Wat je even kwijt wil #46

Aaah ik heb hetzelfde. Wil een nieuwe telefoon die betere foto’s maakt en met een redelijke accu voor ongeveer 600 euro. Maar die combinatie blijkt vrijwel onmogelijk.

Of je komt bij Huawei maar dan heb ik straks weer een spion achter me aan ofzo :male_detective:

En ik haat die zoektocht zó. Oh ja hij moet ook nog niet te groot zijn…

1 like

Ik ben ook zuur want heb geen lot. :joy::joy:

1 like

Ik durf bij sollicitatiegesprekken niet meer te zeggen hoe het ging, maar het was in ieder geval geen slecht gesprek.
Bedankt iedereen voor het duimen/de hartjes, ik weet dat het nergens op slaat maar ik vond een beetje virtuele steun heel fijn :orange_heart:

10 likes

Ik heb om 19u sportles maar nu heb ik teveel gegeten. Nou ja helemaal niet veel maar ik zit wel bomvol. Beter zakt het nog ff, moet wel kenne pumpe

Je man is een topper!

Dat zijn best wel zware dingen. Misschien drukt dan je maag op je darmen waardoor jij gelijk naar de wc moet.

1 like

Ik zag vanmorgen een hond aangereden worden op een druk kruispunt, hij liep los en stak zo de weg over :disappointed_relieved: hij kwam precies in het midden onder de auto terecht en hij rolde een stukje verder, meer zag ik niet. Ik hoop maar dat ie het gered heeft, ik zie het nog steeds voor me. Zo zielig…

4 likes

De kat van mijn broer is na twee jaar vermist geweest gevonden. Heel zielig, heeft twee jaar rondgezworven rond / op een begraafplaats. Is vaak door mensen gezien en de dierenambulance heeft hem een aantal keer geprobeerd te vangen, maar lukte steeds niet. Tot vandaag dus, omdat hij ernstig verzwakt en heel ziek was. En bij de dierenarts kon dus zijn chip gelezen worden en is mijn broer gebeld. Beestje is nu ingeslapen, zo zielig dat hij die twee jaar zo heeft doorgebracht :cry:

8 likes

Vegan winegums zijn echt nog 10x gevaarlijker dan de gewone. Want die zijn zo lekker zacht en niet taai. Dus dan heb je zon zak in 2 sec op. ( Nu zijn ze bij de lidl ga ze niet halen want dan word je zo misselijk haha)

1 like

Het is in ieder geval fijn dat je er zelf een goed gevoel aan over hebt gehouden!

1 like

Wat knap van je!

2 likes

Alles onder de kwark en halve pot is leeg. :pensive::unamused: bedankt ah online

Haha ugggh ik ben het ook aan het uitstellen. Wil eigenlijk wel weer een iphone en ik denk dat ik de 12 mini ga bestellen maar wil het geld gewoon niet uitgeven argh

1 like

Ik verveel me 's avonds altijd zo. Heb genoeg dingen die ik nog zou kunnen doen, maar ik heb gewoon nergens zin in. Daardoor ga ik vaak al vroeg naar bed, wat ik aan de ene kant prima vind want ik ben wel klaar met de dag, maar aan de andere kant vind ik het ook wel stom en zonde van mijn dag en slaapritme…

Ik heb dat juist vaak na het ontbijt!
Denk dat mijn darmen dan denken, oh ja nieuw eten… aan de werk!

1 like

Ik heb ook echt het gevoel dat Rutte en Wiebes hun zielige hachje proberen te redden door te zeggen: Corona! Daarmee moeten we nu bezig zijn! Wij gaan niet aftreden! We moeten ons vooral richten op de crisis.

Nou, dacht het niet. Pik.

En dat daarna alsnog weer 1/4e van het land op de VVD stemt want hihaho die joviale Rutte is zo’n leuke man.

17 likes

Ik heb ‘het’ forum badje gekregen, was nog geen succes. Heb maar meteen de badkamer gedweild :joy:

5 likes

Er komt blijkbaar regelmatig een kat in mijn tuin die tussen mijn bloemen graaft en daar poept. Echt facking ranzig. Ik weet niet van wie die kat is… bleh echt zo kut

Oh en ik zie dat beest dus nooit…dus kan hem ook niet wegjagen :sob:

Love Huawei (heb ik nu ook en hiervoor ook al een gehad), maar hin nieuwste model draait niet meer op Android maar een Chinees alternatief en dat wil niet. Ik baal echt. Ik wil heel graag een nieuwe telefoon en verder ben ik dik tevreden over Huawei, maar wil wel gewoon hetzelfde besturingssysteem

Een dagje minder nieuws volgen doet echt goed. :+1:

3 likes