Wat je even kwijt wil #46

In die gevallen is de vrouw emotioneel niet dominant.

Er is een onderscheid idd, dus ik doe geen aanname over alle vrouwen in die industrie.

Je kan ook bewust ervoor kiezen en vervolgens aan de drugs gaan.

Interessant. Fijn dat jouw favo’s hun best life leven op Instagram. Ik gun alle mensen in die industrie een mooi leven.

Ahhh, mijn vader stuurt net in de familie app dat hij de allerlaatste aflossing voor zijn hypotheek heeft gedaan. Hij is er trots op en ik ook, als alleenstaande ouder en dus 1 inkomen heeft ie dat maar mooi even gefixt!

117 likes

Ugh ze zijn in het gebouw een reparatie aan het doen en nu zit ik zonder verwarming en heb ik geen warm water… Heb niet eens een brief gehad, anders had ik sochtends wel even flink gestookt.

HDH (Helpt Droge Huid), bij de Etos.

Ik heb het permanent koud. Verwarming staat op 21 maar ik loop als een soort Quasimodo inééngedoken met een fleece deken door het huis en zit nu moed te verzamelen om mijn dagelijkse wandelingetje door de kou en regen te maken.

4 likes

Hahah ik had iets besteld en ik dacht dat dat in een kleine envelop zou komen. En dat de post die kwijt geraakt was. Komt er net toch een giga envelop binnen haha. Wat een act

2 likes

Ahh mijn lieve arme vader haha. Die man is 60 en staat al 35 jaar voor de klas en nu zit ie online te vergaderen met collega’s. Is niet heeeel handig met computers en ook niet in teams etc. Heeft ook amper online les hoeven geven want praktijk onderwijs… Hij moet notuleren (doet hij uiteraard op papier, lekker ouderwets schrijven) en leidinggevende deelt een PowerPoint op het scherm. Hoor ik hem nu vragen ‘krijgen wij die powerpoint ook nog? Want ik zit nu al die figuren en grafieken na te tekenen en houd het niet bij’.

138 likes

Omg yes yogurt met banaan is de bomb diggity

5 likes

Haha nee ik heb me laten vertellen dat een echte nijmegenaar niet meeloopt en toen ben ik uiteraard direct verhuisd naar binnen de stadsgrenzen om elke mogelijkheid tot deelname de kop in te drukken :laughing:

7 likes

:sob: Zo lief.

1 like

Oh nee mijn hele leven is een leugen, mij is juist altijd verteld dat een echte Nijmegenaar minimaal 1x in zijn/haar leven mee moet lopen.

3 likes

Hij zit ook met een of andere gare achtergrond ‘want die klikte hij in het klein aan en toen zag hij ineens wat het was maar kreeg hij ‘m niet meer weg’. Zal hem zo even helpen hahaha.

4 likes

Omg :heart::heart::heart: Zo leuk

1 like

Kan je huisgenootje niet gaan?

Kan iemand mij op mijn stoel vastbinden en mijn mobiele telefoon en iPad afpakken?. Ik moet een 3 uur durende training volgen en ben constant afgeleid omdat het mij te langzaam gaat. Ik ben echt een kleuter.

Lof wandelaars uitzwaaien om 4 uur sochtends. Helemaal naar de ratten en dan ´Succes!!¨

5 likes

Help ik ben een woord kwijt
Wat zeg je als een winkel bijv heel bekend en betrouwbaar is, en ze het daardoor niet kunnen veroorloven om fouten te maken want ze hebben een grote…?

Ja of imago, afbreukrisico?