Wat je even kwijt wil #46

Toegegeven, het had beter uitgedacht kunnen worden. Maar we hebben het wel over de T hè

2 likes

Ben wel pro Guillermo Alejandro gebruiken nu ik erover nadenk

Bekt wel lekker

4 likes

Ik ga patat bakken.

3 likes

ik wil ook!!! :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Gewoon doen (als je kan haha). Ik heb een uur getwijfeld. Echt zonde. Had een uur geleden al patat kunnen hebben.

4 likes

Kwam net een Buzzfeed artikel voorbij op feestboek: “Grimes finally got COVID-19”. Ze is superblij dat ze het heeft en tweette hoe chill ze het vond om het te hebben en dat ze echt lekker high is ervan (medicatie?). Echt…why.

Vraag me echt af hoe dat huishouden van haar en Elon Musk is, nu helemaal met dat kindje met een onuitspreekbare naam. Allebei vage mensen.

4 likes

Ik woon nog bij mijn ouders en ik denk dat zij het niet zo chill vinden als ik nu patat ga bakken :joy: wel jammerrr. Maar geniet van je patat zo dan :heart_eyes:!

1 like

Zo heftig dat honden nog laat in de avond uitgelaten moeten worden

12 likes

Hahaha love dit programma. Maar het was ook zo slecht niet brabants. Hadden ze daar echt niemand anders voor kunnen vinden. Ik had het zelf nog wel willen doen ahaha

2 likes

@FrauHelga, dan hoop ik inderdaad maar dat het iets onschuldigs is! Maar het gekke is dus wel dat ik hiervoor nooit post heb gekregen op die naam (woon hier nu bijna 1 jaar). En nu dus twee brieven binnen 2 weken en beiden van een betaalservice…

@tessel, dank! Ga eens kijken of ik kan bellen of iets. Heb voor de zekerheid ook foto’s gemaakt van de brieven en de naam die erop stond, voordat ik ze terugstuur!

Ik heb vanavond mijn crossfit sportschool abonnement opgezegd. Betaal €72 per maand sinds januari (daarvoor €60) wat ik echt wayyy te duur vind in deze tijden. Durf de komende maanden denk ik ook geen lessen te volgen daar ivm corona(mutatie), anders was het me dat nog wel waard geweest (3x per week dus lessen).
Maar plan is nu dus om dat geld opzij te zetten de komende maanden en daarvan een goede bureaustoel te kopen. Denk dat flexwerken in de toekomst bij mijn werk ook wel blijft, dus wel een goede investering.
Als iemand tips heeft? Wil sowieso een bureaustoel met hoge leuning! Rond de €200 denk ik?

Vriendin zei dat Bridgerton echt helemaal geweldig is. Heb nu twee afleveringen gekeken en het is leuk om te zien maar wat is er zo geweldig? Op de klassieke hippe muziek na. Wel easy om te volgen met het borduren :joy:

Ja vind het ook niet geweldig. Gewoon wel leuk. Hoorde ook dat er veel seks in zou zitten maar dat valt tot nu toe ook mee (of tegen)

Komt nog in aflevering 5 / 6

Zin in!!!

3 likes

Na 9 maanden thuiswerken ben ik eindelijk begonnen met laptop hoger zetten en een los oetsenbord te gebruiken. Morgen de muis uitproberen en ik heb een nieuwe gaming chair die heerlijk zat toen ik hem teste. Alles om maar gemotiveerder te kunnen werken is in huis! Ik kon het echt niet meer aan om half op de bank te werken, ik ben zelfs in slaap gevallen vandaag. Is het wellicht leuk om onze thuiskantoortjes in een topic te delen?

7 likes

Wtf duifmeneer was 15!!! in die video. Ik dacht echt minstens 30

3 likes

Ik heb het sinds vorige week opgegeven en heb een maandmenu gemaakt. Dus dag 1 iedere maand hetzelfde tot dag 28 en dan weer opnieuw beginnen. Misschien heel saai maar ik kan niet meer met zoveel monotone dingen bezig zijn in het huishouden en met koken.

——————————-
Vanavond quiz gezoomd met vrienden en hebben we elkaars boobs bijnamen gegeven.
Ik stel voor aan jullie: Snol en Bol

6 likes

Er is een show je werkplek topic!

1 like

Abo bij de doos opgezegd :no_mouth:? Vriendin van me sport daar ook en ze bieden ook gewoon vrijwel geen alternatief of compensatie voor het abonnementsgeld tijdens sluiting zei ze…

Ik heb in het voorjaar via Plec projectinrichting een goede bureaustoel gekocht. Lokaal voor ons, stond destijds een advertentie van op Linkedin. Heb er tussen de 2-300 euro voor betaald? Je had toen keuze uit 4 stoelen in verschillende prijsklassen. Weet niet of ze dat nu nog doen (normaliter doen ze vooral hele kantoren inrichten) maar in het kader support your local! Ik heb toen gemaild voor de actie ‘thuiswerkplek in orde’.
Anders als het weer kan zit er een kantoormeubelzaak in het dorp van Toverland, tegenover de grote Jumbo waar ze nieuwe maar ook refurbished meubelen verkopen! Heb ik ooit een ahrend bureaustoel gekocht voor 150 eurootjes.

1 like

Ik haat mijn katten. Eerst begon kat 1 te krijsen, maar nu staat kat 2 ook te krijsen.