Oh @Luzarl wat onwijs heftig, heel veel sterkte en liefde gewenst
Oh wat verschrikkelijk…ik weet niet wat te zeggen.
@Luzarl wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte voor jullie. En als je de komende tijd wil praten of afleiding nodig hebt: mijn deur staat voor je open.
Ik ben er stil van, heel heel veel sterkte! En een grote knuffel
@Luzarl Ik kan niets zeggen om het beter te maken, maar ik denk aan je. Hopelijk kunnen jullie er samen een mooie afsluiting aan geven. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Ontzettend veel sterkte gewenst!
Heel veel sterkte!
Wat heftig, heel veel sterkte!
Probeer heel bewust deze laatste momenten met elkaar te zijn en te zeggen wat je elkaar wil zeggen.
En voor zover mogelijk ook wat haar laatste wensen zijn voor het afscheid (en heel praktisch, waar je misschien niet direct aan denkt nu, vraag om haar wachtwoorden en pincodes. Hadden wij vorig jaar bij mijn schoonmoeder niet en maakte veel dingen heel lastig. Denk hierbij aan pincode, wachtwoorden mail, digi d, Facebook)
Wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte <3
Heel veel sterkte
Verschrikkelijk… heel veel sterkte
Hier zijn geen woorden voor @Luzarl heel veel sterkte Wat je ook doet, hierin is nooit een goed of fout, en super fijn dat jij en je mama nog fijne dingen tegen elkaar gezegd hebben! Ik wens je toe dat je na alle narigheid, wat natuurlijk een understatement is, je op een bepaald moment ook de mooie momenten aan/van haar kan herinneren
Jeetje wat heftig, sterkte!
Heel veel sterkte @Luzarl. Een jaar geleden ging mijn beste vriendin door hetzelfde met haar vader. Het enige wat zij echt graag meer had gehad zijn opnames van zijn stem. Ze hadden bewust nog veel foto’s gemaakt vanaf toen ze wisten dat hij kanker had, maar minder filmpjes/geluidsopnames. Misschien kan je haar iets laten inspreken voor je/jullie als ze daar de kracht voor heeft.
Verschrikkelijk, heel veel sterkte voor jou en je familie