Gisteren was de sterfdag van mijn oma en ik ben het gewoon totaal vergeten… voel me er best schuldig over, ook naar mijn vader toe. Van mijn andere oma’s sterfdag ben ik me altijd heel bewust en daar besteed ik ook altijd even aandacht aan. Met deze oma had ik een iets minder goede band dus het is ook wel logisch denk ik, maar toch voelt het lullig.
Ik kan weer een nieuw item toevoegen aan de rare berichten op de sphynx facebook pagina… er is nu iemand die zeker weet dat zijn kat de reïncarnatie is van Dzjengis Khan.
Ja dat hoop ik ook, lijkt me wat gezelliger
Het is inmiddels een traditie, in de eerste week van januari heb ik het laatste seizoen van grey’s anatomy uitgekeken
Tot volgend jaar maar weer.
Werd even wakker en nu zit ik via Reddit deze hele wiki te lezen (aanrader wel)(ben nieteens een kattenmens)
ik dacht gisteren dat mijn puistje wel mee zou vallen na die blaar pleister, maar eh, ik voel me net dat pimple jongetje uit Timmy Turner. Ding heeft nog net geen eigen leven
Maak even goede close-up voor op het TMI topic! We kunnen wel weer een goede puist gebruiken.
Larry is echt leuk. Ik zit soms voor mijn werk een half uur naar de deur te staren van downing street 10 tot er weer een persco is. En Larry loopt dan de hele tijd in en uit. Zit ie weer voor de deur te wachten tot ie binnen mag. En een minuut later wil ie weer naar buiten, gaat die deur weer open haha.
ik zit te wachten tot hij geel begint te worden en ben met smacht aan het wachten tot hij gaat poppen
Hier is dus het tmi topic voor bedoeld.
Ja de foto’s gaan ook daar heen, don’t worry?
Who needs photos met zo’n beschrijving.
Het is een normaal proces voor een puist.
Can’t wait!
Je kan kijken naar boeken van Frank Heinen, die worden volgens mij goed ontvangen. Hij heeft er een aantal over wielrennen!
Als hij van lezen houd de boeken van Wilfried de jong. Een man en zijn fiets / de man en zijn wielerverhalen
Misschien is iets als puzzelboekjes ook leuk? Zodat hij ook wat te doen heeft!
Ja, of Live Slow Ride Fast! Is van Laurens ten Dam en Stefan Bolt.
Van Santander naar Santander - brieven uit het peloton is ook een leuk boek. Maar boeken heeft hij misschien al gelezen? Deze is uit 2012…
Tijdschrift Fiets is ook wel leuk, kan je iig laatste nummer van doen.
Edit: nog een boek ‘de onzichtbare mijl’ van David Coventry.
Wat minder bekend, misschien daarom wel leuk.
Mijn vriend en ik zitten erover na te denken om twee cavia’s te nemen en nu droom ik al drie nachten over cavia’s