Jazeker, de hamster (en de koelkast) heeft er niks aan over gehouden Hij kon er zo makkelijk bij omdat de keuken nog geen plinten had, dus eigenlijk was het de schuld van m’n ouders hehe.
Had zo’n mooie planning vandaag… wekker gezet om 07.20 zodat ik op tijd bij de huisarts kon zijn om iets op te halen + direct bloed te laten prikken, maar helaas kom ik net pas uit bed rollen. I can’t, ben zo moe. O en gisteren eindelijk de kerstspullen opgeruimd, maar de boom (onhandige, grote, zware doos) + 2 dozen met spullen moeten nog naar de berging gebracht worden, maar sinds gisteren staat die weer onder water en de woningbouw doet er niet echt snel wat aan? Dus dat wordt ook mission impossible om goed op te ruimen mocht ik straks ergens energie vandaan hebben gehaald. Dit is niet mijn dag
DE ZON SCHIJNT echt een beetje zweefteef maar het voelt zo hoopvol ofzo dat zonnetje? Overdrijf ik nou?
Ligt eraan waar je op hoopt. Als je hoopt op een zonnige dag is het niet overdreven. Als je hoopt op de redding van de wereld en het einde van al het onrecht dan wel.
Awwww. Het verschilt alleen erg hoe klassen reageren op mijn lessen. Sommigen vinden dit soort opdrachten leuk. Maar ook best veel studenten vinden alles kut, ook als je extra veel tijd in ze steekt. Alleen omdat ze nog leerplichting zijn. Ze zwerven liever de hele dag op straat.
Hahaha hoop dat na deze donkere dagen de lente toch altijd weer aanbreekt
Ja uiteindelijk wel. Maar we zitten voorlopig nog wel even met de winter opgescheept. Vanaf donderdag was er ook echt winters weer voorspeld volgens mij. Gelukkig kan de zon ook in de winter schijnen.
Ik dacht wat hoor ik nou weer voor een gare reclame op 3FM. Tot ik op het einde ‘Stem Nederland terug, Stem FvD’ hoor. Wat lame dat 3FM hen een podium geeft, of hebben zij daar geen invloed op?
Nee volgens mij niet, zo lang ze maar betalen.
Kan je die collega geen mailtje sturen met de uitleg dat je het er niet over wil hebben? Ontlopen lijkt me ook vervelend, het zou fijn zijn als je gewoon rustig op werk zou kunnen verschijnen
Hoe oud zijn ze? Ik ben benieuwd of ze de link gaan leggen haha
Ik ben zelf geen fan van Vrienden van Amstel Live. Maar voor de mensen die het leuk vinden: de shows van dit jaar zijn aankomende zaterdag via een livestream en via de site kun je gratis kaarten bestellen.
Ik heb heel erg last van angsten en moest de huisarts bellen daarvoor maar ik durf uiteraard niet. Was het al 3x ‘vergeten’ (bellen kan tot 11 uur). Maar zonet las ik iets waar ik weer heel gespannen en zenuwachtig van werd en toen heb ik mezelf verplicht te bellen meteen. Was 3 voor 11 toen haha. Maar heb gebeld en kan terecht maar nu moet ik echt ont stressen want ben zo onwijs gespannen. Wil mijn baby wakker maken om te knuffelen maar dat is uiteraard geen goed idee want dan wordt ze chagrijnig en raak ik daar weer gespannen van Maar ja, heb het gedaan. Toch beetje trots op mezelf
Gelukkig maar! Zonder plinten vraag je er inderdaad wel een beetje om dat de hamster overal achter kruipt
Hier regent het nog maar er wordt vanmiddag wel zon voorspeld dus zodra het eerste zonnestraaltje zichtbaar is maak ik gelijk een lange wandeling
Ik had laatst van alles besteld. Expres samen besteld zodat het ook in één pakket gebracht kon worden. Scheelt weer voor de postbezorgers dacht ik. Wordt nu dus alles apart geleverd…
Op radio 2 heb je de laatste tijd steeds reclames van een soort Viruswaanzin achtige partij, vind ik ook zo naar. Maar wat @Spaarlamp zegt, als ze betalen zou het wel prima zijn. En vrijheid van meningsuiting natuurlijk.
Ik heb maar 4 uur geslapen vannacht dus tijd voor een dutje
Welcome to the club . Ik heb Harry ook pas na 1D ontdekt (en ik ben ook efkes in zo’n Larry-gat geduikeld, haha). Ik heb normaal niet echt iets met celebs en bekende mensen, maar hij is zo’n geweldig persoon, ik ben fan
.
En hij kan zo goed dansen ik ben echt gecharmeerd van mannen die goed kunnen dansen
Ik geniet van klachtenbrieven over een zachte badjas die aanvoelt als schuurpapier of mensen die teleurgesteld zijn dat ze rond pasen geen pepernoten kunnen vinden.