Had rode peper gesneden en daarna snel mijn handen gewassen. Maar goed er zat dus een snotje vast in mn neus en werd er gek van dus had hem met mijn vinger eruit gehaald (en daarna wel goed mijn handen gewassen) maar nu staat mijn neusgat in de fik. En het eten zelf is ook veel te pittig
Ohhh mān eten was zo lekker. Jammer dat het op is
O aha! Ik bedoelde het ook niet gemeen, maar ik dacht even huh dan kan je als bedrijf flink in de problemen komen
Daarom hebben ze ook nog steeds geen functionerende regering
mn tandenstoker brak af en toen zat er een stuk vast tussen mn tanden, na heel lang wroeten, bloed en pijn kwam er een stukje uit maar ik weet niet of dat alles is
ik met mn goede voornemen om elke avond te gaan tanden stoken, never again
Ha ja klopt! Ik heb mijn conceptversie ingeleverd als volledige scriptie. Dus in principe is hij af, inclusief bijlagen en alles erop en eraan. Maar ik dacht dat tabellen met quotes niet meetelden, maar blijkbaar doen ze dat wel, waardoor ik nu zoān 6000 woorden te veel heb dus moet sowieso veel gaan schrappen. Daarnaast moet het een en ander academischer verwoord worden, moet ik bepaalde secties beter structureren en moet mān discussie āveel overtuigenderā. Dus al met al toch nog wel zoān twee weken werk denk ik. Denk wel dat ik het red qua tijd, maar zit er mentaal gewoon doorheen. Voel me ook wel een aansteller haha maar ik merk dat dit hele traject me zo moeizaam af gaat en daar word ik onrustig van.
Ik heb dit ook zooooo vaak ondanks dat ik goed was, en ook wel eens in mijn oog. Echt geen aanrader.
Ik vroeg zojuist aan mijn moeder hoeveel verlof je krijgt als een ouder van je overleden is. 2 dagen!? Wat weinig.
Neejoh een week toch?
Ligt aan je cao denk ik?
Ik kreeg 4 dagen in elk geval bij mijn moeder. En daarna nog verlof/opgenomen overuren om alles te regelen en het huis leeg te maken. Bij mijn vader geen verlof opgenomen, die zag ik toch nooit.
Dikke omg op je glas wel had niet verwacht dat mensen vrijwillig wijn drinken uit zoān glas. Niet te doen toen alle eetgelegenheden opeens besloten dat dit het universele wijnglas was⦠Was dat overal een ding (ergens in 2008 ofzo?) of alleen in mān achtergestelde omgeving?
Hahaha, nou ik snap helemaal wat je zegt. Ik kan me ook herinneren dat het een ding was, voor het ultieme Bourgondische gevoel (kijk mij wijn drinken alsof het sap is). Maar ik drink hier dus gewoon uit, uit luiheid De wijnglazen moet ik met de hand wassen en deze gooi ik gewoon in de vaatwasser.
Yesss brb. Even een instapagina en youtubekanaal starten voor mijn ongeboren influencer.
Ik voel mij even een succesfull adult. Ik had vanochtend mijn bed afgehaald en nog geen nieuw beddengoed er op gelegd. Ik wilde net op de bank gaan liggen en dacht er aan. Dus gelijk het bed gedaan ipv 1-2 nachten zonder beddengoed slapen
Ugh, we kijken Married at First Sight en daar doet een āmeidā (/dame /vrouw, hoe noem je iemand van 25?) van 25 mee. Ze heeft al een heel leven achter de rug met een professionele wielercarriĆØre en heeft nu een baan als accountant. Ik ben ook 25 en mijn moeder zegt: āZij is ook 25 en moet je kijken wat ze allemaal al gedaan heeft!ā Met zoān blik van āhad jij ook gedaan kunnen hebbenā. En nu voel ik me daar rot over, dat ik niet zoān leven heb en dat ook nog niet zo snel zal krijgen.
He bah. Nooit leuk om te horen natuurlijk. Maar denk dat iedereen zijn eigen tempo heeft. Vergelijken heeft geen zin. Volgende keer gewoon zeggen: allemaal jouw schuld! Kijken wat ze dan zegt
Ah oke, ik herken het wel ja, maar nog even doorzetten en dan ben je er vanaf! Kun je anders niet even een avondje vrij nemen en dan er de volgende dag weer mee aan de slag gaan? En wie weet helpt het ook wel als je voor iedere dag een āto-do lijstjeā maakt en dan afstreept wat je die dag hebt gedaan? Of doe je dat al?