De harde deadline is 1 maart, maar eigenlijk is dat wel te laat, want dat is het punt waarop je in gesprek moet over je voortgang als je je scriptie nog niet ingeleverd hebt. Dus eind januari/begin februari is voor mij wel het streven!
Iedere avond weer verzinnen wat je moet eten is toch wel een van de kutste dingen van het leven he, wil echt dat ik weer 8 ben en gewoon lekker bij mama kan aanschuiven
Ik lig in bed met een warmtedeken, een danoontje en mijn katten. Life is goooooood.
Is irritant ja, en dan ben ik altijd inspiratieloos of ik heb een bepaald ingrediƫnt niet in huis.
Wat mij helpt: elke zondag ga ik een planning maken voor de week zodat al ik de agenda staat dat ik donderdag bijvoorbeeld lasagne eet. Soms wissel ik een dag om, maar dan heb ik in ieder geval wat houvast.
Ahh maar dat moet wel goedkomen toch? Je was al aan de discussie bezig las ik ergens. En waar heb je veel feedback op gekregen?
Haha ik blijf me verbazen over dit land joh, is toch complete werkverschaffing al die administratieve omwegen. Ik snap nu wel waarom er zoveel overheden zijn in Belgiƫ, al is het alleen maar om zoveel administratie te verschaffen om het eigen bestaansrecht in stand te houden.
Ik ben zo makkelijk beĆÆnvloedbaar. Ik heb net het designertassen en spelletjes topic bekeken en ben er van overtuigd dat ik vier nieuwe spelletjes nodig heb en dat dit het jaar is dat ik een designertas ga kopen (hiervoor boeide designertassen mij niet eens).
Haahha ik moest hier ook om lachen ja
Had rode peper gesneden en daarna snel mijn handen gewassen. Maar goed er zat dus een snotje vast in mn neus en werd er gek van dus had hem met mijn vinger eruit gehaald (en daarna wel goed mijn handen gewassen) maar nu staat mijn neusgat in de fik. En het eten zelf is ook veel te pittig 
Ohhh mān eten was zo lekker. Jammer dat het op is
O aha! Ik bedoelde het ook niet gemeen, maar ik dacht even huh dan kan je als bedrijf flink in de problemen komen 
Daarom hebben ze ook nog steeds geen functionerende regering 
mn tandenstoker brak af en toen zat er een stuk vast tussen mn tanden, na heel lang wroeten, bloed en pijn kwam er een stukje uit maar ik weet niet of dat alles is
ik met mn goede voornemen om elke avond te gaan tanden stoken, never again
Ha ja klopt! Ik heb mijn conceptversie ingeleverd als volledige scriptie. Dus in principe is hij af, inclusief bijlagen en alles erop en eraan. Maar ik dacht dat tabellen met quotes niet meetelden, maar blijkbaar doen ze dat wel, waardoor ik nu zoān 6000 woorden te veel heb
dus moet sowieso veel gaan schrappen. Daarnaast moet het een en ander academischer verwoord worden, moet ik bepaalde secties beter structureren en moet mān discussie āveel overtuigenderā. Dus al met al toch nog wel zoān twee weken werk denk ik. Denk wel dat ik het red qua tijd, maar zit er mentaal gewoon doorheen. Voel me ook wel een aansteller haha maar ik merk dat dit hele traject me zo moeizaam af gaat en daar word ik onrustig van.
Ik heb dit ook zooooo vaak ondanks dat ik goed was, en ook wel eens in mijn oog. Echt geen aanrader.
Ik vroeg zojuist aan mijn moeder hoeveel verlof je krijgt als een ouder van je overleden is. 2 dagen!? Wat weinig.
Neejoh een week toch?
Ligt aan je cao denk ik?
Ik kreeg 4 dagen in elk geval bij mijn moeder. En daarna nog verlof/opgenomen overuren om alles te regelen en het huis leeg te maken. Bij mijn vader geen verlof opgenomen, die zag ik toch nooit.