Wat je even kwijt wil #46

Sterkte!

1 like

Ah getver wat naar, @Luzarl. Sterkte!

1 like

Zeker!

1 like

Ik heb zo’n zin in chips en dat heb ik natuurlijk niet in huis. Ik doe dat expres zodat ik het niet te veel eet want love chips maar nu ik erover nadenk heb ik al 3 weken ofzo geen chips gehad?? Dat is echt te lang, had ik nu maar chips :broken_heart: ga zo al m’n kastjes door op zoek naar iets wat in de buurt komt :sob:

4 likes

Vandaag voor 1 euro 7 avocado’s gekocht op de markt want ze moesten er vanaf. Als iemand nog recepten weet met avocado die ik echt moet proberen, laat het me weten!

7 likes

Ik houuu van deze.

1 like

Avocado brownies. Geen idee of het lekker is maar zie het weleens voorbij komen

1 like

Volgens mij kan je ze ook invriezen.

1 like

Sterkte! :sparkles:

1 like

Wat vreselijk, ik zal een kaarsje voor jullie branden. :heart:

1 like
1 like

Avocado chocolade shake! Melk, havermout, cacao en een avocado in een blender mikken en je hebt een romige healty choco smoothie.

1 like

Ik heb vandaag 3 zakken gehaald, want aanbieding (die helemaal niet zo goed bleek te zijn achteraf), maar heb er 2 in de schuur laten liggen. Want ik weet dat als ik binnen ben ik niet graag meer naar de schuur ga die beneden is, haha. Teveel moeite.

Nachos met heeeeullll veel guacamole natuurlijk!!! Maar je kan ook blokjes invriezen voor door een smoothie en anders kan het ook door een vegan witte pasta saus met cashewnoten.

1 like

@Luzarl sterkte!

@ohnotheydidnt wat een tópdroom! Als ik niet kan slapen stel ik me soms voor dat mijn kat in mijn plaats of die van mijn man naar het werk gaat (met de trein, voor de klas, enz. :grinning_face_with_smiling_eyes:)

6 likes

Mijn god mijn hond heeft weer eens oorontsteking. Iedere dag wat met die hond

En hij is te dik en moet op dieet

42 likes

Was bij een vriendin en heb echt precies genoeg gedronken dat ik me mega chill voel en ben echt een beetje wollig. Heb zin om naar de kroeg te gaan

24 likes

In sommige opzichten lijk ik veel op mijn moeder, maar niet in het opzicht dat ik 4 maanden van te voren bezig ben met hoe ik een koffer in ga pakken. Een dag van te voren lijkt mij genoeg.

3 likes

Nooo jeetje zeg, wat krijgen jullie veel te verduren. Veel sterkte en ik duim voor jullie

1 like