Wat je even kwijt wil #46

Jongens allemaal luisteren naar het evangelie van Arie bij Op1

1 like

Ik zit veel te diep in larry stylinson tiktok :cold_sweat::cold_sweat: omg’en is toegestaan

6 likes

Het gebeurt mij regelmatig (afhankelijk van de instellingen van de organisator) dat ik nog niet in de webexmeeting kan als de organisator er nog niet is. Daar krijg je dan een melding van als je probeert in de meeting te komen, zodra de host er is kun je er wel in. Als je de app gebruikt en je meeting daar in je agenda staat is in dat geval de join/deelnemen knop nog niet klikbaar. Dit is normaal, schrik dus niet mocht dat gebeuren. Verder vind ik webex vergelijkbaar met andere videobelapps, succes.

3 likes

Omg dit was precies mijn vraag en ik zat echt van: oh shit, dit komt te dichtbij. Toen realiseerde ik mij dat niemand blij word van de plaats Duiven. Tenminste, denk ik. Ik niet. Ik ben niemand

2 likes

Duivendrecht is iets anders dan Duiven.

1 like

Ik wel! Ikea en loods 5 huts a niffo

8 likes

Ok chips, die had ik vergeten. Imma take it back. Ik denk altijd aan t centrum. Al is die nu goed verbouwd.

1 like

Hahah werd deze niet laatst ook al ergens gepost? Echt toevallig

Ja ook door mij :joy:

1 like

Ik zou het wel benoemen.
Iets van Hey, leuk idee maar ik wil mij nu graag houden aan de maatregelen. Hopelijk kan het snel met meer.

1 like

Mijn cursus is echt gigantisch up-to-date, spreekt over Windows Vista :joy: :roll_eyes:.

12 likes

Pas op hĂš

2 likes

Op het forum zit toch ook de eigenaresse van SuperBra? Er staat nu een leuk stukje op de blog van Porterenee

1 like

Deze ochtend ongesteld geworden. Echt een kut moment, want vandaag wordt de badkamer gesloopt :sob:

Zit ik met m’n goede gedrag al om 7.30 te werken zodat ik lekker vroeg klaar ben, realiseer ik me opeens dat we sinds kort een wekelijks overleg hebben op dinsdag tot 17.30. Dit wordt een veel te lange dag zo :cry:

Ff een dutje doen tussendoor

1 like

Gewoon morgen extra vroeg stoppen

Ik neem de uren vrijdag denk ik voor lang weekend, want gisteren was het hetzelfde gezeur met overwerken.

1 like

Oh oh. :scream: Oke ik ben bang ik pas op. Mijn wel oprechte excuses Hetty :cry:

2 likes

Pffft vannacht om 3 uur wakker geworden omdat ik in zo’n kutte positie op mijn arm had geslapen dat hij helemaal pijn deed. Geen paracetamol of ibuprofen in huis, dus uren wakker gelegen van de pijn. Was ik eindelijk weer in slaap gevallen, ging de wekker van vriend om 6 uur en kon ik daarna niet meer slapen :sob: Wordt een hele fijne dag werken vandaag, ben nĂș al kapot.