Wat je even kwijt wil #46

Mijn vader was laatst het gesprek aan gegaan, die ‘dochter’ kon echt niet spellen en schaamde me bijna voor haar taalgebruik :upside_down_face:

1 like

Ahhh ik ga dit doen, spannendste wat ik in maanden gedaan heb!! Oprecht verhoogde hartslag hahahaha. Jammer dat hier geen screenshots gedeeld mogen worden.

7 likes

Shit dm ze me aub!!!

Ik krijg terug “bel me nu!!”, ja dahaaag :joy:

4 likes

Hahahaha ik zou dit sowieso doen maar het is wel eng

Hahahaha be my guest

1 like

Jaa, goed plan! En ja, is zeker een hele opluchting :blush: Mijn scriptiebegeleider zei, nadat hij mijn conceptversie had gelezen, dat hij dacht dat het wel een voldoende zou worden maar zelf heb ik er niet zoveel vertrouwen in hoor… Vind het maar spannend! Ik moest ook best veel aanpassen, dus ik weet ook niet of ik dat allemaal goed gedaan heb.

1 like

Ik zou eigenlijk niet weten hoe je het anders miet doen, dus ik vind je niet dom.
Met veger en blik krijg je meer krassen denk ik.
Rot wel zeg, glas is zo naar om op te ruimen.

Die chick is echt zo 13 in een dozijn. Zou voor goud met haar willen ruilen. Brrrrrr wat een natte tosti.

13 likes

Iemand op de fb pagina van de T noemt Mark Rutte Pablo Rutte omdat nederland het colombia van de EU zou zijn en ik lach hier al een half uur om :grimacing: verder alles goed hoor

5 likes

Ik vind mijn man echt dapper. Hij was bezig met online sollicitaties afnemen en er bleek iemand bij te zitten die echt suïcidaal was. Hij had alles al uitgedacht en brief achtergelaten. Dit sollicitatiegesprek was zijn laatste kreet om hulp. Mijn man heeft hem gerustgesteld en ondertussen 113 gebeld. Die deden eerst nog moeilijk van hij moet zelf contact opnemen, hij heeft toen een driemansgesprek opgesteld en na enige tijd had diegene ook vertrouwen in 113 en kon hij de telefoon neerleggen. Er is meteen een behandeltraject bij hem gestart. Ik ben zo trots op mn man dat hij op zn drukke werk, wat helemaal niet met hulp bieden te maken heeft, dit toch zo goed heeft kunnen doen :heart_eyes:

166 likes

Waarom niet gewoon Marco Rutte dan? Of desnoods Marcos

Ik vind het stom

8 likes

Toegegeven, het had beter uitgedacht kunnen worden. Maar we hebben het wel over de T hè

2 likes

Ben wel pro Guillermo Alejandro gebruiken nu ik erover nadenk

Bekt wel lekker

4 likes

Ik ga patat bakken.

3 likes

ik wil ook!!! :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Gewoon doen (als je kan haha). Ik heb een uur getwijfeld. Echt zonde. Had een uur geleden al patat kunnen hebben.

4 likes

Kwam net een Buzzfeed artikel voorbij op feestboek: “Grimes finally got COVID-19”. Ze is superblij dat ze het heeft en tweette hoe chill ze het vond om het te hebben en dat ze echt lekker high is ervan (medicatie?). Echt…why.

Vraag me echt af hoe dat huishouden van haar en Elon Musk is, nu helemaal met dat kindje met een onuitspreekbare naam. Allebei vage mensen.

4 likes

Ik woon nog bij mijn ouders en ik denk dat zij het niet zo chill vinden als ik nu patat ga bakken :joy: wel jammerrr. Maar geniet van je patat zo dan :heart_eyes:!

1 like

Zo heftig dat honden nog laat in de avond uitgelaten moeten worden

12 likes