Mis meer de verhalen van de mannen in combinatie met dansen
Hihi me 2
Sorry deze woordkeuze
Omg
Ik las eerst ook lerzer
In plaats van plannen te maken voor morgen en twee uur mijn kledingkast overhoop halen voor een party outfit, ben ik nu als een malle aan het poetsen om schoon en opgeruimd het nieuwe jaar in de gaan.
Een teken van oud en volwassen worden
Ik heb echt een teringhekel aan koken, dus we hebben hier thuis de deal dat vriend kookt en ik de tafel en de keuken opruim, maar ik heb dus ook een tyfushekel aan de keuken opruimen, maar heb nu ontdekt dat ik het LEUK vind om te doen als ik dan tijdens het opruimen heel hard muziek luister, meezing en dans en een kleeeein glaasje wijn on the side drink.
Door het forum keihard geinfluenced voor haarproducten van Maria Nila en ik ben er zo blij mee, echt mijn bosje stro komt weer tot leven
Ik heb wel eens dingen aan een kind huis gedoneerd. Was wel lastig ivm veiligheid van de kinderen dus ze zijn niet heel happig op langs komen, maar ze waren uiteindelijk heel blij met alle spullen. Waren vooral nog spullen van mijn kamer bij mijn ouders dus bureaulampjes, etuis, potloden, nog wat knuffels etc
Ik heb ook echt met haar te doen. Ik heb ook weinig geld, dus ik snap wel hoe welkom boodschappen zijn.
Ok het is slecht nieuws met mama, ik weet nog niet veel maar het is slecht. Ik rij straks naar huis, ik snap het niet helemaal, papa was ook kort van stof.
Ik waardeer jullie steun enorm maar wil niet het topic kapen met sterkte berichtjes, dus een hartje achterlaten is voor mij genoeg (als je wil).
Het internet van ziggo bij mijn beide ouders is echt gewoon om te janken met apple producten en helaas zijn al mijn producten van apple, dus jaag lekker mijn internetbundel er doorheen. Hebben andere hier toevallig ook last van?
Ja! Ik heb thuis internet van t mobile en nergens problemen mee. Zodra ik bij mijn ouders kom, die dus ziggo hebben, kan ik beter de WiFi uitzetten want het werkt voor geen meter. Mijn broer trouwens ook. We hebben allebei een iPhone.
Jaa ik heb dus precies dit en ook mijn broer met een iPhone waarbij de WiFi niet werkt bij mijn ouders. Alleen hij heeft thuis ook ziggo en die werkt dus weer wel…
Ik vind deze tof, maar zo duur (nee heb deze nog niet in de collectie) en door het bont kan ik ze niet het hele jaar aan.
Ja dat is inderdaad het rare, mijn broer heeft ook gewoon ziggo thuis en daar hebben we dan weer beiden geen problemen.
Welke producten heb je precies?
Ik heb de heal shampoo en conditioner
En ik gebruik het vanilla masker voor de kleur
Hopelijk heeft iemand hier op het forum het antwoord voor ons, want ik word er echt gek van! Maar wel fijn dat het dus niet aan het internet van mijn ouders ligt wat ziggo personeel zegt.
Wist niet dat het een forum ding was maar ja, ook hier groot fan. Ik gebruik de Heal en Silver
lijn, en jij?
Edit: ik moest even doorlezen zie ik