Wat je even kwijt wil #46

Ik vind beter rekenen sowieso een handige app!

1 like

Ik kan helemaal zen worden van Spotify opruimen en opnieuw indelen. Mijn favoriete lijst nu is langzame emo muziek uit de 90/00’s. Mama van de Spice Girls en All By My Self van Celine Dion knallen hier door de woonkamer :two_hearts:

9 likes

:heart:

1 like

Mijn opa van 80 doet vrijwilligerswerk in een verzorgingstehuis en gaat volgende week het vaccin halen. Zoo trots op hem dat hij hem gewoon gaat halen :blush:

66 likes

Hoe cool ook dat hij vrijwilligerswerk doet op een plek waar de meeste mensen even oud zijn als hij. Echt leuk

26 likes

Ik speel WordOn met een man van 70 ofzo (een vriend van m’n oma) en ik verlies steeds. En dan stuurt 'ie steeds ‘als je langere woorden legt, krijg je meer punten :sunglasses: :facepunch: :sunglasses:’ Goh je meent het. En vandaag stuurde die iets van ‘een andere VROUWELIJKE tegenstander heeft een woord van 70 punten gelegd maar ik laat haar niet winnen!! Ik ben nu nog meer gefocust om haar te verslaan’

Ben 't zat. Ik leg nu alleen nog maar woorden met een online generator. Ik sta nu voor :thumbsup:

35 likes

JA!!!

1 like

Haha ik vind het ook cool! Hij deed het al toen mijn oma er nog woonde dus hij is er zo ingerold.

Hij praat ook altijd over die ‘oude mensen’
En ‘zo fijn dat ik die oude mensen weer een leuke dag kan bezorgen’ :joy:

57 likes

Zag een mooie opbergbox voor onder mijn fauteuils, maar de kleur die ik wil is niet leverbaar bij de Zweed :cry:

Ik heb gisteren een rijstkoker gekregen voor kerst (schoonouders hadden corona rond de feestdagen, nu hersteld dus gisteren op afstand op bezoek geweest om het alsnog een beetje te vieren) :heart: Heb hem net voor het eerst gebruikt en m’n kwaliteit van leven is echt omhoog geschoten, wat een topding

21 likes

Dit doet me echt denken aan mijn lieve omaatje. Dementerend op de gesloten afdeling, boog ze zich naar me toe: ‘Goh, er zitten hier wel veel oude wijven hè’.

Mis haar nog steeds :sob:

(Al is mijn favo moment nog steeds toen ik samen met haar een selfie nam en ze vroeg: ‘wie is die ouwe vent?’ ‘Dat bent u oma…’)

77 likes

Lekker dempen buiten werktijd joejoe

3 likes

Ik heb morgen een belangrijke meeting via Webex maar heb hier geen ervaring mee. Weet iemand of dit gewoon hetzelfde werkt als bijv. Zoom?

No no no no, ik heb tandpijn. In maart was ik m’n controle vergeten en daarna nooit meer de moeite genomen om een nieuwe afspraak te maken… Hoop echt dat het morgen weer over is… Wil echt niet naar de tandarts :slightly_frowning_face:

Als het goed is heb je via de mail een link ontvangen. Daar kan je op klikken en dan geeft hij je de mogelijkheid om de app te downloaden (prima te doen voor even) en dan kom je in het gesprek. Indien klikken op de link niet lukt kan je in de app een wachtwoord en toegangssleutel invoeren. Deze vind je wederom terug in de uitnodiging. Maar eigenlijk wijst alles zich vanzelf :blush:

Thanks voor de uitleg! Heb inderdaad een uitnodiging met de link ontvangen, maar had het eigenlijk van tevoren wel even willen testen ofzo haha. Maar dan ga ik er vanuit dat als ik gewoon op de link klik het vanzelf allemaal goed komt.

Waarom ben ik zo dom om nu net naar mijn werkmail te kijken? Mijn weekend is morgen pas voorbij en ik word helemaal zenuwachtig van die mails.
Terwijl als ik er morgen rustig naar kijk, het allemaal niet zo veel voorstelt, of iig een stuk minder dan wat ik nu voel.

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

@Teigetje ik droom soms ‘soortgelijk’ en bij mij is het vaak als ik of ergens mee zit/ergens onrustig over ben. Doordat ik angstig word om te slapen (en dat onrust brengt) verergert het vaak en slaap ik een periode (1-2 weken) nauwelijks. Ik probeer altijd iets rustgevends te doen dan voor slapen (in bad, boek lezen, lavendel spray spuiten haha, geen idee of het helpt - of het juist de vermoeidheid is waardoro ik weer normaal slaap) .

Mijn dromen in een spoiler

A : of mijn droom lijkt echt, ik word “wakker” voor mn gevoel, maar ik droom nog en dat cirkeltje blijft maar doorgaan. Na een x aantal keer snap ik dat ik nog droom. Probleem is dat dat wanneer ik wakker ben, ik het ook niet meer vertrouw.
B: ik word een soort van op mn bed gehouden/geduwd zie allemaal zwarte schimmen en voor mn gevoel roep ik maar niemand helpt me. In mn droom kan ik overigens wel draaien maar niet omhoog om te zitten oid.
C: In mn droom merk ergens dat ik droom en wil wakker worden en dat lukt dan alleen door mezelf in mn droom van kant te maken.

Ik snap nooit dat mensen graag dromen, het breekt mij altijd op :sob::sob::sob:
En even afkloppen, ik denk dat de laatste keer een jaar geleden is

1 like

Mocht je nog mee willen doen met de eerste quiz van het jaar.
De polls zijn nog 14 minuten open!

2 likes