Wat je even kwijt wil #46

Hier regent het nog maar er wordt vanmiddag wel zon voorspeld dus zodra het eerste zonnestraaltje zichtbaar is maak ik gelijk een lange wandeling

2 likes

Ik had laatst van alles besteld. Expres samen besteld zodat het ook in één pakket gebracht kon worden. Scheelt weer voor de postbezorgers dacht ik. Wordt nu dus alles apart geleverd… :sweat_smile:

1 like

Op radio 2 heb je de laatste tijd steeds reclames van een soort Viruswaanzin achtige partij, vind ik ook zo naar. Maar wat @Spaarlamp zegt, als ze betalen zou het wel prima zijn. En vrijheid van meningsuiting natuurlijk. :roll_eyes:

Ik heb maar 4 uur geslapen vannacht dus tijd voor een dutje :sleeping:

Welcome to the club :blush:. Ik heb Harry ook pas na 1D ontdekt (en ik ben ook efkes in zo’n Larry-gat geduikeld, haha). Ik heb normaal niet echt iets met celebs en bekende mensen, maar hij is zo’n geweldig persoon, ik ben fan :heart:.

1 like

En hij kan zo goed dansen :heart_eyes: ik ben echt gecharmeerd van mannen die goed kunnen dansen

1 like

Ik geniet van klachtenbrieven over een zachte badjas die aanvoelt als schuurpapier of mensen die teleurgesteld zijn dat ze rond pasen geen pepernoten kunnen vinden. :upside_down_face:

26 likes

Grappig dat je dat zegt, want ik was echt verbaasd over (de choreo in) de TPWK-music video. Ik hou van hoe hij danst, vaak van die grappige/schattige (en sexy) moves, maar het is niet per se waar je aan denkt als je zegt dat iemand goed kan dansen, haha. Hij doet het wel met overgave en dat maakt het sowieso super.

1 like

@Egel

Kwam deze tegen. Vind ze wel grappig :slight_smile:

8 likes

Wat goed van je! Mag je echt zeker trots op zijn. Misschien even wat muziek luisteren of serie kijken om te ontspannen? Mij helpt iets simpels doen als de was opvouwen ook wel eens als ik onrustig/angstig ben! Of buiten wandelen maar dat is niet handig met een slapende baby haha.

1 like

Ik heb vandaag (online) cursus en straks is er een trainingsacteur meeehhh :unamused:

1 like

Bah, ik kan echt niet tegen zielige manipulatieve dingen. Ik kijk molly’s game en ik vind het echt bizar wat er gebeurd met die Harlan.

1 like

Ik heb vreselijke opruim- en schoonmaakwoede, wil mijn hele huis verbouwen. Het zal de zon wel zijn.

6 likes

Hahahaha wat schattig. Rustig maar oma van Nevermind! Ik ben geen oplichter. Wel goed dat ze zo voorzichtig zijn.

1 like

Ik bel de politie haha lof oude mensen.

3 likes

Student: Ik wil niet mijn eigen naam gebruiken, dat is privé.
Ik: “Dan noem je jezelf maar Privé”. :face_with_raised_eyebrow:
Naam op opdracht: Privé.

Hopelijk over 3+ weken gewoon weer deels fysiek lesgeven, want dit werkt soms gewoon niet. :’)

16 likes

Awh lief, dankje! :grin:

@Botsautobob mijn moeder belde daarna dus heb even lekker uitgehuild bij haar. Lucht ook op haha. Mijn baby is nu wakker dus heb haar ook even flink geknuffeld :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mn nieuwe obsessie ; Ruel , die jongen is veel te jong verder maar gitaarspelende jochies met een goeie stem en een jaren 90 rudy van kees en co kapsel zijn zo hot.

Bah, ik haalde net wat zwarts van de vloer en vond al dat het wat raar aanvoelde. Daarna liep ik naar de prullenbak en realiseerde me dat het een platgedrukte grondspin was :flushed: rillingen overal

Ik heb een vrij dure taart besteld voor mijn vriends verjaardag, maar hij viert zijn verjaardag nooit dus het is eigenlijk voor mezelf :joy:

15 likes