Wat je even kwijt wil #46

Ahh wel goed bedoeld iig. Maar echt fake zulke post idd. Gaat hier ook altijd meteen bij het oud papier

De vorige bewoner van ons huis was blijkbaar ook lid. Ze is overleden. Ze leed nogal een teruggetrokken/eenzaam bestaan dus weet niet of haar lidmaatschap ooit opgezegd is. Maar iig kregen wij echt nog TIJDEN post voor haar. Denk echt wel 2 jaar later ofzo… Echt meerdere keren hierover gebeld, post teruggestuurd met reden erbij vermeld enz. Echt vreselijk hoe lang ze dan nog blijven spammen…

De actie wordt zo wel een beetje verdraaid in je bericht. Bij het aanmelden van een lot met die actie maak je kans op een bedrag variërend van 10 tot 20k. Wanneer je reclame maakt hiermee ben je wettelijk verplicht om deze prijzen te verloten onder de aanmelders en dit dus gebeurt ook echt. Hun marketing zit regelmatig op het randje maar de prijzenpot bestaat wel degelijk.

Ik heb vanmorgen/vannacht (het was 4 uur) met mijn slaperige hoofd de kat dus een uur te vroeg zijn insuline gegeven. :sweat_smile: Dat moet eigenlijk elke 12 uur, dus hopelijk zorgt dit niet voor al teveel verstoring. Hij loopt al wel een uur om eten te zeuren, het arme beest.

@Krabsalade Haha, ik ben een paar jaar geleden naar hun concert geweest. Niet eens per se omdat ik het zo geweldig vind (wel leuk), maar een vriendin van me wilde heel graag. Maar dat is echt jeugdsentiment ook hier. Net als Good Charlotte en Simple Plan, haha.

1 like

Ik weet nu al dat mijn vriend zo gaat vragen wat ik vandaag gedaan heb. Nou, de hele middag gekeken naar deze filmpjes omdat ze zo droog en irritant zijn.

En nu mis ik het om te skaten. Oma out.

5 likes

Oeh als je inspiratie zoekt;

-ontwikkelen verpleegkundig leiderschap
-participeren /uitvoeren van visite/mdo
-rgie nemen en houden
-interprofessioneel samenwerken bevorderen
-feedback geven
Zoiets?

1 like

toch leuker dan mijn broer die random BIEFSTUK uit het raam roept.

Ik begin opeens te twijfelen of m’n huisgenoot en ik in onze aangeschoten staat (voordat we met wijn de trein in gingen) de koffiefilters uit de koffiezetapparaten hebben gehaald voor we allebei voor weken vertrokken :confused:

7 likes

Haha dit heb ik ook te vaak meegemaakt in mijn leven, wel gezellig een nieuwe levensvorm als je weer thuis komt!

4 likes

Ik kwam een keer op een kantoor van een studentenorganisatie na de zomervakantie als eerste… de schimmel had dat apparaat zodanig overgenomen dat het niet meer te redden was :")

1 like

Jezus ik stuurde dit verhaal ook naar mijn vriend en hij reageert met: “Heb je al je spullen nog?” Nouja zeg :rage:

Ja oké, meer dan tien jaar geleden is mijn portemonnee uit mijn tas gejat terwijl iemand anders me (ter afleiding) een vraag stelde. Maar 1. ik let inmiddels echt wel op en 2. je hoeft niet altijd van het slechtste van een mens uit te gaan.

2 likes

Neeee hahahaha

Shit dit vraag ik me nu ook af over onze Senseo op het werk. Moest daar vandaag zijn voor te balansen maar nu komt daar tot 6 januari niemand. Hopelijk valt dat mee met die pad voor 8 dagen :sweat_smile:

3 likes

Gelukkig proef je bij Senseo het verschil met of zonder schimmel waarschijnlijk toch niet

46 likes

Nee dat scheelt. Ik heb daar geen andere optie dan of Senseo of oploskoffie helaas. Maar dan kies ik toch voor Senseo. Er geven zelfs ooit klanten complimentjes over de koffie :joy:

5 likes

Die cappuccino uit de Senseo vind ik best oké. Ik heb een Senseo, maar ben er zelf niet heel erg weg van. Mijn moeder had hem vooral voor zichzelf gekocht want ‘anders krijg ik geen koffie.’ Little did we know.

1 like

Ik had verse gemberthee gezet voor mijn vriend toen hij me kwam ophalen op mijn kamer twee weken geleden. Ik had alles supernetjes achtergelaten… DACHT IK.

Mijn huurbaas appte me vorige week of ik thuis was omdat hij iemand had die mijn kamer wilde bezichtigen (ik ga daar weg). Ik heb toen gezegd dat ik er even niet was en dat mijn kamer op slot zat. Hij zei dat hij een sleutel had (wist ik) en of ik het oké vond om haar die kamer te laten zien zonder dat ik er was. Vond ik geen probleem, heb verder ook een hele chille huurbaas.

Dat vertelde ik dus tegen mijn vriend, zegt hij doodleuk: “Supernetjes? Volgens mij staat er een mok met lege stukjes gember sinds we vertrokken zijn” Ik was dus in de veronderstelling dat hij die gember had weggegooid.

Nu ben ik benieuwd of mijn huurbaas daar iets van gezien of geroken heeft :sweat_smile: hij heeft in ieder geval niks meer gezegd

3 likes

Oh maar gember droogt vaak gewoon best wel uit, dus waarschijnlijk was er bijna niks te zien en zeker niks te ruiken!

2 likes

Gember schrompelt heel erg in, soms komt er ook beetje schimmel op maar valt heel erg mee. Ik heb het nog nooit geroken ofzo.
Vind het nog meevallen. Ik ben wel eens hele vuilniszakken vergeten :’)
En in mijn Nespresso had ik paar jaar geleden steeds zwarte wormpjes. Ik gebruik het apparaat wel nog :’)

5 likes

@Oprah nou de cliffhanger is opgeheven… Ik ben… Wezen lopen !

Doet schouder klopje

Doel vandaag weer gehaald :potato:

5 likes

Dit ging wel echt om 2 maanden in de zomer! Dus hopelijk valt het nu mee

1 like