Wat je even kwijt wil #46

Peper strooien kan helpen
Of een buis ingraven. :no_mouth:

You should, die man :drooling_face::drooling_face:

Omdertussen staat het halve land in de fik.

Vandaag is L1nieuws bij ons op het werk geweest voor een interview met de managers, ivm de drukte.

Helaas geen 5 minutes of fame gehad haha

2 likes

Peper ga ik proberen thanks.
Die buis niet, want mijn tuin is pas een paar maanden geleden aangelegd :disappointed_relieved:

Kan je ergens nog een beetje betaalbaar geurstokjes kopen? Koop die meestal bij de Action maar die is natuurlijk dicht, maar alles wat ik online zie vind ik zo duur. Wil er eigenlijk 5 hebben (slaapkamer, keuken, woonkamer, badkamer en wc) maar je bent dan echt een klein fortuin kwijt en vind het ergens ook onzin om zoiets helemaal te bestellen. Sowieso kan je ze dan natuurlijk ook niet ruiken. Mis fysieke winkels wel echt voor dit soort dingetjes. Zo heb ik nog een aantal dingen die ik eigenlijk zou willen kopen (bijv opbergbakken voor in het gootsteenkastje) maar waarvoor ik bestellen onhandig/duur/gedoe vindt.

Nee! Netflix?

Bij de AH. Ik vind die van Robijn wel lekker.

1 like

Wellicht bij Kruidvat van hun eigen merk, of etos. hier kun je alles kopen bij Kruidvat/Etos in ieder geval. Weet niet hoe het in andere plekken is.

Ik keek net stiekem in mijn mail van werk en een leuke oud collega komt terug!!!

1 like

Ah zo irritant hé! Ik heb nu een Samsung, maar die batterij is in anderhalf jaar zo slecht geworden :expressionless: Moet nu 2 x per dag opladen.

1 like

Waarom was het geen succes? Twijfel nog of ik m wil kopen.

Een collega belde mij vandaag voor een computervraag. We werken beiden thuis vandaag. En we hadden uiteindelijk zo’n fijn gesprek, hoe het ging over collega’s, (nee niet roddelen) thuiswerken etc. Eigenlijk dingen die je op kantoor niet zo snel bespreekt want te veel oren. 30 minuten later gingen we toch maar weer werken :joy:

4 likes

Volgens mij een politicus maar weet niet welke :joy:

1 like

Ik had ‘m niet warm genoeg gemaakt en daardoor koelde het snel af (eigen schuld) en de slang trok ik er iets te makkelijk af waardoor de hele badkamer blank stond (ook deels eigen schuld).

Maar dit weekend in de herkansing. Andere plek, niet te hard aan de slag trekken én warmer maken :joy: zat namelijk wel lekker!

Edit: @Karl_Lagerfeld zie deze reactie :point_up_2: voornamelijk eigen onhandigheid. Maar die slang zit echt wel te losjes naar mijn mening haha!

1 like

Ok wie zit mij te verklikken?!?!?! Ik kreeg een bericht van een vriendin :rofl:

1 like

Haha ik! Ik dacht dat die vriendin jou was!
Ik ken jou verder niet trouwens, niet dat het een gemeenschappelijke vriendin is dus don’t worry!

1 like

Ohnee! Wat is gebeurd

Ik ben ook bang dat ik moet overstappen naar het forum badje ooit :sob: dus wil alleen nog maar positieve verhalen lezen erover tbh

1 like

Ah hopelijk gaat het de volgende keer beter!
Waar had jij 'm gekocht? Zie dat die op bol steeds duurder wordt.

Vriend heeft ‘m op een shady veilingsite besteld volgens mij, duurde ook 3 weken ofzo. Wilde eigenlijk de zwarte maar hij was zo blij dat ‘ie het eindelijk kon bestellen dat ik dat niet durf te zeggen :joy:

1 like

Haha. Thanks voor je reactie, ga ik nog even rondkijken.