Wat je even kwijt wil #46

M’n dochter is nog bij mijn ex en wordt om 11.00 uur thuis gebracht. Ik ga lekker een rondje hardlopen met de top 2000 op.

Fijne dagen allemaal, vier het lekker op je eigen manier of niet.

50 likes

Wow mijn huid is zo glad en zacht sinds ik die producten van Lidl gebruik

7 likes

Nog even een blarenpleister op mijn kin geplakt in de hoop dat de puistenfamilie die daar huisvest nog gaat emigreren. Merry christmas :thumbsup:

wait, blarenpleisters helpen tegen puisten?

gaat hele gezicht onder plakken als het waar is

6 likes

Wow ik kreeg net een reanimatie-melding bij mij om de hoek, ik was er dus echt in 1 minuut, stond ik daar in mijn pyamabroek en Uggs. :joy: Maar politie arriveerde ook net met de AED en minuut later de ambu, dus ben maar weer gegaan.

71 likes

Goed van je! Nu lekker aan het kerstbrood?

2 likes

Mijn vader en zusje komen al vanmiddag om te lunchen ipv avondeten (hadden nog geen tijd afgesproken dus niemands fout), maar nu moet ik nog avondeten bedenken voor mezelf of croissantjes eten (die ik als brunch had bedacht :woman_shrugging::joy:).

Echt weer typisch ons, maar gelukkig een kerst zonder ruzie en hele dag op mijn tenen lopen en gezeik hopelijk (vast wel, want sinds de scheiding en dat ik uit huis ben is er eigenlijk geen gezeik meer gelukkig). Kerst voelt toch altijd moeilijk, omdat ik vroeger nooit een leuke kerst had.

Ik wens jullie allemaal een fijne, rustige en liefdevolle kerst :heart::heart::heart: (en ook de dagen enjaren daarna ofcourse, kerst is ook maar gewoon een datum)

20 likes

Heel goed van je!

2 likes

ha, goed gegokt. helemaal geen mens in de supermarkt en alles lag weer op voorraad. goed gegokt dus om te gaan. Niet dat ik wat aan kerst doe, maar hey, girl gotta eat. (Als het niet open was geweest had ik wat besteld, maar als het open is, is natuurlijk gewoon naar de super gaan goedkoper.)

10 likes

Kerststol, croissants en chocomelk staan klaar. Mijn vriend en ik hebben onze kerst onesie aangetrokken en zijn dus helemaal klaar voor deze kerstdagen :christmas_tree: :dizzy:

7 likes

18 likes

Good ol’ Beautygloss

1 like

Mijn schoonouders hebben de jumbo leeggekocht als kerstcadeautje. Voor als mensen zich afvroegen waarom ze deze nergens meer konden vinden, mijn keukenkastjes staan nu vol. Sneeuwpoppen in de zomer!

78 likes

Ik krijg echt diarree als ik Michael Bublé hoor :poop: :face_vomiting:

16 likes

Tot de zomer, respect. Tot half januari zou ik al knap vinden :joy:

5 likes

Ik had om 8 uur vanmorgen een dikke kater maar nu ben ik all good :muscle:

2 likes

Ik had mijn vriend dat massage kussen gekocht als kerstcadeau (wat veel mensen hebben gekocht met black friday). Hij staat vandaag de hele dag in de keuken voor ons kerstdiner dus ik zit nu op de bank met dat ding :ok_hand:

10 likes

Ik wil dit ook. Ik ga wel eens naar de huishoudbeurs en daar staan ze ook allemaal met dit soort dingen maar dat is wel het enige wat ik nooit koop maar waar ik altijd aan blijf denken haha, probeer het natuurlijk altijd wel even daar.

1 like

Hahaha precies dit! Mijn moeder wilde dat toen ook per se proberen op zo’n beurs en het was echt chill! En mn vriend wil in de sauna altijd op zo’n massagestoel. Dus win win dat ik t hem cadeau heb gegeven en zelf ook kan gebruiken :grimacing:

2 likes

Als ik ooit nog een keer weer ga dan koop ik sowieso wel één haha.

1 like