Wat je even kwijt wil #46

Zit ik met m’n goede gedrag al om 7.30 te werken zodat ik lekker vroeg klaar ben, realiseer ik me opeens dat we sinds kort een wekelijks overleg hebben op dinsdag tot 17.30. Dit wordt een veel te lange dag zo :cry:

Ff een dutje doen tussendoor

1 like

Gewoon morgen extra vroeg stoppen

Ik neem de uren vrijdag denk ik voor lang weekend, want gisteren was het hetzelfde gezeur met overwerken.

1 like

Oh oh. :scream: Oke ik ben bang ik pas op. Mijn wel oprechte excuses Hetty :cry:

2 likes

Pffft vannacht om 3 uur wakker geworden omdat ik in zo’n kutte positie op mijn arm had geslapen dat hij helemaal pijn deed. Geen paracetamol of ibuprofen in huis, dus uren wakker gelegen van de pijn. Was ik eindelijk weer in slaap gevallen, ging de wekker van vriend om 6 uur en kon ik daarna niet meer slapen :sob: Wordt een hele fijne dag werken vandaag, ben nú al kapot.

Ik volgde sinds kort weer het TMI topic, omdat ik dacht dat ik een sterke maag had. Maar blijkbaar geldt dat alleen voor bepaalde TMI dingen en voor andere zeker niet…

Ik heb echt zo bizar gedroomd. Mijn bestie en een goede vriendin en ik waren tegelijk zwanger en tegelijk aan het bevallen. Goede vriendin en ik waren beide zwanger van Quinten (van EOTB en Tempa) en we vonden dat dood normaal?! :woman_shrugging:t5::woman_shrugging:t5::woman_shrugging:t5:

In die droom gebeurde echt bizarre dingen. En ik werd ook nog eens wakker met kramp in mijn heup :sob:

Ik ben al 2 uur wakker en al 2 uur aan het bij komen :joy:

10 likes

Is dit echt zo’n groot ding onder de fans? :open_mouth:

Een collega van een andere afdeling geeft mijn collega met een vrij generieke naam (laten we hem Hans noemen) net een compleet andere naam (Kees) en het werkt te erg op mijn lachspieren.

3 likes

Ja blijkbaar wel, en nog steeds! Ik vind het echt fascinerend. Moet zeggen dat ik eerder nooit zo van 1D was maar sinds ik er achter ben gekomen hoe Harry er tegenwoordig uitziet ben ik wel gecharmeerd :smirk: maar sommige van die fan edits zijn echt bizar

3 likes

Ik ga al weken later naar mijn werk om een collega te ontwijken (geen zin om haar het hele verhaal te vertellen) en totnutoe is dat redelijk gelukt. Hopelijk vandaag weer.

1 like

Ik ben vandaag ontzettend flauw. Ik ga studenten klachtenbrieven laten schrijven over rare onderwerpen (een rad bepaalt het onderwerp) die ze moeten sturen naar ene Jerney Klaagman. :joy:

51 likes

Ik heb gister heel hard mijn elleboog gestoten en nu kan ik niet op die elleboog leunen :thumbsup:

Heb ik echt werk nodig? Kan ik mijn huur niet betalen met water ofzo. Ik wil gewoon in bed liggen ipv werken :tired_face:

43 likes

Hahah aww.

Dit doet me denken aan mijn oude hamster, die liet ik altijd rondlopen door het huis. Na een paar uur was ik 'm kwijt en wilde ik naar bed, maar ik kon die hamster dus nergens vinden. Uiteindelijk hoorde ik iets uit de koelkast komen, maar mijn ouders geloofde me niet. Nou hij zat dus onder de koelkast door het roostertje te kijken. Toen moesten m’n ouders om 12 uur 's avonds de koelkast uit de - net nieuwe - keuken halen om de hamster te redden en ben ik onterfd. De hamster moest sinds dien van mijn ouders in zo’n bal rennen, echt kinderachtig.

26 likes

Lief dat je het vraagt! Tweeling floreert, alweer zeven maanden. Slaapstruggles zijn er bij de ene nog steeds, ze raakt nu compleet in paniek als ze naar bed moet. Daar krijg ik hulp bij van de ouders want het lukt me gewoon niet. Ik denk ook dat ze vaak te vroeg al naar bed wordt gebracht omdat de ander meer slaap nodig heeft. De ander is nog steeds een zonnetje en slaapt het liefst in met mijn hoofd op haar buik of hand op haar gezichtje :heart_eyes:

3 likes

Wauw! Bizar waar die beestjes wel niet allemaal tussen kunnen kruipen! Snap de frustratie van je ouders wel een beetje, wel jammer voor de hamster :wink: is het wel goedgekomen met de hamster en de koelkast?

Hoe hebben de ouders het opgepakt dat je wat minder op de vingers gekeken wilde worden?

Had ik jou maar als docent. Op school werd die creativiteit nooit gewaardeerd 🥲