Ik deed vanmorgen het wasmiddel in het wasverzachtervakje. En toen heb ik ook nog wasmiddel in het wasmiddelvakje gedaan. Ben er nog niet over uit of dit nou slim was of tering dom.
Ik ben denk ik tering dom want ik gooi gewoon random ergens iets in.
Nee want relex smile kan maar eenmalig! Dus nu krijg ik volgens mij die transPRK. En het is inderdaad bij die kliniek. Moet zeggen dat twee collega’s ook relex smile hebben gedaan bij dezelfde kliniek en daarbij is wel alles goed gegaan. Heb dus gewoon pech gehad.
Voor het eerst Vinted irritaties. Verkoop iets van man. Iets passen noem ik niet gebruikt. Irritante vent, ook nog laag bieden. Doneer het dan liever.
Whoohoo op maandag na helemaal geen energiedrink gekocht, zelfs in het weekend niet. Begin ik dan toch langzaam van mijn verslaving af te komen?
Ik had op mijn moeders crematie Leef van Andre Hazes. Vonden sommige mensen wat apart, geloof ik. Maar ik vond het een ‘luchtiger’ nummer ofzo en dat paste ook wel
@notmycircus heftig zoiets.
Ik las met mijn mentorklas het boek Ventoux mee, erg toegankelijk en tof als je houdt van lezen over wielrennen!
Ik ben morgen dus jarig en 1 vriendin staat dus al om 9:15 - 9:30 voor de deur Doe eens ff rustig, ik moet nog taart halen (kan pas vanaf 9 uur). Maar die wil ook weer bijtijds naar huis ivm haar kinderen. Kan dus vroeg mijn bed uit, haha.
Bakje kun je eruit halen en even omspoelen. Wat in het wasverzachterbakje gaat wordt niet echt uitgespoeld waardoor je wasmiddel er dus ook in zal blijven zitten. Je kunt nog wel even een spoelbeurt doen na afloop en dan is het wel prima denk ik. Maar volgens mij gaat anders je kleding heel hard opdrogen door de zeepresten.
Als ze toch zo vroeg komt kan zij ook vast wel de taart halen?
Vannacht zo dom geweest om de bak met ijs in de koelkast te zetten in plaats van de vriezer.
Kan je er een milkshake van maken?
Weer terug in de vriezer zetten? Werkt prima, het enige nadeel is dan dat als er stukjes in zitten zoals in Ben&Jerry’s dat alles naar de bodem zinkt haha.
@Acculader vind ik niet zo geslaagd want er zit iets met stukjes in dus ik heb het maar weer in de vriezer gelegd.
0 energie vandaag terwijl ik zoveel plannen had. Bah.
Taart staat op mijn naam en ik moet betalen, dus geen idee haha. Maar volgens mij komen ze van de andere kant. Maar als ze zo vroeg is en ik ben nog niet terug dan wacht ze maar even. Met de auto bij die bakker komen is volgens mij ook best lastig. Bijna alleen maar eenrichtingsverkeer.
Misschien is een kobo abonnement ook leuk? In principe zal hij wel papier mogen hebben op zijn kamer want daar blijven virus/bacteriën beperkt op maar dan kan hij digitaal ook diverse boeken downloaden en is voor aanschaf goedkoper!
@Lemongrab ik heb een afspraak bij kapper gemaakt op 28 feb. Zal die dag je een review geven 🤌🏻
Ik dacht gister ineens: ik wil een cavia (of 2?). Ook wel een beetje omdat ik het caafje van @Hippe_kikker zo cute vind. Maar cavia’s pissen me altijd onder
Maar goed, ruwharige teckels vind ik ook zo cute en die neem ik voor nu ook niet.
Overigens ga ik niet over 1 nacht ijs, hoor Niet bij de caafjes en niet bij de teckel.
Zooo mijn huis is weer schoon en boodschappen zijn gedaan. Nu maak ik vast soep voor straks en dan ga ik lekker in bad, en dan hoef ik lekker niet meer te koken zin in
Deze dag is wel echt snel gegaan joh.