Haha ja dit bedoelde ik jeez soms kom je er gewoon niet op
Begin van het einde. Ik word alweer 35 dit jaar Maar 30 vond ik serieus een ding, net als 20 overigens.
Volgens mij ben ik 2 mondkapjes verloren trouwens, echt balen.
Sorry schat
Ja, dat is zo leuk! Als zatte tor, maar ook als wandelaar. Twee jaar terug hebben twee jongens bijna 15 km met ons meegelopen. Ze waren echt méga enthousiast over de pannenkoeken die een vriendin mee had en na die 15 km waren ze wel nuchter en moe en kwamen ze er achter dat ze weer terug naar Nijmegen moesten.
Ik had dat in mân studentenhuis ook altijd en bewaarde een keer één rol op mân kamer omdat ik het zat was dat ik altijd degene was die dat soort dingen kocht. Toen gebruikte ik die rol zodat ik er zelf geen last van had en in de tussentijd wachtte ik af tot iemand anders het eens zou kopen, duurde echt heel lang haha.
Nu blijkt het juist handig dat ik de halve Mediamarkt bij mij heb omdat ik ook nog digitale leermiddelen moet gebruiken.
Ik woonde in een huis met 3 huisgenootjes en daar kochten we omstebeurt toiletpapier. Dat kwam ook omdat ik het altijd haalde en ik er na een tijdje een beetje klaar mee was. Toen heb ik een nieuw pak gekocht en geappt dat we het voortaan gewoon omstebeurt zouden doen. Dus na mij was X, na X was Y en na Y was Z. Als er dan nog maar twee rollen waren stuurde er altijd iemand wel een appje met ââPiet jij moet weer halenââ. Werkte prima! Misschien kun je dat ook proberen na vandaag?
Ik heb inmiddels hetzelfde rondje in de stad gelopen met een date, een collega, oud-collega en binnenkort mijn tante. Met vrienden is het duidelijk het leukst.
@ jumpsuit een vriend van mij was ooit 25/26 en toen zagen ze hem aan voor mijn vader en was ik zogenaamd dan de dochter. Ik scheelde met die vriend een jaar. Toen hij thuis kwam, had hij direct zijn baard kortgewiekt ondanks ik twee keer hard gezegd dat ik gewoon vet jong lijk en die persoon sowieso slecht in kon schatten.
Oh dit vind ik echt een beetje zielig
Ik hoef maandag pas weer te werken. Ik lig nu zo chill met mân joggingpak, dekentje en kruik op de bank. Wat lekkers erbij enzo. Ik voel me net een koningin zo verwend dat dit zomaar kan
Ik heb ook wel eens gehad dat er een lijst gemaakt werd zoals dit:
âEvertâ âTesselâ âHuisgenoot Câ
âAfwasmiddelâ
â12 rollen wc papierâ
â12 rollen wc papierâ
âVuilniszakkenâ
En dan zette je een kruisje als je het gehaald had. Zo haalde iedereen het een keer en als het dan op was moest degene het halen die nog niet gehaald had, en dan begint een nieuwe lijst. Dingen die vaak op zijn moest je meerdere keren er op zetten.
Hoe was het afgelopen met het koffiezetapparaat?
Yesss weekend! Toch altijd weer even wennen de eerste week na de vakantie dus ben echt moe
Hoe is het met het koffizetapparaat afgelopen
Oh zie nu pas deze reactie haha
Wat een kutdag. Nu tijd voor cola light en bridgeton. Zin in <3
Ik ben zo blij met mân nieuwe robotstofzuiger! De vloer is echt een stuk schoner dan als ik het zelf tussendoor even doe met de stofzuiger.
O, ik baal, enige (hardloop)-trail-evenement waar ik nog voor ingeschreven stond (ergens in maart) is verplaatst naar augustus en niet meer tweedaags (das jammer). Zo ver weg in de toekomst opeens
Haha nou scheelt dat hij NOOIT zn baard eraf zou scheren. Daar is ie vet trots op. Maar ik associeer een grote baard ook niet met een ouwe vent.