Wat je even kwijt wil #46

Omg yes yogurt met banaan is de bomb diggity

5 likes

Haha nee ik heb me laten vertellen dat een echte nijmegenaar niet meeloopt en toen ben ik uiteraard direct verhuisd naar binnen de stadsgrenzen om elke mogelijkheid tot deelname de kop in te drukken :laughing:

7 likes

:sob: Zo lief.

1 like

Oh nee mijn hele leven is een leugen, mij is juist altijd verteld dat een echte Nijmegenaar minimaal 1x in zijn/haar leven mee moet lopen.

3 likes

Hij zit ook met een of andere gare achtergrond ‘want die klikte hij in het klein aan en toen zag hij ineens wat het was maar kreeg hij ‘m niet meer weg’. Zal hem zo even helpen hahaha.

4 likes

Omg :heart::heart::heart: Zo leuk

1 like

Kan je huisgenootje niet gaan?

Kan iemand mij op mijn stoel vastbinden en mijn mobiele telefoon en iPad afpakken?. Ik moet een 3 uur durende training volgen en ben constant afgeleid omdat het mij te langzaam gaat. Ik ben echt een kleuter.

Lof wandelaars uitzwaaien om 4 uur sochtends. Helemaal naar de ratten en dan ŽSucces!!š

5 likes

Help ik ben een woord kwijt
Wat zeg je als een winkel bijv heel bekend en betrouwbaar is, en ze het daardoor niet kunnen veroorloven om fouten te maken want ze hebben een grote
?

Ja of imago, afbreukrisico?

Haha ja dit bedoelde ik :joy: jeez soms kom je er gewoon niet op

2 likes

Begin van het einde. Ik word alweer 35 dit jaar :cry: Maar 30 vond ik serieus een ding, net als 20 overigens.

Volgens mij ben ik 2 mondkapjes verloren trouwens, echt balen.

3 likes

Sorry schat :no_mouth:

Ja, dat is zo leuk! Als zatte tor, maar ook als wandelaar. Twee jaar terug hebben twee jongens bijna 15 km met ons meegelopen. Ze waren echt méga enthousiast over de pannenkoeken die een vriendin mee had :grin: en na die 15 km waren ze wel nuchter en moe en kwamen ze er achter dat ze weer terug naar Nijmegen moesten.

22 likes

Ik had dat in m’n studentenhuis ook altijd en bewaarde een keer één rol op m’n kamer omdat ik het zat was dat ik altijd degene was die dat soort dingen kocht. Toen gebruikte ik die rol zodat ik er zelf geen last van had en in de tussentijd wachtte ik af tot iemand anders het eens zou kopen, duurde echt heel lang haha.

4 likes

Nu blijkt het juist handig dat ik de halve Mediamarkt bij mij heb omdat ik ook nog digitale leermiddelen moet gebruiken. :upside_down_face:

1 like

Ik woonde in een huis met 3 huisgenootjes en daar kochten we omstebeurt toiletpapier. Dat kwam ook omdat ik het altijd haalde en ik er na een tijdje een beetje klaar mee was. Toen heb ik een nieuw pak gekocht en geappt dat we het voortaan gewoon omstebeurt zouden doen. Dus na mij was X, na X was Y en na Y was Z. Als er dan nog maar twee rollen waren stuurde er altijd iemand wel een appje met ‘‘Piet jij moet weer halen’’. Werkte prima! Misschien kun je dat ook proberen na vandaag?

1 like

Ik heb inmiddels hetzelfde rondje in de stad gelopen met een date, een collega, oud-collega en binnenkort mijn tante. Met vrienden is het duidelijk het leukst.

@ jumpsuit een vriend van mij was ooit 25/26 en toen zagen ze hem aan voor mijn vader en was ik zogenaamd dan de dochter. Ik scheelde met die vriend een jaar. Toen hij thuis kwam, had hij direct zijn baard kortgewiekt ondanks ik twee keer hard gezegd dat ik gewoon vet jong lijk en die persoon sowieso slecht in kon schatten.

1 like