Ik stuur je wel een dm met de vacature.
Serieus? Ik dacht dat 1 gesprek, misschien een assessment en dan nog arbeidsvoorwaarden gesprek normaal was.
Haha ja dan hebben we een keer een goedwerkende zoekfunctie en dan gebruiken mensen het niet! Op EGF was de zoekfunctie echt drama
Ja bij Schoonenberg! Wilde passende oordopjes hebben voor het slapen, die dingen van de HEMA vielen er de hele tijd uit. Ben blij dat ik het heb gedaan.
Voor mij persoonlijk zit er nog wel een verschil in of iemand een vraag heeft of alleen iets wil melden. Dat laatste is waar dit topic voor bedoeld is. Niet voor vragen. Daar hebben we andere topics voor waar ze beter passen. Maar iedereen denkt lekker: hier lezen de meeste mensen dus ik doe het toch!
Momenteel niet, wellicht over 2 jaar weer (ligt vooral aan de omstandigheden van m’n vriend tegen dan )
@monkeyslut Thanks! Ik ga aan de slag bij een bedrijf dat Israëlische inwoners helpt bij het verkrijgen van Europees staatsburgerschap en/of paspoort (veel mensen hier hebben ouders of grootouders die uit Europa komen waardoor zij zelf ook recht hebben op bijv. Portugees/Pools/Duits staatsburgerschap). Lijkt me heel leuk en afwisselend om te doen!
Wow klinkt interessant!
Het is toch veel handiger om stofzuiger info op te zoeken in topics waar erover gepraat wordt? Ik zie niet hoe dat te maken heeft met mijn post.
oo leuk. In de plek waar ik werk had ik er dus ook eentje, vond ze echt super lekker fietsen. Weet niet wat voor een oma fiets merk hun hebben maar rijd beter dan mijn barrel. Veel fiets plezier!
–
Ik was naar de fysio en ben weer in de tape gezet. Mag nu wel lopen tot het moe voelt, maar ik zei ook dat het lastig is om soms te voelen omdat ik best wel mobiel ben en alles zo overbelast. Dus nu mag ik 1 rondje doen en dan na de nieuwe steunzolen weer proberen. en vanaf de nieuwe steunzolen ook pas oefeningen doen. Plus ik kreeg zijn nul-zes, dacht echt; omg ik heb sjans. maar het was voor hem makkelijker zo om een afspraak te maken.
Daarna even langs mijn ouders geweest, die wonen daar vlakbij. twee uur gezeten en nu eh, wachten tot het tijd is om te avond eten :")
Heb ik net brownies per post voor mezelf besteld omdat ik het verdiend heb? O ja zeker!
Ik ben altijd zo blij dat ik amper video-overleggen heb, ik kan een paar keer per dag naar die van mijn vriend luisteren en het duurt altijd zo lang en het klinkt ook zo tergend saai. Ze hebben nu een overleg over een overleg Ambtenaren be like
Hypnagoge hallucinaties?
Ik weet niet hoe je kijkt maar je klinkt wel boos
Ja ik vind dat ook wel gek, het voorkomt natuurlijk reisbewegingen en dat willen ze bereiken, maar toen ik in september motor theorie deed was alles echt goed geregeld. Je zat meer dan anderhalve meter van elkaar af, na ieder examen werd de examenplek (stoel/bureau/computer) gereinigd, er was ventilatie in de ruimte en voordat je binnen kwam moest je je handen reinigen en kreeg je een mondkapje van het cbr.
Maar dat geldt ook wel voor de motor examens, als cursist zit je op een motor en de examinator rijdt in een auto achter je aan, dus je hebt daar niet eens contact. Het gesprekje voor- en achteraf was ook gewoon buiten op afstand.
Nee ik kan het niet echt aan iets koppelen eigenlijk. Er zit ook geen regelmaat in of zo. En jij?
Uitstekende opvoeding
Ik weet en snap echt dat huisartsen het druk hebben maar ik kan al heel de dag geen kant op omdat ie “ergens in de middag of vroege avond belt”. Bel ik net: ja misschien wordt het morgen.
Nee vriendin, dat wordt het niet, ik kan moeilijk tijdens mijn gesprekken met cliënten stappen om over een eigen kwaal te praten. Ik bel niet voor niks op mijn vrije dag, zeg dan dat het niet meer lukt.
Uuuhhggh.
Oke einde rant verder love huisartsen ze werken keihard maar dit is dus wel waarom ik liever geen contact opneem/erheen ga.
Ik hen gewoon nog 2 stukken kwarktaart dn bijna een hele slagroomtaart over
Wtf
Welkom in Vlaanderen! (Nee, gebeurt waarschijnlijk - helaas - niet enkel hier). Het zou toch mooi zijn als mensen eens zouden stoppen met van anderen vinden wat ze wel/niet mogen draaien (of eten, of …).
Nee, nu ik erover nadenk heb ik het al een langere tijd maar sporadisch en dan vooral als ik overdag in een lichte kamer even een uurtje ga slapen ofzo.
Sinds een paar weken is het wel een paar keer per week 's nachts, ik denk dat het komt omdat ik enorm veel stress heb en dat sowieso meer op mijn lichaam slaat nu. Maar komt vast goed!