Ik heb vanmiddag een oliebollen wandeling/proeverij gedaan en alle oliebollen opgegeten. Nu ben ik misselijk en heb ik geen oliebollen meer voor morgen, so sad.
Gaat inderdaad om dat er helemaal niks gebeurt als het verbonden is met hun WiFi.
Heb je iOS 14? Zijn problemen mee met software icm modem, ff ziggo bellen dan kunnen ze je modem iets anders instellen en werkt het goed. Anders evt vragen om een wifibooster om je signaal te versterken.
Ik heb inderdaad iOS 14 op mijn telefoon, maar mijn iPad heeft dat niet, die doet het ook wel beter dat mijn telefoon. Bij mijn vader hebben we inderdaad een WiFi booster gekocht omdat hij ook een iPhone heeft, maar merken geen verschil ermee. Zal nog eens contact zoeken met ziggo.
Oef die Beau rtl eindejaarsspecial begint echt heel kut
Ben er toch weer ingetrapt
Man gaat morgenvroeg door de oliebollen straat van de warme bakker hier (ook voor de beignets).
Ik weet wat ik eet na het hardlopen
Zo twee dagen terug hadden mijn vriend en ik wiet gerookt met een waterpijp, en omfg ik was echt helemaal van de wereld af hahaha. Ik was vrienden allemaal rare berichten over hugh Grant en Friends aan het sturen en heb zelfs een paar voice berichten verstuurd die gewoon helemaal niet logisch zijn. Dat gezegd hebbende gaan we dit zo gewoon weer doen, want ik ben vrij en heb verder geen verplichtingen. Behalve dan dat ik morgen oliebollen wil gaan maken in de airfryer hahahaha
Ahum film voor insta storys ahum
Hahaha ik hoop echt dat ik helder genoeg ben om mezelf niet zo fucked up vast te leggen maar wie zal het zeggen Ik bleef ook zeggen tegen mensen:’ Omg ik ben niet zo high as a kite maar Hugh as a grant! Kan niet geloven dat ik dit heb bedacht!’. Ik zat echt al die berichten zo terug te lezen haha.
Vervolgens had ik Notting Hill aan gezet en piste ik iedere keer bijna in mijn broek als Hugh Grant in beeld kwam. Ook had mijn vriend nog gefilmd dat ik op een triplaat ging staan die ik van mijn moeder voor de kerst had gehad haha met mijn gerrit spongebob pantoffels aan en toen pleurde ik ervan af op de bank haha. Maar het was echt freaky! Ik ben echt nog nooit zo van de wereld af geweest
Ik kijk nu op 3 Volendam 20 jaar later. Heftig, ik kan het me nog goed herinneren
Hahaha ik hoor gewoon gelijk jouw lach ook.
Haha zie mijn berichten paar boven jou, vond het echt gigakut en heb het ook afgezet
Slap aftreksel van Koppenspijkers
Maarrrrr nu weet je waar ze het allerlekkerst zijn en kan je daar morgen nog inslaan toch?
Respect, ik ben precies precies hetzelfde. Altijd alles op t laatste moment, dus wie gaat morgen nog aan de slag juist ja dat ben ik haha.
Negatief getest, dat wordt nieuwjaars tongen!!
Omg zo een trilplaat is echt mijn TellSell natte droom.
Tweede kerstdag was ik bij mijn ouders en zaten we liedjes op spotify op te zoeken, twee flessen wijn later en er komt een liedje voorbij die ik suuuuuuuper mooi vind en toen zei ik dat dat gedraaid moet worden op mijn vaders crematie (ja dat is gewoon een normaal onderwerp in mijn familie haha) Liedje gaat over liefde en hoeveel je van iemand geleerd hebt en hoe diegene er altijd voor jou geweest is en ik moet altijd aan mijn vader denken als ik dat hoor. Zegt hij ineens “nee dat wil ik op mama’s crematie”, nou toen had hij me al aan het janken en nu moet ik daar steeds aan denken en elke keer weer opnieuw janken. Ben echt jaloers op de liefde tussen mijn ouders en vind het ZO lief dat mijn vader zo (als in dat liedje dus gezongen wordt) over mijn moeder denkt.
Ik trek het echt niet als de toon die ik voor timer of wekker gebruik als ringtone wordt gebruikt in een serie. Makes no sense. Alsof mensen de telefoon opnemen als de timer afgaat. Er is maar 1 logische ringtone voor iPhone ja! En dat is Opening (standaard)
True, maar ik vrees dat er dan wel een enorme rij staat. Overigens ben ik het helemaal met je eens @Rasmus en zijn de oliebollen van Stael echt heel erg goed!
Ik wil aan de drank, maar niet zolang mijn beide ouders nog lekker beneden zitten omdat ik me een beetje kuttig voel en ik denk dat ik ga janken.