Wat je even kwijt wil #46

Iemand die goede rekenapps weet om wat meer te oefenen voor de wiscat van de pabo? Ik heb al beter rekenen en ik ken alle boeken/sites maar ben echt op zoek naar apps, is net wat makkelijker vanaf de bank :joy:

1 like

Oh wat een kloteuitkomst :pensive: :kissing_heart:

Lintworm?

Ik zou gewoon fruit nog eten

Ja gewoon in een kussensloop of in een bh zakje. Paar keer dichtknopen en dan op eigen risico erin.

Mac kwasten van hout en real techniques met rubber kunnen er minder goed tegen

Welke vega spekjes vind je de lekkerste?

Hahah fuck ik wou serieus binnenkort voor het eerst xtc doen. Wel altijd genoeg onder invloed van alcohol gefeest :woman_shrugging:t2:

Nee, ik heb het één keer eerder gehad ook door een distress van het lichaam/hele erge pijn. Toen deed de neuroloog het af met dit is eenmalig dus we gaan het niet onderzoeken. Flauwvallen door pijn is me trouwens niet onbekend, bijv bij buikgriep of die keer dat ik op mijn ribben/longen op een traptrede ben geklapt.

Nee er is ooit een kwast kapot gegaan en dat was een blendingbrush van mac. En toen ging dat ijzeren gedeelte gewoon los van het houten handvat. Nooit last van loslatende haren of roest ofzo…

1 like

By far de lekkerste ever

3 likes

Ik woon niet meer in die regio waar ik toentertijd ben geweest! Is ook alweer 12 jaar geleden. Ik heb gelukkig wel een doorverwijzing gekregen, hoop dat ik snel terecht kan voor meer duidelijkheid…

Voorlopig zal ik de drugs ook maar even laten :sweat_smile:

Mijn vader belde net om even over onze felle discussie van zaterdag te praten en het is nu uitgepraat, dus dat is fijn. Hij zei dat ie ermee in z´n maag zat, verbaasde me wel. En ik heb hem blijkbaar wel aan het denken gezet over bepaalde dingen. En hij sloot af met “Wij zijn dikke vrienden. Of ja ik ben dik, jij niet.” haha.

76 likes

Dat heb ik dus ook altijd als ik die voorgekookte krengen koop. Maar ik heb wel echt het ultieme recept gevonden die eigenlijk altijd lukt en waar het zelfs te doen is om geduld te hebben. Ja echt. Dus ff ongevraagd hier de https://ohmyfoodness.nl/omf-kookt/diner-omf-eet/de-allerlekkerste-gebakken-aardappels/

1 like

Naww dit vind ik zo fijn om te lezen :heart: heb je het voor je zelf nu ook kunnen afsluiten?

1 like

Haha lief! Ja het is nu prima zo. Hij zei wel een paar dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben, maar goed daar ben ik nu maar niet op ingegaan.

2 likes

Nee, na het zetten van een spiraal. Ik heb tot op heden nog nooit drugs gebruikt (muv alcohol)

1 like

Ze zijn eruit en leven nog

Oh en die afgebladderde zwarte kwast is dus van mac. Die kan het niet aan

14 likes

Lessen wel, maar examens niet! Ik heb gelukkig mijn examen begin december gehaald, maar een vriend van me zou de week van de lockdown afrijden. Deze 5 weken mocht hij dus nog wel lessen, maar dat dat voelt ook een beetje zonde van je geld als je toch niet mag afrijden.

Ik vind dit echt een lifehack hahah ik haat die dingen schoonmaken maar ik ga dit ook gewoon proberen.

3 likes

Oh wat ellendig zeg. Lief!! Ik weet denk ik niet wie je op insta bent want ik onthoud dat nooit maar fijn te weten dat iemand het ook maar een beetje snapt :blush:

Pfff ik probeer een bloemkool te roosteren in de oven maar dat kreng wordt maar niet bruin, geef me eten

1 like

Ik vind de ABN AMRO reclame echt niet leuk. Ik snap het eigenlijk niet helemaal maar die baby die alleen wordt achtergelaten, daar word ik elke keer zo sad van. Ik stel me dan helemaal voor dat het een van de tweeling is waar ik op pas die daar dan helemaal alleen ligt mehhhh nee kom maar hier baby

1 like