Ik verslijt schoenen. Zie net dat de zool, van de laarsjes die ik draag los laten. Maakt niet uit als ze duur of goedkoop zijn. Meestal scheurt de zool, of mijn teen maakt een gat in de neus.
Ik heb binnenkort een eerste gesprek bij de notaris voor het laten opstellen van een samenlevingscontract. Kan iemand mij vertellen hoe zoān eerste gesprek eruit ziet? Krijg je uitleg over wat er allemaal mogelijk is? Aan de telefoon was de medewerker niet echt duidelijk daarover.
We weten bijvoorbeeld wel hoe we de financiƫn gaan verdelen (zowel eigen inleg als kosten huishouden), maar verder hebben we eigenlijk nog weinig ideeƫn over wat we vast willen laten leggen.
Er is een Samenwoontopic
Bij ons gesprek ging de notaris eerst de verschillende vormen van contracten langs (huwelijk/geregistreerd partnerschap en samenlevingscontract) zodat het voor ons ook duidelijk was wat de onderlinge verschillen zouden zijn. Vervolgens vertelde ze wat over de standaard inhoud van zoān contract en stelde ze ook gelijk wat vragen om te peilen hoe we in sommige situaties stonden. Ten slotte gaf ze ook aan dat je er zelf nog extra clausules in kunt laten zetten en hoe dit dan in zān werk gaat. Ik had zelf al wat informatie opgezocht voor het gesprek, maar dat was niet eens nodig geweest, alles werd echt duidelijk uitgelegd.
Ik heb ook een Rowenta stofzuiger maar ik ben er juist niet zo over te spreken. De stofzuiger is nu ongeveer 1,5 jaar oud en ik heb het gevoel dat de zuigkracht steeds sneller achteruit gaat. Je hebt van die filters die je moet schoonmaken, als dat is gebeurd zuigt ie weer even goed maar vrij snel daarna wordt het al veel minder. En belangrijker: die wieltjes piepen als een malle. Zo erg dat ik het huis uitvlucht als mān vriend gaat stofzuigen want ik raak helemaal overprikkeld van dat ding.
o yeaaah afdrukken gemaakt voor slaapdopjes en ze worden thuisgestuurd, SUPER chill. Hoef ik niet weer door bochten te wringen om ze op te kunnen halen. Nu tijd uitzitten tot ik naar de fysio kan. Vind de tijd tussen afspraken altijd zo doelloos, ga dan helemaal op de klok zitten staren. super irritant.
Wekker om 8.00u gezet zodat ik er op tijd uit zou zijn. Weet ook niet waarom want heb weinig te doen vandaag. Eindstand: 10.45u en ik lig nog steeds in bed 
Wow ik had net een online meeting en ik kon gewoon een uur geconcentreerd meedoen zonder uit het raam te willen springen?! Itās a miracle

Taart hoort ook op deze dag! 
Knap hoor! Ik zat op dag 1 al in mijn badjas te werken.
Haha ja same. Ik ben al trots dat ik vandaag mijn haar heb gewassen en niet pas tijdens de lunchpauze ga douchen.
Aargh, misschien kunnen jullie me helpen.
Ik zoek een post van een forummer die fotoās van haar boekenkast had geplaatst (nee, kon ze niet in het show je boekenkast topic vinden). Woont in Amsterdam, was een beetje een witte kast/planken. Volgens mij iemand die vrijgezel was of aan het daten en denk een sociale studie aan de UvA doet.
Dit komt echt mega creepy/stalker over, maar ik ben aan het kijken hoe ik mijn appartement wil indelen en ik weet nog dat ik die boekenkast/planken etc mooi vond.
Toch typisch dat de mensen die iets te laat inleveren wel de mensen zijn die als eerste gaan roepen wanneer je het hebt nagekeken.
Ik werd vanochtend vet misselijk wakker dus nu weet ik zeker dat ik zwanger ben. (Terwijl ik nu ongesteld ben)
Wie denkt mee over de babynaam?
Biechtina
Machtelda
Johanderksina
Ik werk nu zelf eigenlijk gewoon minder uren maar de uren dat ik wat doe dan wel echt productief. De rest van de tijd doe ik klusjes in het huishouden die ook moeten gebeuren. Ben vanochtend bijv. begonnen met opruimen, de vaatwasser uitruimen, was opvouwen en stofzuigen en zit nu te werken. Omdat ik dus minder uren heb om alles af te krijgen voel ik meer druk om door te werken zodat ik wel een redelijke hoeveelheid werk gedaan krijg. Voel me er aan de ene kant weleens schuldig over omdat ik nu dus vaak bijv. 6 uur werk ipv 8 (wat natuurlijk de bedoeling is) maar ik krijg op deze manier in 6 uur evenveel gedaan als in 8, omdat ik als ik 8 uur werk heel veel zit te lanterfanten.
Gefeliciteerd! 

Ook van harte gefeliciteerd! 

Ik heb dees: https://www.coolblue.nl/product/867172/veripart-vpss103-steelstofzuiger.html
Blij mee
Rowenta wilde ik eigenlijk, maar was uitverkocht destijds