Wat je even kwijt wil #46

Oh dit vind ik echt een beetje zielig :pleading_face:

Ik hoef maandag pas weer te werken. Ik lig nu zo chill met m’n joggingpak, dekentje en kruik op de bank. Wat lekkers erbij enzo. Ik voel me net een koningin zo verwend dat dit zomaar kan :partying_face:

9 likes

Ik heb ook wel eens gehad dat er een lijst gemaakt werd zoals dit:
‘Evert’ ‘Tessel’ ‘Huisgenoot C’
‘Afwasmiddel’
‘12 rollen wc papier’
‘12 rollen wc papier’
‘Vuilniszakken’

En dan zette je een kruisje als je het gehaald had. Zo haalde iedereen het een keer en als het dan op was moest degene het halen die nog niet gehaald had, en dan begint een nieuwe lijst. Dingen die vaak op zijn moest je meerdere keren er op zetten.

1 like

Hoe was het afgelopen met het koffiezetapparaat?

Yesss weekend! Toch altijd weer even wennen de eerste week na de vakantie dus ben echt moe

Hoe is het met het koffizetapparaat afgelopen

Oh zie nu pas deze reactie haha

Wat een kutdag. Nu tijd voor cola light en bridgeton. Zin in <3

1 like

Ik ben zo blij met m’n nieuwe robotstofzuiger! De vloer is echt een stuk schoner dan als ik het zelf tussendoor even doe met de stofzuiger.

4 likes

O, ik baal, enige (hardloop)-trail-evenement waar ik nog voor ingeschreven stond (ergens in maart) is verplaatst naar augustus en niet meer tweedaags (das jammer). Zo ver weg in de toekomst opeens :upside_down_face:

1 like

Haha nou scheelt dat hij NOOIT zn baard eraf zou scheren. Daar is ie vet trots op. Maar ik associeer een grote baard ook niet met een ouwe vent.

Wat een kutdag. Ik heb een spiraal laten zetten, viel meteen daarna flauw maar kreeg on top of that een epileptisch insult (2e keer in mijn leven) waardoor ik een paar uur heb moeten blijven. Ik ben moe, ik heb pijn en voel me echt megadepressief. Nee gaat echt top hier :thumbsup:

Heeft iemand goede netflixafleidingtips??

3 likes

Als je een cadeau(bon) mag uitzoeken a 60/70 euro. Wat zouden jullie dan kiezen?

Altijd 100 wensen, nu mag het en weet ik niks.

Jemig wat klote zeg! Hopelijk voel je je snel wat beter!

Ik vond Love & Anarchy (heet eigenlijk anders, want Scandinavisch geloof ik) echt een chille en makkelijke serie.

1 like

Wow shit zeg!
Hopelijk voel je je snel beter en heb je er geen last meer van :heart:

1 like

Ik zou bol.com kiezen omdat hun assortiment zo groot is en ik bestel daar heel vaak.

1 like

Als ik een mail doorstuur van iemand naar een ander mailadres dan krijgt alleen de nieuwe dit te zien toch? :open_mouth:

Shit! Een bestelling gaat naar mijn oude adres. :grimacing: Heb het net gauw naar een afhaalpunt gewijzigd. Hopelijk was ik nog op tijd, anders is het echt kut.

Nee precies, dan zal het wel goed zijn!

Wow jeetje! Beterschap!

1 like