Wat je even kwijt wil #46

Ik heb gisteren 30 Seconds gespeeld, maar was nogal fanatiek. Elke keer dacht ik ‘shit, van Rutte mag ik helemaal niet binnen schreeuwen’, maar mijn fanatisme nam het steeds over.

19 likes

Koop een december-kraslot en dan spreek af ieder half uur ofzo een vakje open te krassen

1 like

Film kijken met mn vriend (Harry Potter waarschijnlijk) en dan om 00 uur kussen en checken of we rijk zijn, dan drankje en max 2 u slapen.
Dit is eigenlijk mijn ritme elk jaar. Anderen zeiden vaak boh wat saai. Maar voor ons is het heerlijk.

1 like

Cocktails maken met m’n vriend en als we eenmaal een beetje tipsy zijn dan trek ik m’n nieuwe lingerie aan en gaan we voor een oud en sexy nieuw (jaar).

9 likes

Zo lekker om op Spike van die Dallas cheerleaders kapot te zien gaan in training terwijl je zelf met je stinklijf in pyama op de bank hangt

14 likes

Heel leuk idee haha die pik ik ook

1 like

Ik ga “werken” oudejaarsdag. Even tussen haakjes want er is niks te doen sinds de winkels dicht zijn. Dus ik ga tussendoor gewoon beetje chillen en dan savonds ook iets doen: gamen, borduren of puzzelen. Of misschien serie of film kijken als m’n vriend daar zin in heeft. Geen idee verder. Zie het dan wel

2 likes

Mijn laatste week vakantie gaat in en dan begin ik aan mijn nieuwe baan nadat ik 2 maanden vrij ben geweest.

4 likes

Herkenbaar! Ik word altijd gespannen en onrustig van storm. Vandaag was ik al zo gestrest en het weer maakt het er niet beter op :pensive:

2 likes

Voorheen was ik vooral gericht op snelheid, maar nu met corona (geen wedstrijden, vereniging die stil ligt, meer tijd over), kon/moest ik eindelijk gaan trainen voor iets anders en was al lange tijd geïnteresseerd in hele lange afstanden (als je veel omgaat/leest over mensen die ultra’s lopen krijg je dat…) en na de marathon (die heb ik dus al gehad) komt er gewoon meer en dat is supertof om te doen (plus ik ben gewoon een rare) om je lichaam/geest zo uit te dagen.

En dan word het gewoon meer iets van je mindset ipv fysiek. Het valt haast niet uit te leggen denk ik, ik houd sowieso erg van hardlopen en test daarin graag mijn limieten zowel in snelheid als afstand. En rek daarin op wat mijn lichaam aan kan, plus wandelingen met de hond zorgen voor snel herstel (en veel gratis kilometers) :sweat_smile:

Op een moment loop je zo makkelijk elke zondag een 30km weg dat is gewoon tof als je ziet hoe je lichaam dat kan. :upside_down_face:
Ik hoop volgend jaar dat er ook weer evenementen doorgaan, dan kan ik een ‘‘officiele’’ lopen met medaille enzo.

/iets met hardloopverslaving en veel liefde voor lopen/

63 likes

Ik heb hier buiten een tafel en stoelen staan met beschermhoes. Tafel is best zwaar, het is 2 meter opgeschoven door de wind.

Ik bewonder dit enooooorm. Ik hoop in dit of een volgend leven ook maar een klein beetje van jouw discipline en doorzettingsvermogen te hebben. :sob:

17 likes

Ik vind dit ook echt knap. Natuurlijk om de lichamelijke prestatie maar jemig ik verveel me al als ik vijf min achter elkaar moet rennen. Ik vind het zo snel saai worden. En het lukt me nooit leuke muziek te vinden waardoor ik me alleen maar loop te ergeren. Ik doe het nu omdat de sportschool dicht is maar geniet er niet van. Nouja het is wel iets leuker nu ik iets beter ben en niet meer echt maar wat doe. Ik zou echt willen dat ik zo goed kon rennen en het zo leuk vond.

5 likes

Ik luister nooit muziek onderweg, maar het wordt denk ook pas leuk als je de basis hebt.(kilometer of 10 kunnen lopen en fysiek er niet echt iets van merken als je comfortabel tempo loopt dan kan je ook wel vaak wat leukere rondjes vanuit huis lopen wat diverser)
Sportschool vind ik dan echt 3x niks en zo saai, vind het echt knap als mensen daar graag heengaan!

Ik doe thuis (heb een sportkamer met gewichten/matje/spiegel/etc) wel kracht/core (en yoga) omdat het onderdeel van hardlopen is maar is niet mijn favoriet haha

8 likes

Pff ik probeer op dit moment moed te verzamelen om te gaan sporten maar heb er de kracht niet voor. Dit gesprek lezen is al vermoeiend

28 likes

Nope niet gebeld.
Hoop maar dat er leuke.collega’s zijn.

1 like

Ha ha tien km. Never nooit niet :sob:

6 likes

@Dombo Ja dat vind ik dus ook! Heb al vaak genoeg lekker eten op en spelletjes/puzzelen of een film is ook standaard dit jaar. Wil echt wild uitgaan of feesten maarja wordt hem niet. En ik weet ook niet of het me waard is om thuis flink te zuipen. Die kater dag erna…

1 like

Naar de klote gaan met mijn vriend

1 like

Ben bezig met een adblocker voor mijn gehele netwerk ipv alleen mijn laptop en voel me echt net een hacker

7 likes