Dit in combinatie met geklop… omdat de bel het niet doet…
Mijn hamster was zaterdag ontsnapt en waar in huis ik ook had gekeken, ik kon hem niet meer terugvinden. Ga ik net boodschappen doen en sta ik beneden in het halletje, komt daar ineens de hamster tussen de rommel vandaan scharrelen. Is hij dus zelf een hele trap afgeklommen. Maar zo blij dat ik hem weer terug heb
Wat ontzettend kut. Hopelijk vind je alsnog een leuke baan in de cultuursector als de coronacrisis voorbij is.
waar heb je die gekocht?!
Kun je ook je hand in z’n kont stoppen? Dan is ie pas identiek he
Nog erger als je 's nachts terug komt en je partner ligt alleen in bed en opeens kruipt daar Samson onder de dekens vandaan “Moaaaaaaaaaaaah Gertje”.
Gertje mag wel onder mn dekens kruipen hoor
In plaats van “Chantal blijft slapen” nu “Gert zorgt ervoor dat je niet slaapt”.
@midheavenmoon uh ben jij familie van de man die Stephen Hawking heeft vermoord ofzo?
Context, een Reddit user vroeg hoe het eigenlijk kon dat Stephen Hawking nog leefde en een half uur later werd overal het nieuws naar buiten gebracht dat hij zojuist was overleden
Ik wil ook zijn marleneke wel zijn
Oh daar heb ik geen problemen mee hoor
Ik vind dit toch enger dan een pratende hond.
Nou studio100, we hebben een hit te pakken. Wanneer krijg ik mijn deel of moeten we wachten tot 1,5 meter afstand niet meer tot de regels behoort?
Ja sorry ik weet ook niet wat ik nou zo aantrekkelijk vind aan hem
Ah wat kut zeg!!
Nou ik heb vanmiddag redelijk gezond geluncht, net soep en wraps op ( tel ik ook als gezond) en ga zo nog yoghurt nemen en een kiwi. En dan heb ik vanmorgen een half koekje op (haha was er nog 1 over en die heb ik gedeeld) en verder dus niks slechts opzich.
Nu volhouden
Echt net avondeten gehad en heb gewoon nog steeds honger. Wat is er mis met mij.
Ik dacht even makkelijk en SNEL te koken en eten met voorgekookte gebakken aardappels, joejoe who am I kidding. Sta inmiddels al een halfuur te bakken en ze zijn nog steeds niet bruin. Nu snap ik weer waarom ik die krengen nooit koop