Wat je even kwijt wil #46

Maccieeee
Geen afwas :partying_face:

2 likes

Je mag door voor de wasmachine!

Ik kan echt niks met deze man mijn god

13 likes

Ehh vier uur geleden :crazy_face:

Vanmiddag lekker het huis en een deel van de schuur opgeruimd. Alleen een beetje jammer dat ik alles wat weg moet niet in 1 keer kwijt kan. Maar ooit is die verdraaide schuur weer opgeruimd!

5 likes

Bij gebrek aan familiebezoeken (geen) lekker ramen en gefrituurde kip besteld bij Takumi :yum: Mag wel weer eens een keertje.

Trouwens, dezelfde bestelling zou bij Uber €4 duurder zijn dan bij Thuisbezorgd… apart?

4 likes

Ugh vervelende vent vind ik dat zeg

1 like

Is hij ooit relevant geweest?

1 like

Mijn vader en zusje zijn net weg, was gezellig en veel eten over dus vanavond en de komende 3 dagen heb ik nog genoeg en hoef ik geen boodschappen te doen :innocent:
Nu de rest van de avond (en week) in pyjama op de bank chillen

11 likes

Heb me heerlijk uitgesloofd in de keuken voor dit tattarecept. Echt 10/10

30 likes

Ik heb net even heel hard gehuild omdat ik mijn ouders nu niet kan zien. Mijn vriend heeft zich moeten laten testen vandaag, dus kerst valt in het water.

We gaan gelukkig wel zo lekker Indisch eten en een kerstfilm kijken dan maar.

2 likes

Kerstavond ruzie met mijn vriend. Goed gemaakt. Nu weer ruzie. Nou Merry Xmas.

4 likes

Ik houd het echt niet langer vol om 3 uur aan een tafel stil te zitten. :roll_eyes:

1 like

Hmmm kan ik in mijn trainingsbroek zo mijn kerstdiner gaan ophalen bij een restaurant of nichttt

1 like

Omg ik heb echt zo veel cadeautjes van mijn ouders gehad :scream::sob: Ik ben echt in shock hahah ik zit ook nog steeds omringd tussen al mijn cadeaus met een deel al op en om of om mij heen.

1 like

Lekker kruiswoordpuzzels met de top 2000 aan en een wijntje, zo lekker eten en morgen samen met een vriendin uitgebreid koken en ondertussen/erna borrelen, puzzelen en Geer en Goor kijken. Al met al een prima kerst denk ik zo, ik kijk er toch elk jaar een beetje tegenop ofzo omdat ik single ben :sweat_smile: maar dat is helemaal niet nodig blijkt wel weer

10 likes

Maar love dit artikel

1 like

Ja die shade is genieten

1 like

@KipTokTok @Ladybug :heart::heart:

2 likes

Ik heb zo’n pesthekel aan dat gedweep met de top 2000

8 likes