Wat je even kwijt wil #46

De vrouw van mijn vader over de kalkoen: zal ik hem even op het andere aanrecht zetten?
Mijn vader: het is geen hij het is een ZIJ

40 likes

Tijdens het kerstshoppen zocht ik voor zwarte laarzen die ik als cadeau van mijn broer zou krijgen. Het was druk en ik realiseerde me niet dat dit love labeltje er op stond…

Ik voel me nu echt heel schuldig haha ik ben bang dat het me te kinderrachtig staat? Of is het niet raar? Ik ben super onzeker over zulke dingen

Denk dat het heel erg meevalt, maar als je het echt stom vindt zou je altijd nog kunnen proberen om de letters met textielverf of -stift zwart te maken?

1 like

Hahahha mijn 9-jarige broer kreeg een wegwerpfototoestel als een van de kerstcadeautjes. Zijn reactie: “wat is dat? Een lamp!!!”

34 likes

Ja de flits en dan vroeg hij wat hij moest doen met zo’n ding 🥲

3 likes

Ik vind het eigenlijk wel een leuk detail! Ook zeker niet kinderachtig.
Denk ook niet dat het heel erg op zal vallen eigenlijk.

Ik heb vanochtend de Calmer oordoppen aan mijn moeder gegeven en ze heeft ze gelijk in gedaan. In haar ene oor past hij perfect, in de ander wat minder omdat ze daar een operatie heeft gehad waardoor haar gehoorgang kleiner is. Ze heeft vooral 's nachts last van haar oorsuizen dus weet nog niet of ze iets doen voor haar. Ze voelt ze niet zitten en heeft er net even mee gelegen en dan voelt ze ze ook niet, dus so far so good

14 likes

Om even mn oma te quoten “Ik zal blij zijn als het 2 januari is”

15 likes

Elk jaar hetzelfde liedje. Moet over 20min weg. Nog in pyama, haar is nat, kadotjes niet ingepakt en in het hele huis geen kadopapier te vinden. Tradities :inlove:

9 likes

ik heb vandaag een verse pyjama uit de droger aan gedaan. zo lekker warm <3
Meer dan dit gaat het niet worden vandaag (En morgen, overmorgen, dag daarna)

4 likes

Klaar met werken nu eindelijk ook maar gaan kerst eten

1 like

Ook bij kerst op afstand (of juist daarbij) zijn mijn zus en ik tech support voor mn ouders. Ben benieuwd of we morgen kunnen Zoomen!

Daarnaast heb ik net mijn bek verbrand omdat ik een kokende saus wilde proeven, whyyy

Ik vind ze leuk en zou ze gewoon dragen hoor :blush:

NU

3 likes

Mijn eerste glas van vandaag is ook ingeschonken. Cheers!

2 likes

Vanaf de lunch zou Martien Meiland zeggen!
Dus cheers :wine_glass:

2 likes

Pfff ik ben bij mijn schoonvader en hij heeft een logeehond. Maar die is zo doorgefokt. Dat geluid dat dat beest maakt. Ik word er helemaal zenuwachtig van. Ik word er naar van.

Ik heb deze en het zijn echt mn lievelings, vind het label best leuk staan en eerlijk: ik zie het natuurlijk zelf niet als ik loop dus kan me er ook niet aan storen :joy:

Pffff ik zit nu ongeveer 70 minuten met mijn hele gezin te borrelen en ik ben het alweer zo fucking zat. Ik snap niet hoe dit mijn broertje en zus kunnen zijn. Zo totaal anders en tenenkrommend irritant. Voornemens voor 2021: niet meer thuiskomen als een van die twee of allebei er ook is/zijn

1 like

Ik eet vanavond alleen. Ga ik voor indomie noodles of een mcchicken?

7 likes