Wat je even kwijt wil #46

Ahh wel goed bedoeld iig. Maar echt fake zulke post idd. Gaat hier ook altijd meteen bij het oud papier

De vorige bewoner van ons huis was blijkbaar ook lid. Ze is overleden. Ze leed nogal een teruggetrokken/eenzaam bestaan dus weet niet of haar lidmaatschap ooit opgezegd is. Maar iig kregen wij echt nog TIJDEN post voor haar. Denk echt wel 2 jaar later ofzo… Echt meerdere keren hierover gebeld, post teruggestuurd met reden erbij vermeld enz. Echt vreselijk hoe lang ze dan nog blijven spammen…

De actie wordt zo wel een beetje verdraaid in je bericht. Bij het aanmelden van een lot met die actie maak je kans op een bedrag variërend van 10 tot 20k. Wanneer je reclame maakt hiermee ben je wettelijk verplicht om deze prijzen te verloten onder de aanmelders en dit dus gebeurt ook echt. Hun marketing zit regelmatig op het randje maar de prijzenpot bestaat wel degelijk.

Ik heb vanmorgen/vannacht (het was 4 uur) met mijn slaperige hoofd de kat dus een uur te vroeg zijn insuline gegeven. :sweat_smile: Dat moet eigenlijk elke 12 uur, dus hopelijk zorgt dit niet voor al teveel verstoring. Hij loopt al wel een uur om eten te zeuren, het arme beest.

@Krabsalade Haha, ik ben een paar jaar geleden naar hun concert geweest. Niet eens per se omdat ik het zo geweldig vind (wel leuk), maar een vriendin van me wilde heel graag. Maar dat is echt jeugdsentiment ook hier. Net als Good Charlotte en Simple Plan, haha.

1 like

Ik weet nu al dat mijn vriend zo gaat vragen wat ik vandaag gedaan heb. Nou, de hele middag gekeken naar deze filmpjes omdat ze zo droog en irritant zijn.

En nu mis ik het om te skaten. Oma out.

5 likes

Oeh als je inspiratie zoekt;

-ontwikkelen verpleegkundig leiderschap
-participeren /uitvoeren van visite/mdo
-rgie nemen en houden
-interprofessioneel samenwerken bevorderen
-feedback geven
Zoiets?

1 like

toch leuker dan mijn broer die random BIEFSTUK uit het raam roept.

Haha dit heb ik ook te vaak meegemaakt in mijn leven, wel gezellig een nieuwe levensvorm als je weer thuis komt!

4 likes

Ik kwam een keer op een kantoor van een studentenorganisatie na de zomervakantie als eerste… de schimmel had dat apparaat zodanig overgenomen dat het niet meer te redden was :")

1 like

Shit dit vraag ik me nu ook af over onze Senseo op het werk. Moest daar vandaag zijn voor te balansen maar nu komt daar tot 6 januari niemand. Hopelijk valt dat mee met die pad voor 8 dagen :sweat_smile:

3 likes

Nee dat scheelt. Ik heb daar geen andere optie dan of Senseo of oploskoffie helaas. Maar dan kies ik toch voor Senseo. Er geven zelfs ooit klanten complimentjes over de koffie :joy:

5 likes

Die cappuccino uit de Senseo vind ik best oké. Ik heb een Senseo, maar ben er zelf niet heel erg weg van. Mijn moeder had hem vooral voor zichzelf gekocht want ‘anders krijg ik geen koffie.’ Little did we know.

1 like

Gember schrompelt heel erg in, soms komt er ook beetje schimmel op maar valt heel erg mee. Ik heb het nog nooit geroken ofzo.
Vind het nog meevallen. Ik ben wel eens hele vuilniszakken vergeten :’)
En in mijn Nespresso had ik paar jaar geleden steeds zwarte wormpjes. Ik gebruik het apparaat wel nog :’)

5 likes

@Oprah nou de cliffhanger is opgeheven… Ik ben… Wezen lopen !

Doet schouder klopje

Doel vandaag weer gehaald :potato:

5 likes

Dit ging wel echt om 2 maanden in de zomer! Dus hopelijk valt het nu mee

1 like

Ah! Mooi berichtje. En herkenbaar. Vind het een heel eng idee ook dat ze zo oud zijn. Als ik ze van een afstandje zie, zie ik ook echt een opaatje en omaatje en dat geeft soms echt wel een naar gevoel. Ikzelf voel me nog steeds 20 bij wijze van spreken.

2 likes

Hond is een goeie motivatie ook om er uit te moeten. Collega zegt altijd: doe alsof je een onzichtbare hond hebt, dan “moet” je wel

5 likes

M’n onderbuurvrouw (waar ik mee bevriend ben) kreeg vanmiddag een paniekaanval terwijl ze alleen thuis was. De deur naar mijn appartement stond open dus ze stond ineens bij mij in de keuken. Ze was heel bang omdat ze het niet kende, dus om haar rustig te krijgen heb ik (onder andere) haar hand vastgepakt. Geen seconde over nagedacht maar ik heb behalve m’n vriend natuurlijk al superlang niemand aangeraakt. Ik heb er ook totaal geen spijt van, maar toch wel even gek ofzo.

24 likes

Ik had ooit een kennis uitgenodigd om zijn werk te presenteren tijdens een bijeenkomst. Hij is vormgever, zegt ‘ie tijdens zijn presentatie: “Ja, dit was een ontwerp voor longboards. Ik wilde het eerst niet doen want longboarden is voor pussies.” Ik heb zo hard gelachen en sindsdien zijn longboards voor pussies.

18 likes

Ik heb dus kleding besteld en bijna alles is leuk ??? maak ik bijna nooit mee. Ben de afgelopen maanden een paar kilo afgevallen en merk echt zo goed dat ik er zelfverzekerder van wordt. Ik vind alles mooier staan en m’n eerste gedachte is niet meer lijk ik hier dik in?

Dus 3 jurkjes 3 tops 1 trui en 1 sjaal rijker. O ja en designerschoenen gekocht afgelopen week.
En mezelf overbodige Rituals cadeau gedaan.
Treat yourself :raising_hand_woman:t3:. Vind dat ik het verdiend heb dit jaar (niet vanwege corona maar vanwege persoonlijke shit).

47 likes

Ugh
Terwijl longboarden me best leuk lijkt. Ik ben al motorisch gestoord genoeg die amper op een skateboard kan blijven staan, laat staan al die trucjes. Dan maar een simpel lang board. En dat lijkt me al moeilijk.
Er komt nu wel meteen een kennis in me op die aan longboarden doet, en dat is wel echt zo’n type ja :sob: Zie hem al zitten rond dat kampvuur.

1 like