Wat je even kwijt wil #46

Ik kijk nu de 2020 Test en vind Emma Wortelboer als presentatrice echt schreeuwen? Alsof haar oortje heel hard staat ofzo

2 likes

@Soy.peor nou het is zover hoor ik heb aan je gdacht meittt hahaha bekijk Instagram maarr

1 like

Hahaha wilde al vragen wat je probleem was :joy:
Maar er laadt iets dus niet :frowning:

Sinds kerst wil ik alleen maar eten, eten, eten. Ik probeer me een beetje in te houden, maar zal straks sowieso moeten afkicken van al het suiker en het vettige eten.

3 likes

Lof it! Blijer kan je me niet maken.

1 like

:musical_note: Ben je een Tonnieeee of een Luisterkind, een hater of een gier? :musical_note:

Ik ben nog steeds een Luisterkind. :heartbeat:

Maar ben niet aan het kijken, maar wist wel dat ie ergens aan mee deed, hij dacht dat ie afgebeld zou worden, omdat ie een klein beetje cancelled lijkt, maar fijn dat ie de uitzending gered heeft.

3 likes

O lekker autootje in de hens voor de deur, toppie. Als dit het alternatief is doe dan toch maar een vuurpijltje

4 likes

ahhh zo lief :pleading_face: wil je delen welk nummer het is?

Wie kent de biostabiel van vroeger nog. Moest er net opeens aan denken, zit te gieren om die filmpjes

41 likes

Ja dit is echt cult!

1 like

Ah ik zag er van tevoren een beetje tegenop maar ik heb ondanks de lockdown echt een leuke verjaardag gehad :blush: Gisteren om 12 uur al cadeautjes gekregen van m’n vriend en vanochtend ontbeten met taart. Smiddags kwamen m’n ouders langs, ik heb zelfgemaakte cake naar de buren gebracht, kreeg allemaal lieve appjes van vrienden en vanavond hebben we lekker sushi besteld en Coco gekeken. En morgen ga ik onverwachts naar twee vrienden om met z’n vieren oud en nieuw te vieren, vet leuk :blush: Jemig wat een dagboekpost weer, excusez-moi

70 likes

Van die uitvinder is een goede docu! Als ik het mij morgen herinner zal ik eens kijken of ik hem kan vinden :yawning_face:

2 likes

ik ben ervan overtuigt dat ik vandaag met mijn grote liefde in de trein zat en nu zie ik hem nooit meer. als je ooit nog overstapt in Zwolle, kijk even uit naar iemand met bruin haar.

8 likes

Oeh ja leuk, ben wel nieuwsgierig!

Jammer dat hartstocht in de trein niet meer actief is

5 likes

Van die spullen die je maar niet verkoopt via MP maar op V.inted binnen een paar dagen, love it. Eindelijk van die spullen af.

1 like

Het is dagen tot weken, ik ben kapot, ik besef het niet. Heeft iemand tips hoe je je hierop voorbereidt ofzo? Boeken? Series?

6 likes

Hoe bedoel je? Wat is er aan de hand? Klinkt niet best iig :heart:

Mijn moeder heeft 12 hersentumoren en gaat dood gaan maar dus al binnen dagen tot weken ipv een jaar ofzo… dat hadden we niet verwacht

4 likes

Oh nee wat een vreselijk rot nieuws, sorry :cry: ik weet niets te zeggen behalve :heart::heart: