Ik heb een of andere Gambiaanse prins op een stoffig paard achter me aan op mijn weeknummer
Als ik ineens pleite ben,
Ik ben naar Gambia voor twintig kamelen en een koe 
Met zijn Google translate
Oh man ik heb net mijn mega monstera te logeren gebracht naar mijn bovenburen, voor 2 maanden. En het doet echt pijn aan mijn hart, ik mis hem nu al zo erg. Ik wist niet dat je zo van een plant kon houden
Hopelijk overleeft hij het.
Gambia is echt een heel mooi land ik zou gaan.
Kreeg feedback op een verslag en een opmerking was:“Plausibel is de kunst”
nu wil ik dit terugmailen

Haha ik snap niet eens wat er wordt bedoeld met die feedback?
Ik had vandaag echt mijn dag niet, was de hele tijd dingen aan het uitstellen. Net toch maar aan een opdracht gewerkt en voel me nu eindelijk wat beter. Toch nog het gevoel dat ik wat gedaan heb.
Ik merk wel dat ik persoonlijk mijn wenkbrauwen optrek als een nieuw iemand gelijk aanvallend doet naar andere forummers of gaat zitten stoken. Ik geloof zelfs dat ik iemand daar vorige maand op had aangespreken + had benoemd dat ik dat wel erg brutaal vond voor een nieuwe forummer. Ik denk dat als een nieuwe forummer gewoon gezellig mee aan het posten is er geen sprake is van “newbie” vibes en het misschien niet eens opvalt.
Geloof me, ik ook niet hahahahaa, die man is zo enorm vaag, dus heb even een vragenmomentje aangevraagd
een andere opmerking in mn verslag:“Een vraag mag discriminerend zijn.” (gaat over toetsvragen in de zin van discrimineren op intelligentie/inzicht)
Hahaha wauw. Ja en dan hopen dat je niet na dat vragenmomentje verwarder bent dan ervoor
Vanochtend vet moeilijka an het doen over die mail, ik uiteindelijk gestuurd. word ik terug gebeld door die mensen van dat opleidingscentrum, gaat dit certificaat er uit en is 31 januari de laatste mogelijkheid om examen er voor te doen. Mkay byeeee, dat gaat hem niet worden. (Gaat er in zijn algemeen er uit, dus niet alleen bij hun).
Even kijken wat ik dan ga doen inpv MSCA 70-761. Wellicht iemand die een course weet wat hierbij in de buurt valt?
En volgende week ben ik een weekje vrij <3 nu het zo rustig is heb ik gevraagd of het kan en mag en dat mocht! Normaal is het echt moeilijk om vrij te krijgen, dus ik ga weer een weekje helemaal niks doen <3
Volgens mij had ik vandaag goede karma! Ik leverde net mijn statiegeldflessen in en er zat nog een bonnetje in van €4! Tijdje blijven staan of iemand hem nog op kwam halen, maar nee. Heel fijn nu ik zo krap zit haha.
Ik moest vandaag dus iemand rondleiden in mijn oude huis. Nou ja, was gewoon een aardige man, dus prima. Maar vervolgens heb ik wel 4 (oud)buren moeten vertellen wat die man kwam doen, haha.
De buren allemaal: ‘O, het was een buitenlandse man, he? Vind ik niets hoor.’
Ik weet dat er best wat PVV-stemmers bij zitten en dat heeft een deel ook weleens gezegd, dus is geen aanname ofzo.
En ik had echt zoiets van: ‘Tsja, ik hoop alleen dat hij (of andere mensen) niet teveel herrie maken voor de benedenbuurvrouw, verder maakt het me niet uit. Al was het een lama.’ 
Oh vind het nu al kut voor die nieuwe bewoner. Denkt hij een fijne nieuwe woning te hebben krijgt hij er racistische buren bij, leuk zeg.
Hopelijk heb je naast dat je hoopt voor ze dat hij geen geluid maakt (?) ook gezegd dat hun reacties echt lelijk respectloos en totaal nutteloos zijn
Ik werd er nogal door overrompelt eerlijk gezegd. Vond het wel bijzondere reacties.
Ook dat ze het allemaal kwamen vragen en 1 belde me er zelfs over op. Overigens weet ik niet of hij het nam, want hij wilde graag nog een keer kijken met zijn vriendin. Maar ik moet morgen werken en vrijdagochtend de sleutels inleveren.
Ik haalde net een zak Thaise wok groente uit de diepvries. Ja i know beetje raar maar dat bevalt me beter dan in de koelkast. Dus ik dacht ik leg dat ff op de verwarming. Verwarming loeiheet, zegt mn vriend ineens. Hoort dat hier? Dus warme Thaise wokgroente, hief ik het ook niet meer te wokken. Lol.
Oh gat wat rot! Het is voor jou al een lastige en moeilijke situatie en dan zit je daar al helemaal niet op te wachten. Wat een egoistische mensen zeg, bah.
Nou ja, van 1 buurman wist ik het al wel. Want zijn dochter heeft ooit tegen een meisje in de straat gezegd: ‘Ja, ik mag met jou niet spelen, want jij bent buitenlands.’ Ouders van dat meisje zijn toen ook terecht verhaal komen halen.
Ik had een klacht ingediend bij Sheba want er zat 5 gram per zakje minder inhoud in de vissoep van de kat. Het is wel 3 euro voor 160 gram dus ik vind dat best aanzienlijk. Nu krijg ik een DHL melding dat er morgen een pakket van ze komt
en nu voel ik me ergens echt een knaak dat ik zo mierenneukerig doe. Maarja duur 
Ja maar, hij zegt net dat ie arm is.
Beetje jammer weer
Ik ben ook arm, heb verdomme net een nieuwe schutting betaald vandaag
Nieuw NL serie op net 5. Binnen een minuut seks. Het zal ook eens niet