Omg I feel you! Wacht al 3 dagen op een
tonijn salade.
geiten kaas met honing of vijg.
Brie met een walnoot en honing
Filet americain
Iemand wilde mijn plannen dwarsbomen voor eigen gewin maar daar heb ik lekker een stokje voorgestoken. En ja ook puur voor eigen gewin maar idc.
Mijn moeder die maakte voor toastjes altijd kaassalade. Helaas kan ze dat nu niet meer maar was altijd een hit op verjaardagen. Weet eigenlijk niet wat ze er in stopt maar recept staat vast online.
Ik heb vandaag mijn stappendoel weer eens gehaald. Wil mezelf echt weer motiveren om iedere dag m’n stappendoel te gaan halen. Gelukkig zorgt crime junkie dat het een stuk spannender word.
Ik ook niet!
Nou, om heel eerlijk te zijn ben ik tevreden met weinig hahaha. Lig onder mn nieuw gekregen kleedje en met mn gekregen sloffen aan op de bank te Netflixen. Heerlijk!
Ja zo kan het ook. Al maakte ze het wel vers en niet van joooooooohma
Omg ik wil dit
Niet echt een slaatje maar ik vind dit heel lekker!
omg een huisgenoot van mij doet alsof hij deze uitspraak bedacht heeft maar het is dus gewoon van een meme???
Gelukkig staat je profiel open, dat scheelt weer zoeken. Maar ik weet zeker dat je niet de enige bent dus geen zorgen.
En ik spreek geen patat voor Brabanders
HET IS FRIET
Ik spreek geen worstenbrood
Ben net, geheel in de lijn der verwachting, gedumpt door een gozer die ik zelf veel te veel kansen heb gegeven en over wie ik vet lang heb getwijfeld Nu extra zonde van de fles wijn die ik heb laten flikkeren vannacht en heb ik alleen een blikje bitter lemon om m’n emoties mee te verdrinken.
Nee, helaas kan dat niet meer sinds de rOvErHeId de motie heeft aangenomen dat alle profielen die nog niet afgesloten zijn openbaar moeten blijven.
Grapje , alleen geen idee hoe precies, het is vast ergens bij settings te vinden.
Tonijn salade van laplace