Wat je even kwijt wil #46

Ik vind die zoom sportlessen wel chill eigenlijk, om 9:30 opstaan, koffietje en om 10:00 lekker pumpen. En hierna nog yoga maar dat vind ik eigenlijk altijd stom (omdat ik het niet kan)

3 likes

Puzzelboekjes idd en misschien nog een kleurboek voor volwassenen en potloden? 6 weken is echt lang, lijkt me fijn om dan verschillende dingen te kunnen kiezen, ookal past kleuren misschien niet in eerste instantie bij hem. Ik ben nu herstellende ergens van en kon op het begin echt weinig, heb toen van die breintraining gedaan op de ipad, voor het gevoel dat ik niet ook mentaal ook niks meer kon.

2 likes

Volgens mij ben ik echt van de melkboer. Ik krijg een uitnodiging van mijn zusje die een aantal jonger is met ā€˜deo volente’. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

ik ga morgen naar kantoor, we werken met een inschrijfsysteem dus dan zijn er op een dag maximaal 3 mensen. ik ben toevallig ook jarig, maar het is niet asociaal als ik dan niet trakteer toch? ik zou niet weten hoe ik dat coronaproof moet doen, sommige mensen zetten wat in de kantine neer maar vind dat ook niet echt lekker met al die handjes erin te graaien. wil even bevestiging haha, denk dat ik er commentaar op ga krijgen namelijk :upside_down_face:

Dat heeft toch nog met haar leeftijd te maken, maar met geloof?

1 like

Bij ons hadden mensen in coronatijd bijv van die voorverpakte koekjes of mini-marsjes enzo gedaan. Maar dat is wel weer meer plastic. Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als iemand niet trakteert hoor :slight_smile: gefeliciteerd alvast!

2 likes

Wat heftig zeg. Een jaar geleden heb ik daar 4 maanden mijn hematologe stage gedaan. Het is echt een rollercoaster waar de patiƫnten in belanden. Een langdurige zit is het. In eerste instantie hebben ze nog wel goede smaak en kun je ze nog wel verwennen met koek of snoep wat ze lekker vinden. Daarnaast vooral veel om te lezen en luisteren. Misschien puzzels om te maken. Heel veel beterschap aan hem!

2 likes

Ik zou het wel een beetje gek vinden denk ik. Zeker als je maximaal met drie bent is trakteren een heel kleine moeite; haal drie gebakjes/taartpunten en je bent klaar

6 likes

Naja ik vind t nogal burgerlijk voor iemand van begin twintig. Ik ken genoeg mensen die geloven die echt niet op deze manier communiceren, maar ja ik erger me sowieso aan alles wat te maken heeft met mijn religieuze opvoeding.

Met 3 zou ik wel gewoon wat meenemen hoor, maar goed, ik hou dan ook gewoon van traktaties en trakteren.

1 like

Ah, ok. Ik ben zelf niet gelovig, ken het dus alleen van uitnodigingen van anderen (jong en oud). Wist niet dat het minder gebruikelijk is onder jongeren.

1 like

Bestel je speciaal bij de Hema voor nieuwe sokken. Krijg ik vernacht een mail, dat een deel geannuleerd wordt. Natuurlijk die 2 pakken sokken. Alle andere rommel die ik er bij deed, om aan de gratis verzending te komen wordt wel geleverd.

4 likes

Van de week bevestiging gehad dat mijn ene oog opnieuw gelaserd moet worden. Zo geen zin om nog een keer zulke droge ogen te hebben. Waarom ben ik nou weer de uitzondering waarbij het niet goed gaatšŸ˜…

Ik heb dit ook zooo erg voor morgen… maar ons afdelingshoofd is helemaal geflipt afgelopen zomer toen iemand wel getrakteerd had en ik mag toch niet met mensen even koffie drinken ofzo dus het voelt nogal zinloos om te trakteren, maar voel me nu ook wel beetje een gierige tatta

1 like

Misschien zijn een paar tijdschriften ook leuk, zijn er meerdere over wielrennen maar kan ook over een ander onderwerp. Mijn moeder vond tijdschriften fijn toen ze in het ziekenhuis lag. Op de momenten dat je je nog niet fit voelt is een klein stukje uit een tijdschrift lezen fijner dan er een heel boek bij pakken.

Wat irritant… Wat voor behandeling had je en waarom moet het opnieuw?

Normaal als af wil vallen haal ik altijd nog wel wat te vreten uit gewoonte. Nu had ik bij de ah de eerste bus gescand en toen ik de 2e pakte want 1+1. Maar toen dacht ik wat doe je en heb ik ze weer terug gezet.

10 likes

Allemaal leuk en aardig deze lockdown maar waar moet ik heen vluchten als mijn vriend straks vrienden uitnodigt voor eten en voetbal kijken.

Vind best gezellig om er even bij te zitten maar na een uurtje is het wel klaar.

2 likes

El Tarangu is misschien ook een leuke podcast!

Hahaha mijn vader deed dit ook :’) zo cute

2 likes