Wat je even kwijt wil #46

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

17 likes

Ik word ook echt helemaal gestoord van de ads op m’n ipad met youtube. Twitch gaat tegenwoordig overal door Ad blocker heen. Tenzij je subt op een kanaal dan heb je het niet. Nou, ga ik dus niet doeeeen.

Werkt de app Vanced niet op een ipad? Geen idee hoor maar Android wel en heb je geen reclame meer enz. Moet je wel even op Google zoeken, staat niet in de appstore.

Ah wat leuk om te lezen! Doe je dan ook van die runs in de natuur? Ik weet niet of dit totaal iets anders is hoor, maar bij mijn vorige werk was er een man die 70 km liep en die ging ook vaak voor wedstrijden naar de ardennen?

Lijkt me echt heel mooi en leuk! En dat het verslavend is om steeds je grens te verleggen en te kijken wat je nog meer aan kan snap ik wel!

3 likes

Ja, klopt!

Dat is niet iets anders wat je ex-collega doet, dat wordt vaak gedaan omdat je in de ardennen (en buiten NL) makkelijker hoogtemeters kan maken. Er worden ook wel daar trainingsweekenden ed daarheen georganiseerd (of als je genoeg ervaring hebt, kan je dat ook wel zelfstandig) en wedstrijden ook, staan er aantal van op mijn β€˜β€˜wishlist’’
Ultra scene is best wel een wereldje op zichzelf (fanatiek loper zijn is al een wereldje op zich), besef me soms niet meer ook dat niet iedereen zo veel/ver/vaak hardloopt haha.

2 likes

Bij twitch zitten de advertenties in de video/site zelf, dat is heel moeilijk te blocken omdat een adblocker scripts blokkeert. Als de advertentie geen apart script gebruikt, kan je hem niet makkelijk blokkeren. Ik zat zelf twitch turbo te overwegen omdat ik helemaal gek werd van die amazon prime reclames, maar ze geven geen garanties dat je geen ads te zien krijgt.

Ugh, ik zou vandaag bij mijn vriend blijven en hij ging om half 12 even weg om een tv op te hangen bij een vriendin en hij nam mijn pinpas mee en zou daarnaast meteen even boodschappen doen. Bijna 3 uur later, vriend is nog steeds niet terug, heb nog niets van hem gehoord en ik heb inmiddels mega veel honger en ben mega chagrijnig. Heb echt zin om nu gewoon naar huis te gaan en daar lekker in mijn eentje te gaan eten, maar zonder pinpas schiet dat lekker op :roll_eyes:

1 like

Oh wow niet zo netjes en handig van hem, maar ik had als ik jou was al lang geappt of gebeld om te vragen of het lukt en dat je graag hebt dat ie een beetje tempo maakt.

Tegenwoordig worden Ad blockers ook betaald om als nog ads door te laten. Dus het zal me niks verbazen als Amazon dat doet.

Ja ik dacht ik laat hem even zijn ding doen, zou het zelf ook irritant vinden als iemand me na een uur al appt. Alleen nu duurde het wel heel lang :face_with_raised_eyebrow:
Overigens appt ie net dat hij eraan komt, dus denk dat ik mijn pinpas meteen ophaal en dan lekker naar huis ga en ga in mijn eentje eten :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Nee Vanced is een Android only app helaas!

2 likes

Heb je geen betaal app ingesteld op je telefoon? Dan kun je alsnog gewoon gaan. Of verdwaald muntgeld in je tas of zo?

Super super knap! Ik loop zelf ook hard dus snap wel een beetje wat je bedoelt. Alleen ga ik tot de 10k, haha. Wow respect hoor! :muscle:t3:

1 like

Nee beide niet helaas! Ga die app maar eens fixen na vandaag :yum:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Voor bellen tijdens het wandelen koptelefoon, voor sporten oordopjes :grin:

2 likes

Ja, dacht ik al, why you do this to me :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind een koptelefoon tijdens het sporten echt heel onhandig. Hij beweegt + ik zweet snel dus dan worden die oorkussens zo ranzig nat. Je kan er niet mee springen ofzo.
Oortjes vind ik ook jammer tijdens wandelen want daarmee hoor je omgevingsgeluiden beter, en bij sporten: ze vallen nog wel eens uit + die draad zit altijd in de weg en waar laat je je telefoon (met kracht of yoga ofzo). Maar toch alsnog beter dan een koptelefoon :’)

1 like

Hier hebben we een speciaal topic voor dus ik verplaats β€˜m. Anders staat het hier straks vol met polls.

1 like

Ah jammer