Wat je even kwijt wil #46

Wat lief en goed dat je dat deed.

En wat een shock voor mij. :joy: ik dacht dat ik me redelijk goed aan de regels hield, maar nu jij dat zo schrijft dat je niemand aangeraakt hebt denk ik wel shit, ik doe het helemaal niet goed.

Anyhow, ik denk dat je onderbuurvrouw je zeer dankbaar is en dat er voor deze situaties uitzonderingen gemaakt mogen worden. Gelukkig schrijf je zelf ook dat je geen spijt hebt!

1 like

Jaaa, voor eind januari weer een b&b geboekt ver weg van alles en met bad! :sunglasses::sunglasses: lekker de hond van mijn zusje mee en veel wandelen. Ik hoop dat het gaat sneeuwen!

23 likes

Ah, lief berichtje! :blush:

Ze kwam net een bos bloemen brengen, zo lief!

9 likes

Ik had voor kerst iemand een waardenbon van een supermarkt verstuurd met de post. Die heeft ze naar eigen zeggen nu nog niet ontvangen (50,-) vind ik lullig dus morgen zorg ik voor een nieuwe waardebon die ik persoonlijk in de bus zal gooien maar ugh. Baal ik toch wel van eigenlijk… zo heel breed heb ik het ook weer niet :joy: Wil haar ook niet in twijfel trekken maar toch vind ik het gek en hoop ik niet dat ze het bij de post oid uit de enveloppe hebben gehaald ofzo? Het kan ook kwijt geraakt zijn natuurlijk.

De post duurt erg lang momenteel dus zou het nog even afwachten. Ik heb ook post op 22 of 23 verstuurd die er nog niet is, maar dat komt nog wel goed verwacht ik.

3 likes

Zover ik weet hebben mijn studenten altijd meerdere punten.
Ik ben altijd wel ā€œfanā€ van de genoemde punten, actueel, kunt ze vrij specifiek maken of juist niet. Daarnaast kun je ze vrij goed toetsen in de praktijk.
Ik zou wel minimaal 3 a 4 punten aandragen in je pop eigenlijk, daar is je stage voor bedoeld.

1 like

Omgg same girl! Heb kleren besteld en voor het eerst vind ik alles leuk en alles past (!) en ahhhh. Super happy, feel like a SNACK :smiling_face_with_three_hearts::ok_woman:

12 likes

Post loopt echt 2-7 dagen achter. En vandaag was er heel weinig omdat er met de kerst niet in de sorteercentra gewerkt is.

2 likes

Blegh. Ik heb vakantie, maar het lukt me niet echt om ervan te genieten. Terwijl ik het zo hard nodig heb om even op te laden…

1 like

Ik heb na morgen vakantie en ik had een hele chille dag qua werk met alleen maar patiƫnten voor korte, routineonderzoeken. Nu heb ik met iemand geruild en heb ik ineens een super interessante casus, maar ook een heel moeilijk onderzoek. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik blij ben dat ik iets zeldzaams en interessants mag doen of dat ik mezelf moet haten voor deze ruil omdat ik eigenlijk wel zin had in een chill dagje voor de vakantie.

1 like

Ik heb echt precies hetzelfde, echt vervelend.

1 like

Ik heb post van 2 weken na verzending nog gekregen dus als je het vorige week hebt verstuurd zou ik het nog even afwachten, alles is erg vertraagd nu.

1 like

@LastYoungRenegade @Lemongrab Ik heb het bijna twee weken geleden verzonden. Zou het dan nog steeds daar kunnen liggen? Het liefst wacht ik ook af maar die meid blijft me berichten en vind het toch ook best wel o gemakkelijk. Alsof ik het niet echt op de post heb gedaan? haha.

1 like

Ik heb nog helemaal geen oliebollen gegeten de afgelopen weken. Morgen maar eens halen.

1 like

Dat weet ik ook niet maar alles duurt wel langer. Snap dat het een ongemakkelijke situatie is. Vooral als je nog zo wordt opgejaagd :grimacing:

1 like

Kan wel, hoor. Soms blijft verkeerde post ook terug komen in een wijk. Heb dit zelf regelmatig.

Wel heel vervelend dat ze je blijft berichten.

1 like

Ik zit Rail Away te kijken in mijn kerstvakantielockdownsleur waarin ik echt geen hol uitvoer en verlang nu zooo naar zon en vakantie en gewoon slenteren door oersaaie stadjes en een beetje tipsy in de hangmat liggen lezen en wijn drinken

26 likes

Ik droomde vannacht dat mijn kat (!) administratief medewerker was bij een transportbedrijf. Inclusief koffertje met lunchtrommel erin.

87 likes

Zeg dat tegen m’n 6 uur op de fiets weer :sob: ellende weer. Ik heb deze extra dag aangenomen op 3.5u maar nu door de drukte zit ik elke week op 5.5+ en heb zo’n last van m’n rug…

Ze moet toch blij zijn dat jij het hebt geprobeerd, ja kut voor haar en ook heel zonde van jouw geld, maar ik zou echt niet nog een keer 50 euro gaan geven.

30 likes