Van de week bevestiging gehad dat mijn ene oog opnieuw gelaserd moet worden. Zo geen zin om nog een keer zulke droge ogen te hebben. Waarom ben ik nou weer de uitzondering waarbij het niet goed gaatđ
Ik heb dit ook zooo erg voor morgen⊠maar ons afdelingshoofd is helemaal geflipt afgelopen zomer toen iemand wel getrakteerd had en ik mag toch niet met mensen even koffie drinken ofzo dus het voelt nogal zinloos om te trakteren, maar voel me nu ook wel beetje een gierige tatta
Misschien zijn een paar tijdschriften ook leuk, zijn er meerdere over wielrennen maar kan ook over een ander onderwerp. Mijn moeder vond tijdschriften fijn toen ze in het ziekenhuis lag. Op de momenten dat je je nog niet fit voelt is een klein stukje uit een tijdschrift lezen fijner dan er een heel boek bij pakken.
Wat irritant⊠Wat voor behandeling had je en waarom moet het opnieuw?
Normaal als af wil vallen haal ik altijd nog wel wat te vreten uit gewoonte. Nu had ik bij de ah de eerste bus gescand en toen ik de 2e pakte want 1+1. Maar toen dacht ik wat doe je en heb ik ze weer terug gezet.
Allemaal leuk en aardig deze lockdown maar waar moet ik heen vluchten als mijn vriend straks vrienden uitnodigt voor eten en voetbal kijken.
Vind best gezellig om er even bij te zitten maar na een uurtje is het wel klaar.
El Tarangu is misschien ook een leuke podcast!
Hahaha mijn vader deed dit ook :â) zo cute
Ik heb een relex smile behandeling gehad aan beide ogen. Alleen een oog is te veel gecorrigeerd (schijnt vaker te gebeuren) waardoor deze dus opnieuw moet helaas!
Ik heb echt zoveel te doen, maar kan echt niet in gang schieten gewoon. Ga er zoân spijt van krijgen dat ik nu zit te lanterfanten haha
Wordt het dan weer gecorrigeerd via relex smile of een andere methode? Bij V in R toevallig? Ben benieuwd (ik overweeg het ook).
Succes sowieso! Hopelijk is het straks wel goed.
Ik deed vanmorgen het wasmiddel in het wasverzachtervakje. En toen heb ik ook nog wasmiddel in het wasmiddelvakje gedaan. Ben er nog niet over uit of dit nou slim was of tering dom.
Ik ben denk ik tering dom want ik gooi gewoon random ergens iets in.
Nee want relex smile kan maar eenmalig! Dus nu krijg ik volgens mij die transPRK. En het is inderdaad bij die kliniek. Moet zeggen dat twee collegaâs ook relex smile hebben gedaan bij dezelfde kliniek en daarbij is wel alles goed gegaan. Heb dus gewoon pech gehad.
Voor het eerst Vinted irritaties. Verkoop iets van man. Iets passen noem ik niet gebruikt. Irritante vent, ook nog laag bieden. Doneer het dan liever.
Whoohoo op maandag na helemaal geen energiedrink gekocht, zelfs in het weekend niet. Begin ik dan toch langzaam van mijn verslaving af te komen?
Ik had op mijn moeders crematie Leef van Andre Hazes. Vonden sommige mensen wat apart, geloof ik. Maar ik vond het een âluchtigerâ nummer ofzo en dat paste ook wel
@notmycircus heftig zoiets.
Ik las met mijn mentorklas het boek Ventoux mee, erg toegankelijk en tof als je houdt van lezen over wielrennen!
Ik ben morgen dus jarig en 1 vriendin staat dus al om 9:15 - 9:30 voor de deur Doe eens ff rustig, ik moet nog taart halen (kan pas vanaf 9 uur). Maar die wil ook weer bijtijds naar huis ivm haar kinderen. Kan dus vroeg mijn bed uit, haha.
Bakje kun je eruit halen en even omspoelen. Wat in het wasverzachterbakje gaat wordt niet echt uitgespoeld waardoor je wasmiddel er dus ook in zal blijven zitten. Je kunt nog wel even een spoelbeurt doen na afloop en dan is het wel prima denk ik. Maar volgens mij gaat anders je kleding heel hard opdrogen door de zeepresten.