Wat je even kwijt wil #46

Oke ik neem love alle huisartsen terug. Die van mij is echt een botte lul die mij niet op mijn woord gelooft omdat ik hypochondrie in mijn dossier heb staan. Pas toen ie het dossier ging openen: oh was dit een mannelijke gyneacoloog? Wat ouder? Ja hij heeft het toch wel als een insult omschreven, dan zal het wel kloppen.

Wtf denk je idioot, dat ik voor de lol naar een neuroloog wil om te kijken of er iets mis is met mijn brein? Ik ben godverdomme niet achterlijk. Ik ben gewoon echt keihard aan het huilen nu omdat ik me zo belachelijk gemaakt voel.

3 likes

Waar moet ik zijn?

2 likes

Ik word echt gek thuis, ik wil er zo graag eventjes uit maar ik weet niet waarheen. Ik heb vandaag echt ff een rotdag.
Ik hou niet van wandelen en fietsen trouwens haha dat heb ik al geprobeerd
Ons huis is gewoon zo klein en er is de hele dag bezoek en lawaai en ik kan gewoon niet weg ofzo

Ik ben het volledig met je eens! Het kost allemaal al bakken met geld en het is allemaal online, je zou toch denken dat zoiets ook corona proof kan??

Hopelijk gaat 27 februari door én haal je het!

Ja ik zag het op insta, echt bizar dit.

Midden van Nederland :stuck_out_tongue:

1 like

Het moment dat eerst je eten te lauw is en je daarna je waffel verband omdat het weer te heet is
#firstworldproblems

Vervelend dat je niet serieus genomen werd

:heart::heart:

1 like

Samson is binnen! Het is echt in real life identiek aan de hond die ze in de serie gebruiken.

45 likes

Ben toch altijd wel blij dat ik niet voor tv betaal als ik door de tv-gids scroll.

Samenvatting

Maar ik kijk wel gratis via de KPN app op mijn vaders account dus kan wel tv kijken. :ok_hand:t2:

Shit, wat ontzettend kut en zuur zeg!

1 like

Omg ik was door oude posts aan het scrollen en kijk deze enge poll van @midheavenmoon uit DECEMBER 2019!

59 likes

@midheavenmoon you knew…

5 likes

Haha wow! Toen was er al wel corona toch, alleen hadden we toen nog totaal geen idee dat het zo erg zou worden.

Ja, waarom denk je dat ze iedere week al die corona polls in het topic zet? Dit is allemaal wel heel toevallig…
When you know, you know

WAKE UP SHEEPLEEEEEEE
@midheavenmoon

17 likes

Buuuh dit weekend voor het eerst sinds tijden weer een bad tot mijn beschikking, is de Lush site helemaal leeg? :sob: Er staan echt drie bruisballen op ofzo.

1 like

Ja die hebben je forumgenoten allemaal opgekocht

37 likes

Ja die natuurlijk sowieso al elke week in hun forumbadje kunnen :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Kut,
Wilde mijn collega ontlopen, komt ze net binnen gelopen

Oh maar daar hoef je dan weer niet jaloers op te zijn want dat badje is een bitch

1 like