeten ze maar niet van die fancypancy shit hebben. Eh ok?? Normaal is hij heel meegaand maar dit slaat nergens op.
Hoezo tuig je m af? Misdadig dit.
Lekker laten staan tot wanneer je wil meid
hahahaha dit leest zo droog. echt helemaal klaar met die tepels.
Dit breekt echt mijn hart
Arm beestje . Het regent ook nog aan het water te zien. Gelukkig is 'ie ontdektâŠ
Ja miss heeft de regen hem wel gered. Is hij in ieder geval niet uitgedroogd maar ohh De mensen die dit doen mogen ze zelf van mij aan een ketting leggen en achterlaten in het bos
O slimme ik, hij zit naast een watertje
Ohja dat kan ook nog. Ik moet er ook niet aan denken hoeveel dieren nog in dit soort leed leven . Ik kan daar oprecht lang verdrietig om zijn, al die arme dieren. Ik gun ze hetzelfde inderdaad, walgelijke kut lui
Als die bij het water kan, en anders hoop ik dat zân bakje wat water had opgevangen
Hahaha sorry een jager!? Want een ontzettende dierenvriend zeg, gelukkig was het een hond en geen vos of fazant.
Ik lig doodmoe in bed maar met een big smile, wat een top dag vandaag
Haha ja kan echt niet, maar inderdaad ik had hem beter gewoon kunnen laten staan. Ach ja, spijt komt altijd achteraf
Ik sta al 25 minuten in de wacht bij Wehkamp, maar ik heb net een hele grote bestelling geplaatst die per ongeluk morgen op mân oude adres geleverd wordt en de wachttijd zou maar 5 minuten zijn en ik wil naar bed.