Wat je even kwijt wil #46

En jij bent 50/60 en wat heb jij allemaal gedaan? Behalve je kinderen minderwaardigheidscomplexen aanpraten

Wat een stomme opmerking, niks van aantrekken hoor. 25 is ten eerste fucking jong en ten tweede leidt iedereen zijn eigen leven, je hoeft geen wieler- en of accountantscarriere te hebben om een goed mens te zijn hoor

24 likes

Ik heb morgen zowel mijn beoordelingsgesprek als twee bezichtigingen voor een appartement met mijn vriend. Stress hem nu al en kan niet wachten tot het morgen 4 uur is en de dag voorbij is.

4 likes

Ik heb vandaag de feedback doorgenomen, vragen opgeschreven en een zoom meeting met m’n begeleider gepland. Daarna lekker pizza gegeten en nu Bridgerton kijken. Dus heb mezelf idd even een avondje vrij gegeven zodat ik er morgen (hopelijk) weer met goede moed aan kan gaan zitten. To-do lijstje doe ik idd al en helpt wel! Enige nadeel is dat ik nog wel eens wil onderschatten hoe lang ik over iets doe, waardoor ik me schuldig voel als ik de hele dag gewerkt heb en het toch niet af heb. Eeuwige struggle haha, maar komt vast goed. Superlief dat je zo meedenkt en leeft :heart: Waardeer ik echt!

2 likes

Ah fijn dat je vanavond even een avondje vrij hebt genomen! Ik heb mijn scriptie afgelopen donderdag ingeleverd en ik herken je struggles wel ja :cry: :cry: Hmm en helpt het misschien om een wat minder ā€˜ā€˜streng’’ to-do lijstje te maken? Je hebt nog tijd zat toch, dus dan kan je misschien wat meer de tijd nemen om een onderdeel te verbeteren?

1 like

Ik kreeg vorige week ineens een brief thuis van Klarna waarop ā€˜priority’ stond. Deze brief stond wel op mijn adres maar geadresseerd aan een andere naam.
Vandaag heb ik eenzelfde brief gekregen, maar dan van Afterpay. Hierop stond vertrouwelijk…

Ik heb beide brieven retour afzender gedaan, met daarop geschreven dat diegene hier niet meer woont. Heb ze dus ook niet opengemaakt. Maar nu ben ik bang dat iemand dingen zit te bestellen op mijn adres :tired_face: iemand dit ook wel eens gehad? Is het nog slim om dit ook te melden bij Afterpay en Klarna zelf? Of zal retour afzender genoeg zijn? Wil niet met mijn adres op een of andere blacklist komen want ik gebruik beiden dus wel eens vaker :rage:

1 like

Ik heb helemaal zin in dat vaccinonderzoek waar ik aan mee ga doen haha, denk dat het alleen het idee dat ik weer eens iets nieuws en onbekends en spannends ga meemaken op dit moment al genoeg is om me wild te maken na een jaar op de bank te hebben gelegen. Avontuur!! Dat het in de praktijk vooral allemaal poeha aan mijn lichaam en vragenlijsten is doet er niet eens aan af. Nog nooit zo enthousiast geweest over bloedprikken en zwangerschapstesten en dagelijkse medische rapportages

19 likes

Vertrouwelijk bij AfterPay hoeft geen herinnering te betekenen. Ik kreeg er laatst ook 1 voor mezelf en zat tegen het plafond van schrik omdat ik bang was dat ik iets helemaal vergeten was.
Ik stond te zweten terwijl ik die envelop open trok en toen was de inhoud ā€˜dit is uw factuur van Zeeman’ die ik overigens de dag ervoor al betaald had. :sweat_smile: Geen herinnering, enkel een factuur.

Bij Klarna heb ik dat nooit gehad.

3 likes

Dat klinkt wel als een avontuur, benieuwd naar je ervaringen!

1 like

Zodra mijn derde arm begint te groeien laat ik het weten!

1 like

Derde tepel is ook al interessant!

5 likes

Is ook kut. Is het opgeruimd nu? En kun je nu relaxen? :heart::heart:

Volgens mij heb ik spierpijn aan mijn benen omdat ik sinds vorige week heel de dag zit voor werk in plaats van staan??

Ongesteld worden terwijl je het niet verwacht is zooooo vervelend!

Je kan ze even bellen om dit te checken. Je kan vragen hoeveel verschillende namen er gebruikt worden bij jouw adres.

Ik heb het probleem gehad dat iemand met veel schulden op mn adres stond ingeschreven, wekelijks koeriers met aangetekende brieven aan de deur. Gelukkig pre- 24/7 thuiswerken.

1 like

Mijn vader krijgt een WhatsApp bericht, terwijl mijn broertje en ik, zijn enige kinderen, vlak naast 'm staan:

ā€œPap dit is mijn tijdelijke nummer. Telefoon is kapot gevallen beeldscherm is kapot balenā€

Hoee dom.

17 likes

Joh die lui sturen dat naar 100 mensen tegelijkertijd, boeit ze echt niet. Zolang 1/100 maar hapt.

9 likes

Hmm ja ik ga het nu gewoon per dag bekijken ipv een week ofzo vooruit proberen te plannen. Gewoon elke dag een stukje idd zodat ik daar echt goed de tijd voor kan nemen.

Wat fijn dat je hem ingeleverd hebt! Zal wel een hele opluchting zijn. Denk je dat je het gehaald hebt?

1 like

Ik mocht er niet op reageren en hij heeft het nummer geblokkeerd, heel saai. Heb het nummer wel zelf aan mijn contacten toegevoegd in de hoop dat er een keer een profielfoto wordt ingesteld haha.

Was ook wel slechte scam want nu is we dus geen profielfoto, gewoon dat grijze vlak.

5 likes

True!! Maar ben wel benieuwd wat ze gaan doen als je vragen terugstuurt? Aan dit bericht kan je niet zien of ik het zou moeten zijn of m’n broertje hahaha.

Hahaha ga dat nr zelf appen! Hey liefje met mama, hoe ging je examen?

Wie weet hapt ie :sunglasses:

4 likes