Lol ook de avond van tevoren, alsof mensen misschien niet allang bedacht hebben wat ze willen maken ook
Mijn kat heeft sinds een paar dagen ontdekt dat het super leuk is om als een papegaai op mijn schouder te zitten. Heel gezellig hoor, maar dat beest weegt 5,5 kilo
Wacht maar tot hij ineens Lorre Lorre roept
Ik moet stiekem wel lachen om de alcohol boven thuiswerken
Kan je ons vergezellen met een foto in het kattentopic?
Space jam is op tv en dat is echt zo’n nostalgie!
Ik besef me nu pas dat morgen Oud&Nieuw is. Dacht vrijdag ofzo
Hm dat kan misschien wel ja!
Als je mn dans verhalen begin dit jaar al irri vond, hou dan je hart maar vast voor als die pleuris corona weg is. Sterker nog ik denk dat ik dan niet eens tijd meer heb voor t forum. Ik mis dansen zo
Doet echt pijn aan mijn ogen.
Wat luchtiger; Mila is 1 van meest favoriete babynamen
Ik geloof dat ik de tiedyetrend even heb gemist. Smoorverliefd moet ik misschien even horen? Maar eh, André en Monique verloofd? Sylvie Meis getrouwd? Is dat serieus dit overzicht waard?
NOS jaaroverzicht was helemaal niet nodig, Blond Amsterdam toont wel ff wat van belang was dit jaar. Achterlijke tutten
Ik moest even knijpen met mijn ogen, er staat: ‘Franse leraar Samuel Paty vermoord’
Ik knijp al een kwartier maar lees
Lerzer
Hoe zijn dat twee a’s (vraag aan ba niet aan jou)
Oh ik had die frans leraar samuel helemaal over het hoofd gezien. Ik wist wel dat ze hem bedoelde. Maar toch staat het er zo vreemd.
Soieso stond er nog zon heftige gebeurtenis met een fuckint waxine lichtje. Teken dan ff een goeie kaars.
Mis meer de verhalen van de mannen in combinatie met dansen
Hihi me 2
Sorry deze woordkeuze
Omg