Dikke knuffel Heel veel sterkte voor jou en jouw familie. Hier kun je je moeilijk op voorbereiden, volg vooral je eigen gevoel en doe waar jij je goed bij voelt en waar jij behoefte aan hebt.
Heel veel sterkte
Ja die trein oproepjes (ben even de naam kwijt) die ze dan op die schermen lieten zien. Ben echt benieuwd of daar ooit iets uit is voortgekomen.
Zou een vloggie over dit onderwerp wel waarderen (Alwin?)
Ah heel heftig, sterkte
Wil je nog heel graag iets met haar beleven, of van haar weten/aan haar vertellen, ook evt ivm haar wensen (groot of praktische zaken)? Of juist even niets en gewoon bij elkaar zitten in stilte. Bij mijn tante hebben we nog best vaak voicememos gemaakt en onze humor/flauwe dingen gefilmd. Samen nog iets speciaals eten, als ze daar behoefte aan hebt (geen idee of je hier iets aan hebt)
voicememo’s had ik nog nooit over nagedacht eigenlijk, wat een mooi idee! @Luzarl misschien nog brieven schrijven die jij op een bepaalde dag open mag maken? zoals op je bruiloft bijvoorbeeld.
Oh wat vreselijk dit. Heel veel sterkte de komende tijd.
Schrijven kan ze nu al niet meer en praten ook amper helaas… maar veel handjes vasthouden en ik heb al gezegd dat ik van haar hou en zij van mij. Ik heb ook nergens spijt van en het is goed zo voor mijn gevoel
Ik heb een relatie gehad door hartstocht in de trein
Meen je, wat leuk! more deetz plz als je wil delen uiteraard: wie had wie gecontact, hoe kwam de ander achter het bericht? Wat zoet zeg
Heeel erg veel sterkte toegewenst
Ik werd door studiegenoten getagd in een bericht van mn ex op de facebook van hartstocht in de trein, er werden van die kenmerken genoemd die echt alleen op mij van toepassing waren. Ik stuurde hem daarna dus een berichtje, want we hadden in de trein gepraat en hij leek me heel aardig, super leuk gechat op fb en daarna in het echt gedate, woonde ook in de buurt. (Daarna bleek het een stalkende psychopaat te zijn, inmiddels is het echt jaaren geleden, niet mn huidige vriend dus)
Heel veel sterkte de komende periode!
@Luzarl heel veel sterkte gewenst. Ik heb precies dit meegemaakt met mijn vader, als je erover wil praten of even wil ranten oid mag je me altijd een bericht sturen
Wat vreselijk heel veel sterkte. Ik weet hier geen sites voor, maar volgens mij zijn hier wel heel veel blogs over geschreven, of misschien is er een online hulptroepen waar je in kan praten?
Dit was voor mij ook het belangrijkste… zit hier bijna te janken. Zo oneerlijk voor je . Misschien wil je er niet aan denken, maar wij vonden het ook fijn dat we bv de muziek nog konden vragen en verdere wensen rondom het einde. En huil met elkaar en lach met elkaar, knuffel elkaar, zorg voor elkaar, ook met de rest van je gezin. Je mag me altijd een berichtje sturen
Als je nergens spijt van hebt en de liefde tussen jullie is overduidelijk dan is het belangrijkste gelukkig gezegd.
Heel veel sterkte komende tijd, ik hoop dat jullie steun kunnen vinden bij elkaar
Heel veel sterkte
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, wat een vreselijk nieuws en ook onverwacht heftig. Ik hoop dat je veel tijd met haar kan doorbrengen, veel met haar kan knuffelen, foto’s kan maken, wensen bespreken etc. Maar ook hopelijk naast deze zware dingen het ook nog even kan hebben over gewone dingen, je nieuwe tattoo idee, iets anders over school of je hobby. De gewone dingen nu het nog kan.
Mijn hart gaat uit naar je, en als er iets is wat ik voor je kan betekenen, laat maar weten.