Wat je even kwijt wil #46

Pff had echt een kutdag op werk. Een van die tweeling ging weer door het lint dus vaders kwam thuis om bij te staan. Maar dan voel ik me weer super op m’n vingers gekeken en kan ik ineens niet meer nadenken ofzo. Ook omdat hij dan toch opmerkingen gaat maken dus ik ben dan ineens veel te afwachtend. En toen gingen ze ook nog een soort functioneringsgesprek met me doen waar ik me niet op heb kunnen voorbereiden en zij wel. Ik voelde me echt voor het blok gezet en aangezien ik nogal direct kan zijn hè, het zal jullie niet ontgaan zijn, wil ik altijd dat soort dingen ff voorbereiden. Maar die kans kreeg ik nu niet en heb daarom niks gezegd. Terwijl er dus echt wel ergernissen zijn.

3 likes

Heel lief dat je zo voor ze zorgt :heart:

@winniethebish open ze nu allemaaaaal!

1 like

Ik heb mac besteld om deze dag te verwerken

10 likes

Ik heb dus “vakantie” aka toevallig geen werkgroep of colleges maar wel naderende :dancing_women:‍♀DEADLINES :dancing_women:‍♀ dus ik vind ontspannend heel moeilijk. Maar nu wel besloten voor mezelf dat ik de hele avond in bed wijn ga drinken onder twee dekbedden, troep ga eten en youtube ga kijken. En met troep bedoel ik oa:

Samenvatting

23 likes

Ik ben verslaafd aan een stom spelletje en nu heb ik vierkante ogen

1 like

Ik heb mijn pyjama nog steeds aan, heerlijk haha

1 like

@Vaiana neee netjes 1 per dag open krassen, dit gaat om keiharde knaken dat wil je niet jinxen :frowning_face_with_open_mouth:

@Ohappyday @Lemongrab nou ik hoorde toevallig dat er drie kalenders zijn met 100.000 dus dat komt goed uit :smirk: wat gaan jullie met t geld doen?

2 likes

Make up of eten? Het is allebei een logische keus

3 likes

Wat flauw zeg dat ze jou er niet op hadden voorbereid. Was het allemaal ruk wat ze zeiden?

1 like

Over stomme spelletjes gesproken. Spijt dat ik de slimste mens heb geïnstalleerd. Kon het gisteren gewoon niet wegleggen en heb een uur langer dan ik wilde het zitten spelen :sob: Denk dat ik het binnenkort weer verwijder uit zelfbescherming. Kan geen maat houden met zulke dingen.

waarom heeft niemand mij eerder verteld hoe lekker lychees zijn?

Lychees zijn heerlijk.

3 likes

Oh sorry, vergeet ik steeds te doen

10 likes

ja het is echt net snoep maar dan verpakt als fruit

2 likes

Jaa zo zoet fris en jelly achtig :heart_eyes:

1 like

Smaak 10+
Textuur -10

6 likes

@Zoeva Nee maar een ding. Iets waar ik het niet mee eens was maar ja hè, whatevs. Maar vind het vervelend dat ik nu niet de kans gepakt heb om aan te geven wat mij stoort.

7 likes

Ah ben je wel na 15 minuten van af!

1 like

M’n ice tea was omgevallen, heel die zak nat en kapot en beker half leeg. Wilde ik aangeven in de app maar moest een foto van het beschadigde item toevoegen en had de zak al weggegooid. Dus heb maar gezegd dat er iets ontbrak zodat ik geld terug kreeg.

1 like

Ik ben gewoon een avond alleen thuis :scream:

7 likes