Ik heb echt zin ook om al die reacties op Facebook te rapporteren.
Ik vind het al bijzonder dat ze blm nog best opvallend hebben getekend ipv in de hoek gepropt. Maar dat is ze misschien nog best bij gebleven nadat ze helemaal een zwart vierkantje op insta hebben gepost.
Speelgoedbank misschien? Moet je even kijken of je er een in de buurt hebt.
Ik zie nu pas dat die leuke polaroid fotos onder in overleden mensen zijn. Kan door het gekrabbel niet lezen wie t zijn. Mja r.i.p
Ja en Hugo de Jong hahahah
Mijn God wat een verschrikking is ditâŠ
Jaaa en men is ook zo positief!! Dat is het rare
Iemand schrijft: âKomt deze ook weer als placemat te koop?â
WAAROM ZOU JE DIE WILLEN?!?!
Ah gadverdamme man wat een gedrocht. Maken ze dat elk jaar? En mensen kopen het???
Ik ben eindelijk geweest haha. Morgen nog naar de gall en ik ben er klaar voor.
Ik heb honger maar moet nog wachten op de AH, ik trek die kratten straks zelf uit de kar. Peper er in jongeuh
Morgen etentje met vrienden en we maken alle 4 een gang, en nu komt 1 iemand vanavond in de groepsapp met: ik lust dit dit dit dit dit en dit niet. En dat irriteert me echt, HOEZO lust je zoveel niet? Je bent volwassen?! Geen kind van 5.
Proef gewoon het gerechtje, en beoordeel dan wat je er van vindt. Wie weet vind je iets in een bepaalde combi van dingen wĂšl lekker?
open your mind en smaakpapillen
Ik heb op de valreep voor oudjaarsdag echt super goed nieuws gekregen. Dit jaar was overall niet echt het meest geweldige jaar maar dit bied echt zoveel perspectief voor 2021.
Ik sluit dit jaar met een traan maar vooral een hele grote lach af!
Ik ga morgenavond naar een vriendin en zij heeft alles geregeld en ingekocht, maar nu wil ik wel iets meenemen. Met lege handen aankomen vind ik een beetje lullig maar verder dan een fles wijn kom ik niet gezien zij al het eten en champagne enzo al heeft. Iemand ideeën?
Misschien een (koffie)likeur ipv wijn?
Dit doet echt pijn aan mijn ogen
Net naar de oliebollenkraam gefietst om oliebollen te halen. Is de kraam gesloten! Logisch want het was al 18:30, maar ik was de tijd totaal vergeten vandaag. Eindstand: nog geen oliebol gehad helaas.
Maar ook echt de avond van te voren?! Je rijdt maar lekker langs de McDonaldâs dan voor een Happy Meal hoor.
Ik vind het echt niet erg (oke ja het is wel irritant maar gastvrijheid en zo) om rekening te houden met iemand, maar als je een moeilijke eter ben mag je er ook wel wat eerder mee komen.
Ah wat irritant! Zou hier ook geen rekening mee houden als iemand hier een avond van te voren mee aan komt zetten.