Wat je even kwijt wil #46

Hoe is het gegaan?

1 like

Ik kwam deze lijst laatst tegen, misschien zit er wat tussen!

1 like

Ik betaal 90 euro per maand, en wij mogen de gemiste lessen inhalen (heb normaal 2 lessen per week) en hebben uitleen van materiaal. Trainer neemt ook contact met je op hoe het gaat.

Het inhalen gaat alleen lastig, omdat ik normaal ook 2 x per week bij een andere sportschool sport.

Je mag het ook pauzeren. Alleen liever niet want als iedereen dat doet dan kunnen ze niet voortbestaan.

1 like

Ik heb een mega lange playlist met allemaal dit soort strong independent woman liedjes haha. Als je me even dm’t stuur ik hem naar je.

Het is zometeen!! Nog even duimen haha :green_heart:

2 likes

Heel veel succes!

1 like

Ja dat speelt ook zeker heel erg mee! Is ook echt een les geweest voor me om dat nooit meer te doen.

1 like

Er gaat een Jumbo hier in de stad tijdelijk sluiten i.v.m. verbouwing en ik zag toevallig in de kantine van mijn werk een foldertje liggen van die Jumbo met een korting bon erin, 5 euro vanaf 25 euro. Ik ben een echte Nederlander want ik ben net daarheen gegaan om boodschappen te halen zodat ik nog meer flyers heb haha. :see_no_evil: Je kan ze 4 weken lang inleveren bij je eigen Jumbo dus tja haha.

3 likes

Eigenlijk zouden online cursussen/trainingen/workshops niet langer mogen duren dan twee keer 45 minuten met een kwartier pauze. Ik ben echt steeds compleet overprikkeld.

3 likes

Haha je hebt me juist inspiratie gegeven, ik zit ook lekker te lunchen nu :heart_eyes:

1 like

Aah nee wat kut zeg, hoop dat je je snel beter voelt! :heart:

2 likes

Waarom zijn gevangenisdocus zo interessant. Ik ga nu :sparkles: inside the world’s toughest prisons :sparkles: kijken

6 likes

ok, ik moet eigenlijk best veel doen voor werk vandaag. Maar heb zo geen energie ofzo.

Is er eigenlijk een manier om binnen een uur van extreme overprikkeldheid af te komen?
Ik moet straks nog allemaal sociale dingen doen en ik trek het niet en kan niks afzeggen.

Die serie is heel tof! Eerst krijg je een paar hele heftige gevangenissen en ineens komt er ook een gevangenis in ScandinaviĂ« langs waar het allemaal super goed geregeld is, dat vond ik ook zo’n bizar verschil.

Ik zit in een online training en de trainer zegt “zak Japanner” :woozy_face:

1 like

Geen idee of dit iets is wat bij je past maar op Netflix staat sinds kort Headspace guide to meditation. Aflevering duurt ongeveer 20 min incl meditatie

2 likes

Alleen dat ze op de uitslaapkamer ligt, maar nog niets over hoe het is gegaan. Bedankt voor het vragen. :heart:

4 likes

Nou ik ging weer eens in tijden tekenen, weet wel weer waarom ik het niet meer deed. Ik heb een dwergpapegaai die het er namelijk echt niet mee eens is dat ik geen tijd voor hem heb dan. Dat resulteerde in: het slopen van mijn potlood, keihard een ruk aan mijn pen geven waar ik net een streep mee trok, in mijn handen bijten, de gum vermorzelen, zijn hoofd onder mijn vingers duwen zodat hij gekroeld kan worden. en als finishing touch: schijt hij over mijn tekening. Ik ben er weer klaar mee :persevere:

14 likes

:heart::heart::heart: Crime docu’s

19 likes