Wat je even kwijt wil #46

Zo, echt wel. Even niet kijken en het is bijna half 4.

2 likes

Na aanleiding van het forum heb ik mij net aangemeld als bloeddonor.

27 likes

O spannend! Welke ga je?

Ja bij dezelfde alleen andere werknemer :joy:

1 like

Vet goed! Geniet van je roze koek :heart::heart:

1 like

Thanks! Al hoop ik dat ze ook vegan koeken hebben :see_no_evil:

1 like

Ik moet moet echt meer aan uiterlijke verzorging doen. Sinds Corona draag ik geen spijkerbroeken meer, was ik mijn haar veel te weinig en zie ik er echt elke dag uit als een slons. Ik ben het zat om mezelf rot te schamen als ik bekende zie lopen op straat maar ik vind het lastig? Alsof het me mentaal niet lukt om mijn haar een extra keer te wassen en mezelf degelijk aan te kleden. Verschrikkelijk vermoeiend en irritant

2 likes

Ik snap je wel, want waarom de moeite doen? Voor dat moment dat je even buiten bent en daarna weer naar binnen gaat is het soms niet de moeite waard. maaaaaaaar toch doe ik het wel weer de laatste tijd. Met aankleden voel ik me vaak ook een stuk productiever. Heb ook echt de afspraak tijdens werkuren draag ik kleding, BH mag wel uit in de middag (lol word ooit weer wat met kantoor).
Op vrijdag doe ik meestal casual friday en dan houd ik een pyjama dag. als ik dan ga lopen kleed ik me gewoon aan.

En je hoeft ook niet gelijk full glam te gaan, al doe je een keer een extra spray droogshampoo in je haar als je geen zin hebt om het te wassen. Al doe je gewoon bovenkleding aan en een jogging broek aan. Dat laatste is volgens mij ook nog eens helemaal in. of is dat alweer voorbij?

9 likes

Ah dat is wel een fijne tip! Ik ga proberen om die afspraak ook met mezelf te maken.Ik kan inderdaad beginnen met normale bovenkleding boven mijn joggingbroek. Het is inderdaad echt de gedachten van “ja waarom zou ik uberhaupt mijn best doen” maar ik merk dat ik het echt kut vind als ik op straat of in de super een bekende tegen kom.

2 likes

Welke show van hem kijk je waar? Staat er iets nieuws op Netflix waar ik niks vanaf weet? :scream:

Godver jahoor, maandenlang ben ik de dans ontsprongen, maar nu heb ik het ook: maskne.

Je wilt niet weten hoe vrolijk je me hiermee maakt. Ga het vanavond direct terugkijken!

3 likes

En uiteraard als je dan naar buiten bent dat je iemand tegenkkmt, dat is echt altijd zo urgh. :joy::sweat_smile: Probeer ook niet te streng te zijn voor jezelf :heart:

Ik voel me vandaag eindelijk weer een beetje content. Rondje gelopen met mijn vriend, weer aan het borduren, katjes geknuffeld. Lekker ijs gehaald voor na het eten :heart_eyes_cat: en ook echt zin in morgen! Al hoef ik denk ik niet langer dan een uur van huis te zijn maar oordoppen meten!!! En fysio :sparkles:

3 likes

i feel you. ik loop er ook 9/10 bij als een sloeber :joy: knot op m’n kop, geen make-up en een sportlegging. probeer me er niet meer druk om te maken want ik voel me prettig zo. als ik dan een keertje de deur uit moet voor iets, maak ik me iets toonbaarder en dan is dat ook gewoon goed. gedoucht en aangekleed is goed genoeg :heart:

4 likes

Mijn bovenbuur zit met vrienden voetbal te kijken. Kan precies horen wanneer er iemand scoort :woman_shrugging:t2:

1 like

Hee je buren komen beklag doen @Foefjeisthuis

3 likes

Hahahha @Chan ik zit alleen maar maak geluid voor 10 :joy::rofl:

4 likes

Strakjes eindelijk weer sushi eten :heart_eyes:

1 like

OMGGGGGG ik heb net het urntje met mijn opa’s as omgestoten. :scream: :sob:

Thank god alleen op het kastje en niet op de grond ofzo. Vanavond meteen de deksel potdicht lijmen.

9 likes

Heb je je opa geknoeid? Of zat de urn nog dicht?

3 likes

Nee ik heb hem dus inderdaad geknoeid! Het is een zelfgemaakte urn. Heel klein hoor, niet zo’n vreselijke vaas. Maar het dekseltje zat er dus niet goed op. :sob:

1 like