Wat je even kwijt wil #46

Dikke omg op je glas wel :sweat_smile: had niet verwacht dat mensen vrijwillig wijn drinken uit zo’n glas. Niet te doen toen alle eetgelegenheden opeens besloten dat dit het universele wijnglas was… Was dat overal een ding (ergens in 2008 ofzo?) of alleen in m’n achtergestelde omgeving?

7 likes

@Chesirecat ik eet nu augurk met sambal en mn baby is fan!

2 likes

Hahaha, nou ik snap helemaal wat je zegt. Ik kan me ook herinneren dat het een ding was, voor het ultieme Bourgondische gevoel (kijk mij wijn drinken alsof het sap is). Maar ik drink hier dus gewoon uit, uit luiheid :joy: De wijnglazen moet ik met de hand wassen en deze gooi ik gewoon in de vaatwasser.

2 likes

Yesss brb. Even een instapagina en youtubekanaal starten voor mijn ongeboren influencer.

2 likes

Ik voel mij even een succesfull adult. Ik had vanochtend mijn bed afgehaald en nog geen nieuw beddengoed er op gelegd. Ik wilde net op de bank gaan liggen en dacht er aan. Dus gelijk het bed gedaan ipv 1-2 nachten zonder beddengoed slapen :sweat_smile:

11 likes

Ugh, we kijken Married at First Sight en daar doet een ā€˜meid’ (/dame /vrouw, hoe noem je iemand van 25?) van 25 mee. Ze heeft al een heel leven achter de rug met een professionele wielercarriĆØre en heeft nu een baan als accountant. Ik ben ook 25 en mijn moeder zegt: ā€œZij is ook 25 en moet je kijken wat ze allemaal al gedaan heeft!ā€ Met zo’n blik van ā€˜had jij ook gedaan kunnen hebben’. En nu voel ik me daar rot over, dat ik niet zo’n leven heb en dat ook nog niet zo snel zal krijgen.

16 likes

He bah. Nooit leuk om te horen natuurlijk. Maar denk dat iedereen zijn eigen tempo heeft. Vergelijken heeft geen zin. Volgende keer gewoon zeggen: allemaal jouw schuld! Kijken wat ze dan zegt :wink:

3 likes

Ah oke, ik herken het wel ja, maar nog even doorzetten en dan ben je er vanaf! Kun je anders niet even een avondje vrij nemen en dan er de volgende dag weer mee aan de slag gaan? En wie weet helpt het ook wel als je voor iedere dag een ā€˜to-do lijstje’ maakt en dan afstreept wat je die dag hebt gedaan? Of doe je dat al?

1 like

En jij bent 50/60 en wat heb jij allemaal gedaan? Behalve je kinderen minderwaardigheidscomplexen aanpraten

Wat een stomme opmerking, niks van aantrekken hoor. 25 is ten eerste fucking jong en ten tweede leidt iedereen zijn eigen leven, je hoeft geen wieler- en of accountantscarriere te hebben om een goed mens te zijn hoor

24 likes

Ik heb morgen zowel mijn beoordelingsgesprek als twee bezichtigingen voor een appartement met mijn vriend. Stress hem nu al en kan niet wachten tot het morgen 4 uur is en de dag voorbij is.

4 likes

Ik heb vandaag de feedback doorgenomen, vragen opgeschreven en een zoom meeting met m’n begeleider gepland. Daarna lekker pizza gegeten en nu Bridgerton kijken. Dus heb mezelf idd even een avondje vrij gegeven zodat ik er morgen (hopelijk) weer met goede moed aan kan gaan zitten. To-do lijstje doe ik idd al en helpt wel! Enige nadeel is dat ik nog wel eens wil onderschatten hoe lang ik over iets doe, waardoor ik me schuldig voel als ik de hele dag gewerkt heb en het toch niet af heb. Eeuwige struggle haha, maar komt vast goed. Superlief dat je zo meedenkt en leeft :heart: Waardeer ik echt!

2 likes

Ah fijn dat je vanavond even een avondje vrij hebt genomen! Ik heb mijn scriptie afgelopen donderdag ingeleverd en ik herken je struggles wel ja :cry: :cry: Hmm en helpt het misschien om een wat minder ā€˜ā€˜streng’’ to-do lijstje te maken? Je hebt nog tijd zat toch, dus dan kan je misschien wat meer de tijd nemen om een onderdeel te verbeteren?

1 like

Ik kreeg vorige week ineens een brief thuis van Klarna waarop ā€˜priority’ stond. Deze brief stond wel op mijn adres maar geadresseerd aan een andere naam.
Vandaag heb ik eenzelfde brief gekregen, maar dan van Afterpay. Hierop stond vertrouwelijk…

Ik heb beide brieven retour afzender gedaan, met daarop geschreven dat diegene hier niet meer woont. Heb ze dus ook niet opengemaakt. Maar nu ben ik bang dat iemand dingen zit te bestellen op mijn adres :tired_face: iemand dit ook wel eens gehad? Is het nog slim om dit ook te melden bij Afterpay en Klarna zelf? Of zal retour afzender genoeg zijn? Wil niet met mijn adres op een of andere blacklist komen want ik gebruik beiden dus wel eens vaker :rage:

1 like

Ik heb helemaal zin in dat vaccinonderzoek waar ik aan mee ga doen haha, denk dat het alleen het idee dat ik weer eens iets nieuws en onbekends en spannends ga meemaken op dit moment al genoeg is om me wild te maken na een jaar op de bank te hebben gelegen. Avontuur!! Dat het in de praktijk vooral allemaal poeha aan mijn lichaam en vragenlijsten is doet er niet eens aan af. Nog nooit zo enthousiast geweest over bloedprikken en zwangerschapstesten en dagelijkse medische rapportages

19 likes

Vertrouwelijk bij AfterPay hoeft geen herinnering te betekenen. Ik kreeg er laatst ook 1 voor mezelf en zat tegen het plafond van schrik omdat ik bang was dat ik iets helemaal vergeten was.
Ik stond te zweten terwijl ik die envelop open trok en toen was de inhoud ā€˜dit is uw factuur van Zeeman’ die ik overigens de dag ervoor al betaald had. :sweat_smile: Geen herinnering, enkel een factuur.

Bij Klarna heb ik dat nooit gehad.

3 likes

Dat klinkt wel als een avontuur, benieuwd naar je ervaringen!

1 like

Zodra mijn derde arm begint te groeien laat ik het weten!

1 like

Derde tepel is ook al interessant!

5 likes

Is ook kut. Is het opgeruimd nu? En kun je nu relaxen? :heart::heart:

Volgens mij heb ik spierpijn aan mijn benen omdat ik sinds vorige week heel de dag zit voor werk in plaats van staan??