En dan op het kortste en koelste programma?
Ik doe ze van tevoren even een paar minutjes in de magnetron. Dat scheelt echt heel veel
Oooh jaaa ik denk dat ik het weer weet!!
Waarom zo ingewikkeld doen met hints als je ook een pb met je IG kunt sturen?
Ja ik doe een uur, 30 graden en niet centrifugeren. Met wasmiddel
ff allemaal deze tweet liken
Geloof je dit echt?
Nee tuurlijk is dit een grap (die tweet is wel echt)
Maar zonder gekheid, het is natuurlijk te gĂȘnant voor woorden dat het kabinet nog niet is afgetreden.
Ik ben dood moe van het nieuws en alle politieke shit en vooral fucking corona. En er is geen fucking ontsnappen aan. Nergens.
Ik heb hem ooit aan de kassa gehad. Ik vond het erg moeilijk aardig te blijven.
En nog wel een webbing-kabinet.
Mocht je tips krijgen, hoor ik het graag! Ik heb eventueel wel een boekje waar ik fotoâs uit kan maken, maar dan heb je dus geen app. Ik wacht overigens nu op de uitslag, wil alvast weer oefenen voor een eventuele herkansing.
Ik vind beter rekenen sowieso een handige app!
Ik kan helemaal zen worden van Spotify opruimen en opnieuw indelen. Mijn favoriete lijst nu is langzame emo muziek uit de 90/00âs. Mama van de Spice Girls en All By My Self van Celine Dion knallen hier door de woonkamer
Mijn opa van 80 doet vrijwilligerswerk in een verzorgingstehuis en gaat volgende week het vaccin halen. Zoo trots op hem dat hij hem gewoon gaat halen
Hoe cool ook dat hij vrijwilligerswerk doet op een plek waar de meeste mensen even oud zijn als hij. Echt leuk
Ik speel WordOn met een man van 70 ofzo (een vriend van mân oma) en ik verlies steeds. En dan stuurt 'ie steeds âals je langere woorden legt, krijg je meer punten
â Goh je meent het. En vandaag stuurde die iets van âeen andere VROUWELIJKE tegenstander heeft een woord van 70 punten gelegd maar ik laat haar niet winnen!! Ik ben nu nog meer gefocust om haar te verslaanâ
Ben 't zat. Ik leg nu alleen nog maar woorden met een online generator. Ik sta nu voor
JA!!!
Haha ik vind het ook cool! Hij deed het al toen mijn oma er nog woonde dus hij is er zo ingerold.
Hij praat ook altijd over die âoude mensenâ
En âzo fijn dat ik die oude mensen weer een leuke dag kan bezorgenâ