Ongesteld worden terwijl je het niet verwacht is zooooo vervelend!
Je kan ze even bellen om dit te checken. Je kan vragen hoeveel verschillende namen er gebruikt worden bij jouw adres.
Ik heb het probleem gehad dat iemand met veel schulden op mn adres stond ingeschreven, wekelijks koeriers met aangetekende brieven aan de deur. Gelukkig pre- 24/7 thuiswerken.
Mijn vader krijgt een WhatsApp bericht, terwijl mijn broertje en ik, zijn enige kinderen, vlak naast 'm staan:
âPap dit is mijn tijdelijke nummer. Telefoon is kapot gevallen beeldscherm is kapot balenâ
Hoee dom.
Joh die lui sturen dat naar 100 mensen tegelijkertijd, boeit ze echt niet. Zolang 1/100 maar hapt.
Hmm ja ik ga het nu gewoon per dag bekijken ipv een week ofzo vooruit proberen te plannen. Gewoon elke dag een stukje idd zodat ik daar echt goed de tijd voor kan nemen.
Wat fijn dat je hem ingeleverd hebt! Zal wel een hele opluchting zijn. Denk je dat je het gehaald hebt?
Ik mocht er niet op reageren en hij heeft het nummer geblokkeerd, heel saai. Heb het nummer wel zelf aan mijn contacten toegevoegd in de hoop dat er een keer een profielfoto wordt ingesteld haha.
Was ook wel slechte scam want nu is we dus geen profielfoto, gewoon dat grijze vlak.
True!! Maar ben wel benieuwd wat ze gaan doen als je vragen terugstuurt? Aan dit bericht kan je niet zien of ik het zou moeten zijn of mân broertje hahaha.
Hahaha ga dat nr zelf appen! Hey liefje met mama, hoe ging je examen?
Wie weet hapt ie
Mijn vader was laatst het gesprek aan gegaan, die âdochterâ kon echt niet spellen en schaamde me bijna voor haar taalgebruik
Ahhh ik ga dit doen, spannendste wat ik in maanden gedaan heb!! Oprecht verhoogde hartslag hahahaha. Jammer dat hier geen screenshots gedeeld mogen worden.
Shit dm ze me aub!!!
Ik krijg terug âbel me nu!!â, ja dahaaag
Hahahaha ik zou dit sowieso doen maar het is wel eng
Hahahaha be my guest
Jaa, goed plan! En ja, is zeker een hele opluchting Mijn scriptiebegeleider zei, nadat hij mijn conceptversie had gelezen, dat hij dacht dat het wel een voldoende zou worden maar zelf heb ik er niet zoveel vertrouwen in hoor⊠Vind het maar spannend! Ik moest ook best veel aanpassen, dus ik weet ook niet of ik dat allemaal goed gedaan heb.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe je het anders miet doen, dus ik vind je niet dom.
Met veger en blik krijg je meer krassen denk ik.
Rot wel zeg, glas is zo naar om op te ruimen.
Die chick is echt zo 13 in een dozijn. Zou voor goud met haar willen ruilen. Brrrrrr wat een natte tosti.
Iemand op de fb pagina van de T noemt Mark Rutte Pablo Rutte omdat nederland het colombia van de EU zou zijn en ik lach hier al een half uur om verder alles goed hoor
Ik vind mijn man echt dapper. Hij was bezig met online sollicitaties afnemen en er bleek iemand bij te zitten die echt suĂŻcidaal was. Hij had alles al uitgedacht en brief achtergelaten. Dit sollicitatiegesprek was zijn laatste kreet om hulp. Mijn man heeft hem gerustgesteld en ondertussen 113 gebeld. Die deden eerst nog moeilijk van hij moet zelf contact opnemen, hij heeft toen een driemansgesprek opgesteld en na enige tijd had diegene ook vertrouwen in 113 en kon hij de telefoon neerleggen. Er is meteen een behandeltraject bij hem gestart. Ik ben zo trots op mn man dat hij op zn drukke werk, wat helemaal niet met hulp bieden te maken heeft, dit toch zo goed heeft kunnen doen
Waarom niet gewoon Marco Rutte dan? Of desnoods Marcos
Ik vind het stom