Wat je even kwijt wil #46

Dit was voor mij ook het belangrijkste… zit hier bijna te janken. Zo oneerlijk voor je :heart:. Misschien wil je er niet aan denken, maar wij vonden het ook fijn dat we bv de muziek nog konden vragen en verdere wensen rondom het einde. En huil met elkaar en lach met elkaar, knuffel elkaar, zorg voor elkaar, ook met de rest van je gezin. Je mag me altijd een berichtje sturen :kissing_heart:

1 like

Als je nergens spijt van hebt en de liefde tussen jullie is overduidelijk dan is het belangrijkste gelukkig gezegd.
Heel veel sterkte komende tijd, ik hoop dat jullie steun kunnen vinden bij elkaar :kissing_heart:

2 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, wat een vreselijk nieuws en ook onverwacht heftig. Ik hoop dat je veel tijd met haar kan doorbrengen, veel met haar kan knuffelen, foto’s kan maken, wensen bespreken etc. Maar ook hopelijk naast deze zware dingen het ook nog even kan hebben over gewone dingen, je nieuwe tattoo idee, iets anders over school of je hobby. De gewone dingen nu het nog kan.

Mijn hart gaat uit naar je, en als er iets is wat ik voor je kan betekenen, laat maar weten.

3 likes

Oh @Luzarl wat onwijs heftig, heel veel sterkte en liefde gewenst :heart:

1 like

Oh wat verschrikkelijk…ik weet niet wat te zeggen.

1 like

@Luzarl wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte voor jullie. En als je de komende tijd wil praten of afleiding nodig hebt: mijn deur staat voor je open.

1 like

Ik ben er stil van, heel heel veel sterkte! En een grote knuffel :heart:

@Luzarl Ik kan niets zeggen om het beter te maken, maar ik denk aan je. Hopelijk kunnen jullie er samen een mooie afsluiting aan geven. Heel veel sterkte :heart:

1 like

@Luzarl :heart::heart::heart:

1 like

Heel veel sterkte :heart::heart:

1 like

Ontzettend veel sterkte gewenst!

1 like

Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Wat heftig, heel veel sterkte!
Probeer heel bewust deze laatste momenten met elkaar te zijn en te zeggen wat je elkaar wil zeggen.

En voor zover mogelijk ook wat haar laatste wensen zijn voor het afscheid (en heel praktisch, waar je misschien niet direct aan denkt nu, vraag om haar wachtwoorden en pincodes. Hadden wij vorig jaar bij mijn schoonmoeder niet en maakte veel dingen heel lastig. Denk hierbij aan pincode, wachtwoorden mail, digi d, Facebook)

1 like

Wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte <3

1 like

Heel veel sterkte :heart::heart::heart:

1 like

@Luzarl :heart:

1 like

Heel veel sterkte @Luzarl

1 like

Verschrikkelijk… heel veel sterkte :heart:

1 like

Hier zijn geen woorden voor @Luzarl heel veel sterkte :heart: Wat je ook doet, hierin is nooit een goed of fout, en super fijn dat jij en je mama nog fijne dingen tegen elkaar gezegd hebben! Ik wens je toe dat je na alle narigheid, wat natuurlijk een understatement is, je op een bepaald moment ook de mooie momenten aan/van haar kan herinneren

1 like