Grappig dat je dat zegt, want ik was echt verbaasd over (de choreo in) de TPWK-music video. Ik hou van hoe hij danst, vaak van die grappige/schattige (en sexy) moves, maar het is niet per se waar je aan denkt als je zegt dat iemand goed kan dansen, haha. Hij doet het wel met overgave en dat maakt het sowieso super.
Wat goed van je! Mag je echt zeker trots op zijn. Misschien even wat muziek luisteren of serie kijken om te ontspannen? Mij helpt iets simpels doen als de was opvouwen ook wel eens als ik onrustig/angstig ben! Of buiten wandelen maar dat is niet handig met een slapende baby haha.
Ik heb vandaag (online) cursus en straks is er een trainingsacteur meeehhh
Bah, ik kan echt niet tegen zielige manipulatieve dingen. Ik kijk molly’s game en ik vind het echt bizar wat er gebeurd met die Harlan.
Ik heb vreselijke opruim- en schoonmaakwoede, wil mijn hele huis verbouwen. Het zal de zon wel zijn.
Hahahaha wat schattig. Rustig maar oma van Nevermind! Ik ben geen oplichter. Wel goed dat ze zo voorzichtig zijn.
Ik bel de politie haha lof oude mensen.
Student: Ik wil niet mijn eigen naam gebruiken, dat is privé.
Ik: “Dan noem je jezelf maar Privé”.
Naam op opdracht: Privé.
Hopelijk over 3+ weken gewoon weer deels fysiek lesgeven, want dit werkt soms gewoon niet. :’)
Awh lief, dankje!
@Botsautobob mijn moeder belde daarna dus heb even lekker uitgehuild bij haar. Lucht ook op haha. Mijn baby is nu wakker dus heb haar ook even flink geknuffeld
Mn nieuwe obsessie ; Ruel , die jongen is veel te jong verder maar gitaarspelende jochies met een goeie stem en een jaren 90 rudy van kees en co kapsel zijn zo hot.
Bah, ik haalde net wat zwarts van de vloer en vond al dat het wat raar aanvoelde. Daarna liep ik naar de prullenbak en realiseerde me dat het een platgedrukte grondspin was rillingen overal
Ik heb een vrij dure taart besteld voor mijn vriends verjaardag, maar hij viert zijn verjaardag nooit dus het is eigenlijk voor mezelf
Het zijn de Gsus-vesten van nu (al waren die van goede kwaliteit). Niet uit te roeien voor enkele jaren.
Gsus was echt me favo merk
Oh ja, weer een succesful adulting dag, heb al 5900 stappen gemaakt door een uurtje te wandelen tijdens de lunch. Ik zit weer met een leuke outfit aan te werken en heb mij opgemaakt.
En tijdens het wandelen zag ik allemaal grijze containers buiten staan, kennelijk heeft de helft van mijn wijk niet door dat de afvalophaal dag is veranderd naar vrijdag ipv dinsdag. Dus ik was helemaal trots op mezelf dat IK dus wel weet dat het op vrijdag komt en niet als een loser mijn container heb gezet…hihihihi
Nu moet ik nog moed bij elkaar verzamelen om de huisarts te bellen voor het maken van een uitstrijkje, wat ik dus niet durf.
Eigenlijk heel goed, ik heb gewoon gezegd dat ik vond dat ze aan mij moesten wennen dus dat zij maar weg moesten hahah en dat heeft wel gewerkt, zijn ze het mee eens.
Ik wor nie goed
Heb al 2 keer gemaild naar de klantenservice van JD sports en 0 reactie
Terwijl ze me dagelijks spammen met hun collectie dit en sneakers dat
Ik geef ieder bedrijf dat mij dagelijks spamt met een nieuwsbrief direct een death penalty.
Extra strafpunten als ze je extra collegiaal aanspreken.
Like voor de herkenning. Morgen vast weer een betere dag!