Wat je even kwijt wil #46

Veel sterkte @Luzarl

——————————

Mijn moeder haar operatie is oké gegaan. Schijnbaar had ze een galsteen van zo groot als een avocadopit, het was niet simpel te verwijderen. Ze moet er dus ook wel echt al een tijdje serieus last van hebben gehad.
Gelukkig kon ik vanavond langs.
Waarschijnlijk is ze met oudjaar niet thuis.
Wat een pokkenjaar,als volgend jaar minder ziekenhuis bezoekjes zouden kunnen ben ik blij.

18 likes

Ben je er nog uitgekomen?

3 voor 5 bij de hamstertoko? :skull:

Ja klopt!

Ik zag die aanbieding vanmiddag en dacht wAt eEn OpLiChTeRiJ, meestal is het 2 voor 2 of 2 voor 2.50. Maar zo te zien zijn dit party packs dus dan weet ik eigenlijk niet of dit een goede aanbieding is ja of nee. Waar is Gierige Gerda als je haar nodig hebt?

Ja en het gaat toch om karakter

2 likes

Ik weet even niet waar ik het kwijt moet maar door een discussie in het Andere Youtubers & Bloggers topic met o.a. @tuula heb ik heel bewust besloten om voor nu echt te kappen met het als een kutwijf dissen van wie dan ook die zijn of haar leven filmt. Ben ooit bij EGF beland tijdens Betty gate enzo maar ben echt te lang blijven hangen in die afkraakmodus. Klaar emee! Dus, dat wou ik ff kwijt :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja, viel eigenlijk een beetje tegen qua korting, die was 67 ct ofzo. :joy:

Deze dartwedstrijd is denk het spannendste wat ik heb meegemaakt in 2020

7 likes

Ik ben al sinds 2011 overtuigd vegetariër en toch kan ik vol overgave zeggen: man naar mijn hart. :cupid:

7 likes

Omggg was echt even bang dat ie eruit zou liggen. Ik vind het alsnog wel echt superzielig voor die Cullen. Zo goed gespeeld. En met die foute score was ook echt fucked up voor hem.

2 likes

Ja ik zei net tegen mijn vriend wat moet Cullen balen zeg. Echt gewoon zo aan elkaar gewaagd, echt goed gedaan door cullen.

1 like

Ik maak graag avocado spaghetti als ik avocados in huis heb

Pijnboompitten zijn prima vervangbaar met amandelen

2 likes

@Luzarl Sterkte!:two_hearts:

1 like

Ik vergeet altijd hoe duur pijnboompitten zijn. Stond vandaag in mijn handen met 30 gram voor… 2,40?:skull:

6 likes

Haha precies de reden waarom ik die krengen graag vervang als t kan. Flink luxeproduct blijkbaar

4 likes

Weet niet of je een Turkse supermarkt in de buurt hebt. Bij ons scheelt het best veel geld om ze daar te kopen.

2 likes

Iedere dag dat ik mijn pil doorslik met wijn moet ik lachen.

2 likes

Het viel me op dat AH, slinks als het bedrijf is, in zes varianten pijnboompitten verkoopt. Ik geloof dat de pitten het duurst zijn als ‘saladeverrijker’, dan liggen ze dus ook bij alle voorverpakte ingrediënten die zo een salade inkunnen. Maar als je verder kijkt dan zie je ook dat ze een zakje van 150 gram voor 7 euro hebben liggen bij de voorverpakte bakjes cashews, walnoten, etc. 7 euro is wel veel geld in een keer maar daarmee doe je wel even als je een beetje zuunig bent. Het scheelde best wat, ~46 euro per kilo in plaats van ~76(!!) euro. Ik wilde dit verhaal even kwijt want ik voelde me echt te slim voor de Appie vanmiddag. :sunglasses:

71 likes