Een exdate heeft mijn linkedin bekeken en nu ben ik bang dat hij weer contact met me gaat opnemen waarom zijn het nooit de mensen waarvan je het stiekem hoopt maar altijd die mensen waarvan je het bestaan liever was vergeten
Ooooh hemels Kan me dat niet eens meer herinneren. Wat zijn je plannen?
Gewoon de volgende keer op terugkomen, en dan kan je ook nog vertellen wat je er zelf allemaal van vindt. Lucht vast op!
Geniet van je
Omg ik dacht eerst insult als in belediging. Vond 112 bellen al overdreven.
Maar jeetje wel heftig!
Oef, dat is heftig!
Hahah dat hoort! Wat leuk dat je het gemaakt hebt en lekker vind. Ik ga morgen een stuk pecorino halen en dan een cacio e pepe pakketje maken voor mn date. Deels als cadeau voor hem maar ook als cadeau voor mij heheh
Ik post sinds m’n zestiende ofzo eigenlijk nooit meer selfies want dan voel ik me een narcist, maar heb onderweg naar kerstdiner in de auto echt een bombass selfie gemaakt nadat ik even wilde checken hoe m’n haar zat. Nu wil ik hem eigenlijk wel heel graag posten op insta stories maar dan schaam ik me dus een beetje. Dus ben ik door een lijst aan het gaan om m’n verhaal te verbergen voor bepaalde mensen, wou dat ik meer schijt had in het leven.
gewoon doen je kunt m altijd nog verwijderen
bombass selfies horen gedeeld te worden
Selfies krijgen bij mij altijd de meeste likes, dus volgens mij vinden mensen dat juist leuk!
Daarnaast is het jouw insta, dus jij bepaald!
Omg I feel you! Wacht al 3 dagen op een
tonijn salade.
geiten kaas met honing of vijg.
Brie met een walnoot en honing
Filet americain
Iemand wilde mijn plannen dwarsbomen voor eigen gewin maar daar heb ik lekker een stokje voorgestoken. En ja ook puur voor eigen gewin maar idc.
Mijn moeder die maakte voor toastjes altijd kaassalade. Helaas kan ze dat nu niet meer maar was altijd een hit op verjaardagen. Weet eigenlijk niet wat ze er in stopt maar recept staat vast online.
Ik heb vandaag mijn stappendoel weer eens gehaald. Wil mezelf echt weer motiveren om iedere dag m’n stappendoel te gaan halen. Gelukkig zorgt crime junkie dat het een stuk spannender word.
Ik ook niet!
Nou, om heel eerlijk te zijn ben ik tevreden met weinig hahaha. Lig onder mn nieuw gekregen kleedje en met mn gekregen sloffen aan op de bank te Netflixen. Heerlijk!
Ja zo kan het ook. Al maakte ze het wel vers en niet van joooooooohma
Omg ik wil dit
Niet echt een slaatje maar ik vind dit heel lekker!