En dan treden ze bij voorkeur op tussen 5-7 in de ochtend.
Hebben jullie wel eens iets teruggebracht naar een winkel (drogist) omdat je er niet tevreden mee was?
Ik heb oordopjes gekocht, maar ze deden zoveel pijn vannacht. €8 kwijt Maar heb beetje zoiets van ja risico van kopen en vind het beetje skeer staan daar gaan vragen of je je geld terug krijgt. Wat volgens veel voorwaarden wel mag, maar doen mensen dat echt?
Ik heb bij een drogisterij gewerkt en er kwamen vaak zat mensen iets terugbrengen hoor! Weet niet uit m’n hoofd hoe het zit met oordopjes maar over het terugbrengen an sich hoef je je zeker geen zorgen te maken.
Triest dat het nodig is… fijn dat er zoveel is opgehaald! Hoop dat ze snel een eigen plek heeft
Ja heeft ze al! Vanaf feb
Aah, fijn! Goed om te horen!
Hahaha ik heb dit echt nog zo vaak met de tweeling waar ik op pas. Dat ik denk: ah daar is er een, omg daar is er nog een
Echt wat is beter dan een baby. TWEE BABY’S
Ja die inderdaad! Ik moet helaas nog tot 1 maart betalen, echt beetje cru nu €140 betalen voor niets (of nja zoom lessen kan ik wel nog volgen) mja…
Het is inderdaad een dure sportschool. In normale tijden wel waard maar nu wordt het me wel echt een beetje te gek. En inderdaad 0 compensatie.
En dank voor je tips! Ik vind een refurbished inderdaad ook wel een goede optie, ga eens kijken
Oh wat een gedoe! Wij willen onze badkamer ook binnen een jaar of 5 doen, maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat je dan natuurlijk 3 weken ergens anders moet douchen. Misschien tegen die tijd maar een buitendouche fabriceren haha
Dat is zo’n fijn gevoel! Zo frustrerend als je er aan blijft denken, maar er niet op kan komen. Ik had dat vroeger met Ode to my family van the Cranberries. Die hoorde ik dan op de radio, maar wist niet van wie het liedje was. Heeft echt lang geduurd voor ik daar achter was
Ik kan je aanraden in ieder geval niet óók tegelijkertijd je keuken eruit te slopen. Wassen aan het aanrecht is 1 ding, via een houtje-touwtje constructie koud water uit het fonteintje in het toilet in een emmer laten lopen om je te wassen is echt een drama
Onze badkamer wordt ook verbouwd, in maart gaat het beginnen. Ik kijk er wel naar uit eigenlijk!
Maar omdat we meteen de hele indeling van de 1e verdieping laten veranderen (dus alle binnen muren worden verplaatst) + onze vliering wordt uitgebouwd tot zolderverdieping (met dakopbouw en dakkapel) gaan we 2 maanden in een vakantiehuisje wonen.
Dus dan zitten we in elk geval niet in de zooi en kunnen we gewoon thuis werken en douchen al die tijd. En een beetje vakantie gevoel in het vakantiehuis hahaha.
Is wel lekker prijzig om op een vakantiepark te gaan wonen, bovenop de kosten van de verbouwing, doei spaargeld 🙋
Oh my, dat lijkt me helemaal een drama. Ik was het niet van plan, maar nu zeker niet haha. Hopelijk heb je er wel een mooie keuken en badkamer aan overgehouden!
Haha ja dat wel! En die week 2x een middag in zo’n wellnesszwembad liggen weken om schoon te worden
Je kan ook losse douchecabines huren (en zelfs hele badkamers als je geen andere wc hebt) dat gaan wij doen omdat we geen familie in de buurt hebben om bij te douchen!
Droomde vannacht dat ik naar Amerika ging en bij een twitch streamer die ik vaak kijk bleef, vervolgens hadden we opeens een relatie ?? wat de o…0
Zou ik wel in de zomer verbouwen, in de winter is buiten douchen geen doen.