Love mn thuiswerkdagje. Heb al 4 wasjes gedraaid, keuken gepoetst, badkamer gepoetst, wc geschrobt, boodschapjes gedaan, en ondertussen werk ik ook een beetje. Hier en daar een mail beantwoorden en wat zaken invoeren.
Er ligt hier al twee dagen een bergje aarde en wat korrels op de grond omdat ik nog steeds boos ben op de plant die omviel en het daarom niet ga opruimen
hahahah de teringkatten die altijd ruzie maken in de tuin zijn net al vechtend van een dak gevallen. kneuzen
okee ben ik blij dat ik dus opgemaakt tegenwoordig thuiswerk, moesten net ad hoc met het team een foto maken om op onze intranet te publiceren haha.
Oh op die manier, ja dan is een topic misschien wel leuk want deze vraag komt vaker voorbij. ik vind zelf Fight Song van Rachel Platten ook wel leuk. Niet perse heel boos, wel een enthousiaste powersong.
Niet helemaal wat je zoekt, maar dit nummer keihard draaien met de ramen naar beneden is de enige reden dat ik uit kijk naar een eventuele scheiding: Ridin’ solo van Jason Derulo.
Ik krijg altijd na x tijd wandelen megajeuk aan mijn benen, echt bloedirritant want het overheerst alles. Heb dit echt altijd en ik snap niet waar het door komt. Echt een domme kutkwaal maar het ontneemt me wel mijn wandelplezier
Droogte of door de kou?
Draag je al kniekousen?
Ja prima. Maar dan moet je wel alleen op pad en zeg je dat je met mij onderrweg was, want hier had ik sowieso al geen zin in.
Ik heb dit ook! Denk dat het bij mij door de kou komt want als ik een thermolaag onder mijn broeken draag heb ik het niet.
Hmm ik denk niet door de kou want ik heb het ook in de zomer bijvoorbeeld. Heb wel een megadroge huid dus misschien is dat het wel? Maar waarom dan pas als ik wandel en de rest van de tijd niet. Bedoel je kniekousen tegen de kou of voor iets anders?
Oh ik lees nu @Quinoa’s reactie, misschien toch kou of wind ofzo dan? Ik ga eens proberen om kousen of een legging oid te dragen.
Ja, vooral tegen de kou en ook bescherming tegen droge benen door kou.
Maar als je het in de zomer ook hebt, klinkt het meer als een allergische reactie ofzo. Irritant zeg!
Dit heb ik wel eens met hardlopen, compressiesokken helpen mij daarbij! Ik denk dat voor wandelen normale lange sokken idd ook al veel helpen.
Iemand zei vandaag “je ziet er beter uit dan vorige week”. En het was vast aardig bedoeld maar ik voel me nu zo beoordeeld op mn uiterlijk? Want ik voel me rotter dan vorige week, maar ik zie er beter uit dus dan telt t niet ofzo?
Edit: denk dat ik me zo voel omdat ik nu zelfbruiner en blush op had en vorige keer niet.
Ik heb sowieso echt een moeilijke en gevoelige huid dus die reageert wel snel op van alles. Ik dacht al eens dat het aan mijn wasmiddel ofzo lag maar dat heb ik inmiddels ook uitgesloten.
Maar zoveel positieve reacties over kousen of tights dus dat klinkt wel veelbelovend, ik ga dat proberen en hopelijk helpt het. Thanks ook @Dombo!
Ik kwam vandaag ons oppashondje tegen (ieniemini chihuahua) en hij werd zoooo enthousiast!
We hebben hem al een paar weken niet gezien want zijn baasje heeft even geen baan. Maar zo leuk dat dat beestje ons heel snel herkent! Mis hem zo 🥲
Snel weer even bezoekje brengen
(Foto is altijd leuk)
Die twee dingen kunnen toch ook samengaan? Nieuwste iPhones sowieso wel.
Mocht je er in willen duiken, OnePlus is en blijft gewoon goed. Heb de OnePus 6T twee jaar geleden gekocht en is nog steeds even snel. met een uurtje volledig opgeladen en doe er twee dagen mee.
Ik ben om die reden voor een ander merk telefoon gegaan. Ik was er helemaal klaar mee dat mijn iPhone steeds om de haverklap uitviel.
@Orange, zijn jullie ermee naar de Apple Store gegaan? Je kon de batterij op een gegeven moment van je iPhone aan 25 euro laten vervangen. Ik kan met mijn telefoon altijd iets meer dan 24 uur doen.
Dit heb ik ook! Zo’n ellende Merk afgelopen dagen ook weer dat hij binnen (nog) sneller leegloopt. Oké fair enough, ik heb nog een iPhone SE die al zo’n 4,5/5jr oud is, hehe, maar love it dat die nog relatief klein is